Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBobřík NEDOCH-VILNOSTI
15. 11. 2001
2
0
4710
Autor
velky_bobr
TOTO JE VILNÝ VLK:
TOTO JE VEVERKA, KTERÁ ČEKÁ NA NEDOCHVILNÉHO VLKA:
BOBŘÍKA ULOVÍ TEN, KDO NĚKOHO NECHÁ NA SCHÚZCE ČEKAT TAK DLOUHO, ŽE TO ONEN DOTYČNÝ VZDÁ A ODEJDE - NEBO TEN, KDO SE NA NĚJAKÉ DRUŽINOVÉ VÝPRAVĚ KAMKOLI CHOVÁ TAK VILNĚ, ŽE HO CELÝ KOLEKTIV ODSOUDÍ POHRDÁNÍM, POPŘÍPADĚ DOSTANE NABANČENO OD PARTNERA ČI PARTNERKY VILNĚNÉ TÉ OSŮBKY
LOVU ZDAR!!
Sestry a bratři!
Já tedy nechci hodnotit něčí nedoch vilnost, ale nemáte tak ňák pocit, že náš HV, čili největší véďa už ňák moc dlouho není ani vilný, ani nedoch?????????
Taxi myslím, že zástupce HV by měl vyhlásit bojovku "Hledáme 3lobyta."
Cooooooo?????????
a kdo to jako je??? (teda - mam takovej nejasnej pocit, že jsem tenhle nick kdysi dáááááávno znával...)
Tebe s Michalem, Dane? Nejni možná! Dyk je vo hlavu větší, jak bychom mohly... jak bychom mohly... :-(
Jo tak ještě Mládka, to víš, že jo, to tak, tůdle. I když nakonec, jestli potřebuješ odložit ještě nějaké další vykopávky Monty, tak sem s nima. Jeden může dělat zahradníka, jeden může Bonouškovi parkovat auto atd.,atd.:-))))))
Monty_Python
19. 11. 2001
:-)))))))Já to znám nějak jako "Kde je Štrougal, tam je Mládek", což ovšem svědčí o tom, že se jedná o výrazně středopraviicovělevicového nevímco. Nicméně Mládek měl dělat zahradníka, co by kozel:-)
Já nemám rád dr. Janečka! Kdo to napsal, tak mě vůbec nezná! Anebo si mě plete s Michalem Davidem!
Monty_Python
16. 11. 2001
Sestro vlčice, nedej se zmást, natož zblbnout! Monty se odvčéra snaží zbavit Hůlky a chce mi ho mermomocí nacpat. Už si k tomu najala i bratra Svojsíka a velkého Lososa a všechny tři louše, ale je jí to málo platný:-)))
Monty_Python
16. 11. 2001
Mně z toho jde hlava kolem. Ale mám dotaz. Dá se tento bobřík získat i způsobem složeným? Jako že by člověk nechal někoho čekat tak dlouho, až to ten dotyčný MÁLEM vzdá a odejde - a pak se choval MÍRNĚ vilně? Něco jako kanadské bodování...
--------
Wopi, jak to tehdy dopadlo? Byla na Tebe milá, až jsi ji rozmrazil?
Bacil: když jsem jí řek, že jsem na to zapomněl, tak už ZŮSTALA na bodu mrazu...
Probíhalo to asi takto:
ONA: Jé - ty jsi už tady. Já jsem měla DĚSNEJ strach, že se ti něco stalo...
(to bylo v době PŘEDMOBILNÍ)
JÁ: Neboj, nestalo, jenom jsem na to zapomněl, protože v televizi dávali hokej.
No... dál už nic... :-/
A co je na tom nejzajímavější: už si nepamatuju, kdo hrál a kolik to skončilo, ale NA TEN JEJÍ POHLED si pamatuju ještě dnes
:))
To věřím. A když se vžiju do Tvých pocitů, je mi na blití za Tebe... to neber osobně, prostě jen chci říct, že tak musí být každému, komu se něco takového přihodí (a jako že pří mé skleróze se mi to určitě ještě někdy přihodí... navzdory mému stavu - myslím tím stav ženatý)
hele - napadá mě - nebylo by vono to na samostatný dílko?
dokonce mě napadá... což vydat sérii dílek "dívky mého života" a zavzpomínat si, dokud si ta moje RAMka ještě něco pamatuje??
mimochodem: RAMka... jak příhodný název...
