..hm..mi se to líbí...)
..je to milé..zamilovaná ..mladá..krásná vzpomínka..proč ne?
..ve vlasech stříbro
dopouští se zrady je skvělé!
tipuju...)
...čokoládové oči
pomněnkové oči
oči kočičí...
co jme to všechno povídali?
Vzpomínám rád...
***
Tohle je obvzlášť vyvedené .... a v mé notě.
notuje si skřivan
jak mu zobák narost
někomu pro radost
a někomu pro zlost
(ať pukne) :-)
fifty fifty bloklá není, takže muréna alias ceed, alias kdoví co,.... opět lže. Vím, že blokace u lidí, kteří jsou schopni a ochotni si okamžitě založit další nick je zbytečná, stejně jako je zbytečné blokovat ty, kteří umí blokaci obejít. A stejně tak zbytečné je na jejich trapné kritiky reagovat.
Ano, Gladebe, proč se bránit, že ;-)
Sveřep, díky za pochopení... přesně tak, píšu pro radost a to, že to někomu tak moc vadí, je jeho problém a ne můj.
Honzyku - alias mně neutečeš, proč se nepřihlásíš pod "známým" nickem?
To že se "ztrapňuji" Ti přece může být jedno. Vždyť mě nesnášíš, dělám Ti to přece pro radost. Tvé obavy o to, jak budu před ostatními vypadat Ti nevěřím...ani trošku. Tak už mě ze svého "opatrovnictví" vynech. Jsem už velká holka. Vím jak píšu, vím proč píšu a co si o tom myslí nějaký Emil, mi je opravdu celkem jedno.
jedná se o české slovo jasného významu
slušnost je také české slovo
básenka není veledílo, ale udělala mi čirou radost. chtěla jsem dát tip a nekomentovat jinak než slovem -líbí-ale pak jsem si ke své hrůze přečetla diskuzi.
takže dodávám - text je mile nostalgický, zcela srozumitelně vzpomínkový, netrapný.
zato komenty murényaspol. jsou trapné. ach bože.
:-) Jaro, proto píšu...to poznáš až budeš Podzim ;-)
Dík a jednou...za pouhé "proutku mávnutí" to napiš .
Ta básnička je napsaná pro radost...je sladká jako bývají vzpomínky na to, když nám bylo šestnáct.
Jako by to bylo včera...
Těm, kdo pochopili, dík za úsměv :-)
Dělá Ti to dobře? Naklikat mi sem opět během několika minut 150 návštěv? Jestli Ti to pomůže a uleví se Ti, tak pokračuj.
taká naozajstná milá básnička *