Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak asi myslí zvířata?
19. 09. 2010
3
28
1991
Autor
Pecy
Při skládání dřeva jsem z nudy pozoroval naší kočku a napadlo mě, jestli její mozek je schopen pochopit, proč to dělám a proč topíme a tak celkově logiku života, zajímalo by mě co jim šrotuje v těch malých mozcích a jestli mají nějaký cíl. A to kočky jsou v pohodě, ale co takový pes! Leží celý den na zahradě, neděla nic, občas stěká po lidech a jiných psech a občas jde na procházku...
Během psaní toho odstavce mi došlo co je cílem psa, chránit svou smečku... (:
28 názorů
Pišta_Hufnágl
25. 09. 2010Pišta_Hufnágl
22. 09. 2010Pišta_Hufnágl
21. 09. 2010
přivezli mi kreténa
močil pod sebe, neuměl se najíst, neovládal lidskou řeč
ale myslel
aleš-novák
20. 09. 2010Armin Tamzarrian
20. 09. 2010blboun nejapný
20. 09. 2010Pišta_Hufnágl
20. 09. 2010
blboun: jo takhle to myslíš.. :) No abych úplně odpověděl musím říct ano i ne, mám dost jasnou představu co tím myslíš a řeč těla je velká magie, ale mě jde o hlubší podstatu jejich myšlení, ne reakce na podněty, teda pokud je něco takového vůbec možne..ale teoreticky vím co si myslí, to je pravda :)
Ale někdy je i ten pes nevyzpytatelný...
blboun nejapný
19. 09. 2010
mne by zajímalo, co štotuje v mozku tobě, Pecy, že jsi schopen tuhle hňupovinu lisknout na hlavní stranu písmáka
B_G, ano, pane kolego, je to za pět čísel, ale jako vždy to mám pomotané, takže nevím, jestli 9476 - 9481, nebo 9477 - 9482 .)
Každé zvíře musí mít nějaké pocity a přání, akorát nevím v jakém rozsahu.. :)
Movsar, Elleanor: díky.. :)
Blboun: proč myslíš, že sem neměl nikdy psa? mám psa :)
černá lovkyně: ano, ja vím! :)
duke: kdyby to bylo tak jednoduché...
Na toto téma se už před lety široce rozepsal Josef Čapek a nemám co k tomu dodat:)))
...když tam dáme takových nejlepších jídel sto, budeme mít stokrát dobrý dort! :)
blboun nejapný
19. 09. 2010
za téma(protože povšimnout si něčeho důležitého a snaha prosadit to se cení) tip. napadání descartesových antropocentrických keců a antropocentrického směřování křesťanství není nikdy dost. ANIMAL FREEDOM!
Mě zajíma jestli je to zajímá pravě. a když ne, tak co je zajímá..a taky mě zajíma jestli to někdy budem schopni zjistit... :)
Fouckault: hmm..i toto je věru dost zajímavá hypotéza
:D