RANDOM ACCESS MEMORY... neznám lepší formulaci pro lidskou paměť
:o))))))
Monty_Python
16. 11. 2001
Jé, to já bych taky mohl vydat... ale to bych na sepsání potřeboval půlroční dovolenou. Vždyť už jen když jsem si včera dělal soupis svých současných kamarádek (musím ovšem podotknout, že tady šlo ve většině případů opravdu jen o kamarádky), byla to dost velká excelová tabulka, kterou jsem dělal asi hodinu... :o))))
:o)))))
ano - geniální téma.... o tom bych též mohl hodiny zasvěceně hovořit
:o))))
Bacil předbíhá!!
Jo, útlocitné povahy TADY? Kde se to mrouská za každým totemem?
TEDA WOPI! nechtěla jsem se do toho pouštět, ale tohle už je na mě moc! :-))) bobřík zhovadilosti bych dala tobě a Bacilovi ....ano Bacile: to mně je na blití z tebe....a bez úsměvu
a vůbec :-))))))))))))))))))))))).......kluci pitomí.........:-)))))))
to je teda legrace :-))))))))))).....sakra........:-))))))))
asi jó.....:-(.......ale tos ještě vypadal trochu k světu.......:-))))
:-)))))))
Za čím že se to tady mrouská (Nedělá tu náhodou někdo reklamu konkurenci Písmáka ? :-))) )
Uzavírám debatu a otevírám obecně možnost všem VŠEM a komukoli KOMUKOLI sdělit, jak jsem si "málem zašukal."
Moment, lovím v paměti příhodnou historku...
Ech. Napadla mne. :-)))
Ale není zveřejněnímožná. :-)
Tak si vzpomínam na jeden takovej moment... v tanečních jsem si (kdysi asi před 1683 lety) dal rande se svojí taneční partnerkou. Pak jsem na to nějak zapomněl a vzpomněl jsem si až tehdy, když jsem kolem daného místa projížděl 1,5 hodiny po onom momentě.
Ta nešťastnice tam ještě stála. Bylo 10 pod nulou...
JarekSlintal
15. 11. 2001
3lob: řekl bych, že ano :-))
(ba i k tomu osahávání jsem se už uchýlil) :))
Monty_Python
15. 11. 2001
Ha,ha, tak to pozor, na Bona NEVILNIT, nebo Ti budu muset nabančit a budeš mít splníno i bez vilnění:-)))
Monty_Python
15. 11. 2001Monty_Python
15. 11. 2001Monty_Python
15. 11. 2001
Monty: Si s ním mluvila jo? Pch,pch.
Se teprvá uvidí, kdo pude až za hodinu:-) a kam!!!!!!!
Monty_Python
15. 11. 2001Monty_Python
15. 11. 2001
ehm... no, tak do smíchu mi, právě se stanuvší obětí jednoho... ehm... usilujícího o bobříka, není...
nejlepší je studený hodinový kafe a pozorování procházejícího davu... :((((
:o)))))))) ste totální magoři ......A do tohodle si mě chtěl tahat, 3lobku??????
:oD))))))))))))))))))))))))))))
Právě jsem vylezla ze svého kožešinového pelíšku obroubeného veverkama a co to nevidím? Totiž, co to vidím?
Hele Monty, pokecat s ním můžeš, proti tomu nic nemám. Ale NESAHAT!
/ Prej Hůlku, pch./
Monty_Python
15. 11. 2001
No, zkus to! Riskuješ, že nebudeš mít v čem držet voříšky:-))))
My si to s Bonem vyříkáme o víkendu u Wavelandu. Tam ty ovšem nemůžeš, páč určitě nemáš občanství, tedy Wavelanďácký. Ty můžeš s Kotvaldem na Mumuland:-)))
Monty_Python
15. 11. 2001Monty_Python
15. 11. 2001MOJE
Monty_Python
15. 11. 2001
:-DDDDDDDDDDDDDDD
A co máš skovaný v tom čtverečku nad Hůlkou?
P.S.Já u veverek nikdá nebyla. Vevererkama mi zoo zavobroubila kožešinky, aby me to neškrábalo:-))
Monty_Python
15. 11. 2001
Monty:Se divím, že sis tam nenechala přikašírovat vjenováníčko:-))))
Nevím, esli sem u vlkůch, ale asi jo, páč lovím i v zimě. Je to lepčí než celou zimu ňoumat vořechy.
Monty_Python
15. 11. 2001Monty_Python
15. 11. 2001
Náhodou, jednou jsem viděla v RP fotku pilota v letadle, naznačoval to co Bono a pod tím nebylo napsáno, že chce do klubu veverek, ale : " Za dvě minuty začne útok!"
3lo: Sou někde k nahlédnutí seznamy členůch klubů? Jako abysem věděla o co sem přišla:-))))
Monty_Python
15. 11. 2001
Is IT "Veverka ??!!!!! ?????
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))