..dobré rnko..má krásná Elleanor..:))..jak se máš po ránu?..:)
:)) dobré ranko, šepotko:)
..nj..Elleanor..pravdu díš..:))
T:) všechny generace jsou stejné, jen se mění značky:)
.:))))))))))))))))))..máš to tam...))
..já pro tebe něco vymyslím..ju?...))
..děkuji ti Dragoro za tipy i za návštěvu u mně..ráda jsem tě potěšila..:)))
Tak tohle je naprosto dokonalé, okamžitě se mi vybavilo dětství...T za motivaci ke vzpomínkám na bezstarostnost
..no vida..o to jsem přišla..:)))))
Zralé víno lepší značky do jablíček vrývá své šifry ... já si to zopakoval. V plastových lahvích jabčák s docházející lhůtou po koruně padesát za litr a půl.Nezadal si s muškátem, pálavou, tramínem...ale ta cena! Ta krásná nostalgie... ale taky je to už asi pět let.
..děkuji ti...mi někteří vůbec nechtěli věřit..že bylo dobré..:)))
..a třešňové bylo blee..ovšem jablečné..paráda..i jako svařák..:))))
Šepotka vykřičela tajemsví našeho mládí!! Jablečné-výtečné za deset kaček (s alpou - jako alpský rizlink ještě zajímavější), a pak Jaryna (jablečnorybízové). Rybízák a trnky (a jiné děsy) jsem vyráběl s bratrem, třešnové mi nechutnalo. Ale tak deset let před touhle dobou už jsem píval se svou babičkou Šumavské bylinné. To byla extra třída. Nedoporučuju víno s tímto názvem v dnešní podobě!! Tehdy to byl lék z drogerie nebo lékárny.Tohle je krásná vzpomínka...i když to čeho jsem se chytnul je jen jedna indicie tvého dílečka. Líbí a Tip
..moc ti děkuji..Agáto..:))
jj, bejvávalo - pěkně napsané :-)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
..jaké krabicové?..co to meleš?..bylo v láhvi..sladké a dobré..tehdy krabicová ani nebyla...))))
..ceed..co zas?..joo..to tak sakumprask..bo se mi nechtělo hledat komu jsem nepoděkovala...)))
..děkuji vám všem za čtení i tipy..:):)))
..makovsi..nj..už je to nějakej pátek..:)))))
Za 14 kčs?? To už je dlouho pryč ne?(T)
http://www.jenpromuze.cz/manual/jak-na-vec/3238-5-necekanych-duvodu-proc-chlast-prospiva
...poťouchlé zralé víno,
nic se nezměnilo i bez řasenky...
***
..přesypáčku..jj..přesně tehdy..jak jsem ti nechtíc zašlápla gumového kačera...))))))
..morghane mi to hulení nějak nesedí..vyzkoušela jsem..není nad poctivou opici..:)))))
FAE..:)))))))))...seš taky lepší kousek..to je moje gusto..:))))))
..dnes v práci mi ovšem extra nebylo..:)))))
..děkuji všem za návštěvu a podnětnou diskusi..:))))
Já jsem si na gymplu nosil ke svačině zhruba tak dvacet deka šunky v celku (aby se to dobře trhalo zubama), pár housek a lahváče. Ze začátku se spolužáci divili, že si nosim do školy pivo a potom se divili, když jsem si to pivo někdy nestihnul koupit. Mírná nakalenost je ale zdraví prospěšná... :-))))))))))))))))
dneska nechlastaj ty bolehlavy...dneska hulej s cistou hlavou.-))
z mýkózy mi pili i jabčák za deset a někdy kedy nebolo ani těch deset ká tak chlebový kvásek
..dymnáá mixelo..se z tebe picnu..:))))...dík...)))
..jj..pěstuju..:)))),,která míla?
:)))))))))..já i bez medu..heč..:)))))
..páčko..ceedku..:))))))..fajn debata...)))),,hezky se vychrupni...))))
:))))))))))))))))))))))..nebuď zahořklá..:)))))
..kózo..nejlevnější bylo jablečné a právě ta vzpomínka mě dnes inspirovala...))))))
..ceed..:)))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..sem uřehtaná a úplně pitomá..:)))))))))))))))
..má milá Jaro Agnes..ano..stačí..ovšem dnes..:)))))))))))
..čoveče jsem na plech..eeee????????????
nekapišto...:)))))))
,,aaaaaaaaaaaaaa..se mi to vložilo třikrát..:))))...nevím co znamená mixela..:)))