..óóó..kdepak!..střevíčky jako ze zlata...)))))
..co nevidět se chystám vydat sbírku..:)))
..óóó..kdepak!..střevíčky jako ze zlata...)))))
..co nevidět se chystám vydat sbírku..:)))
..stejné dno..stejný objekt..ovšem nerada bych to dál rozebírala..ehm..:)
..od kolika píšu..od osmi..s několikaletými přestávkami vždy..:)
..letos jsem začala v dubnu po sedmi létech ale konečně jsem se do toho obula...)))
Asi dest let stará...stejné dno šuplíku? Je hlubší? Od kolika píšeš...a kdy to bylo (trochu inpertinentní dotaz) ? Já se do toho dokážu vžít jen přes naše dvojčata, osmnáctileté kočky. Rozumím tomu i z vlastní zkušenosti, vím co je pel osamění. T.
..moc ti děkuji..no,,ono je to tak staré..že jsem to nechtěla seškrta zas úplně celé..jsem si řekla..pal to čert..:)))
parádny začiatok určite - keď si to porovnám s tým, čo som písala pred 10-15 rokmi ja (také básničky tu obvykle dostávajú komenty typu "gramatické rýmy nie sú všetko, skús radšej tancovať alebo kresliť" (poprípade od Norska či Miroslawka niečo oveľa horšie)..
veď nehovorím, že ten text sám o sebe je nejak skvelý, ale v časovom kontexte fajn.
..jazylko..no jsem to tahdy napsala..že by parádní?..mno...))))))..dík..:)))
oho.. pred 10 rokmi zamilovaná a toto? parádny rozbeh.
..jsem namazaná..gabi..:)))..a je mi fajn...))))
..Dave..to bude tou infantilitou..:))
moc hezký.vykouzlilo mi to na tváři úsměv ani nevím proč :)
a to jsem vynazala mezi jináma... nie si aj trolinku namazaná? nejako ti skáču písmenká :-))))
..je to infantilní...:))))))))
..a to jsem vynazala mezi jináma vůní samečka..:)))))))))))
..děkuji vám všem za přečtení a tipy..jste skvělí..mám vás moc ráda..:)
omlouva te jedine to ze jsi byla zamilovana.-))
- jinak je to absolutni porno!.-))
hezky napsané, taky bych se v tom před pár lety našla :.) T*
..děkuji..gabi..:))
..přesypáčku..nebudem..maminky jsou někdy dost..no..však víš..:)))))))
túžba, mocná to čarodejka :-) *
..v tom případě příjmi mou omluvu..že jsem ti je neposílala..obávala jsem se co na to tvoje maminka..víš..:))))))))
Spojení slov svět a agonie je stále v kurzu :)))))
..Overkilku ta báseň je asi deset let stará..:)))
..přesypáčku..předpokládám..že tě tehdy zajímaly spíš rovnice..:))))))))
..díky..Morgaine..byla jsem děsně zamilovaná..:)
Spojení slov svět a agonie je zdá se v kurzu... *T
..přesypáčku..:))))))..fajn..:)