Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJEŽÍŠ KRISTUS ŽIJE!
12. 09. 2010
0
46
2755
Autor
Pam!PUCH!
Někteří lidé jsou nepoučitelní.
46 názorů
Whitesnake
13. 09. 2010
Když byl vzkříšen z mrtvých, tak žije. Credo, quia absurdum est. Věřím, ačkoli je to nemožné.
keď žiješ, pozdravuj oktopa. to je taková slovenská chobotnica, keby niečo. z blavy
tam majú najviac tiech
chapadiel
Všechno, jen ne, že jsi slovák. Navíc ti nevěřím. Existuje statistika, že 83% slováků, čechovi zalže.
Ježiš Kristus Nazaretský
13. 09. 2010
...elektrokonvulzivní léčba není nijak drastická : vzkaz autorovi.
A "dává se" (už delší čas) v narkóze.o)
Armin Tamzarrian
12. 09. 2010
Tak, jestli tohle je ten pověstný tag, tak jsem to opravdu nepochopila. Ale Líbí se mi to ! Písmák je skvělé místo ! A já myslela, že mi to můžou smazat, to by byla přece škoda, ne..NO.. Norsko už se dostává do zahořklého stadia, a já musím něco dělat, tak děkuju že ses stavil! Na Nasranou!
Do tajemství diskuse teprve pronikám, třeba ty čtyři čísla, ač solidně poskládaná, moc nechápu. Ani nátlaky v poště :-D
nene omylem jsem dala doublepost, jak je možné si všimnout.. pokud se ptáš na druhou část mého příspěvku, jen vidím "nová kritika" vykvétá mi úsměv na tváři :)
Mě se bát nemusí, ráda se nechám jeho tagy přesvědčit.) Snad mě dřív neuchechtáš k smrti.
Mě se bát nemusí, ráda se nechám jeho tagy přesvědčit.) Snad mě dřív neuchechtáš k smrti.
nikam nic nepřesune. jen bude tě přesvědčovat svými tagy, ale to už jsem ti říkal a taky to, že se neozve, znám ho. je zbabělý
Koneckonců, to by mě zajímalo, kam to ten krutovládce přesune, já na nic lepšího, než diskusi nemohla přijít. Ale kdyby to smazal, byla by to škoda, už jen kvůli té -diskusi-) pod tím ))
za málo textu málo naděje. nemám. volám arména
nikdy jsem to nedělal, ale teď ho volám
vsadím se
že se ta kurva neozve
Nic lepšího pro mě nemáš? Nic lepšího pro mě nemáš? Tak mě nech sežrat psama.
Jestli se snažíš obrátit diskusi na téma Omezeností k dokonalosti, ráda se přidám xD
Ty jsi diskuse. Jestli to bylo k tématu, tak jsem to nepochopila. Jen si s tebou chci popovídat, hned se nečerti !
smaž to hned. armin ti pomocí svých tagů vysvětlí, že toto není diskuse a ty to pak nepochopíš