Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUkazatel směru
06. 10. 2010
19
26
2949
Autor
Tony.cs
S milostí přihlížet k nenávisti
nutí nás srdce
S láskou se dívat na zárodky strachu
a nechat je růst
Jak zvláštní
milovat a nenávidět
statečně se bát
Cítit se přitahován
a zároveň být znechucen
No, co si budeme povídat
láska je slepá a zběsilá
Jako kompas
v magnetické bouři
26 názorů
Komunální odpad je taková moje srdcovka. Začal jsem je poslouchat tak před pěti lety a to právě díky skladbě "Je to zlý". Doporučuji ještě skladby: Za jedenáct hodin, Na kříži, Celní náraz, Eldorádo, Křídla, Let, Kříže v poli, Talisman, Děvka (vynikající), Dopis ... mě ani tak nesedí muzika jako ty texty. Ani zpěv, na mě moc čistý, ale rozhodně na úrovni. Já přeci jen radši drsný zvuk. Komunálové jsou hodně čistí, ale skvělí.
Dnes jsem si na tebe vzpomněl.Poslouchám radio Beat.Hráli dnes regionální kapely.
Čoveče a zrovna tam dal kapelu z Chlumce nad Cidlinou "Komunální odpad" a jejich skladbu JE TO ZLÝ.
Jak se říká, dostali mě!!!
Máš-li možnost si do studia napsat, zavolat, tak si jich někdy nechej zahrát Na přání.
No já to zlý mám. Čao.
nevím,neznám
08. 10. 2010nevím,neznám
08. 10. 2010nevím,neznám
08. 10. 2010
Láska je slepá, ale strach je tam vždycky, že o ni přijdeme a bude to bolet.T*
sepotvkorunachstromu
07. 10. 2010sepotvkorunachstromu
07. 10. 2010
Díky vám všem, jsem rád, že to cítíte podobně, či stejně :-).
nemluvná: Dá se milovat i nenávidět. Cítím to, je to rozpolcenost. Pocit, který se slovy dá jen těžko vyjádřit. Žádná procenta. Ta nenávist je absolutně upřímná, stejně jako láska a oboje se navzájem přiživují. Každý to cítíme jinak. Třeba to i ty jednou poznáš, i když ti to nepřeji :-). A láska má svůj protiklad a tím je podle mě strach.
PÁTER: Jako vždy upřímný komentář. Jsem rád, že jsi tu :-)
Všem vám děkuji za zastavení a komentáře, ať kladné, či záporné.
Na Lásku nic neplatí, je to vyjímečná událost.
I v té bouři k ní směřujeme. A kecá každý, kdo se ušklíbne, prosím vás, lááska, co to je?
To, co pane.ní hledáte, co nemáte, co vám chybí.
Tonys, jako vždy, jak kolovrátek, ale upřimný, tip*
...Ano jedno bez druhého není opravdu nic, myslím tím ,že to není Láska, není to láska, když je tam ta nenávist!...to je velký omyl lidí z klišé, že lhostejnost je opak nenávisti. Bez existence dobrého a špatného bychom tu už sice nebyli, energie je o tom vyvažování a čeho je těch 51% momentálně, co zrovna převládá. Ale já si myslím, že slovo Láska nemá žádný opak (nenávist, lhostejnost atd..) a tím je výjimečná a jediná, ta se nevyvažuje žádným opakem. Ta prostě je nebo není.
nevím,neznám
06. 10. 2010Manuamanua
06. 10. 2010
..paci sa mi zaverecny dvojvers..to pred nim mi vsak pripada ako taka nepodarena 'kazen'..resp. uvahova hra na city, co vsak neznamena, ze s obsahom nesuhlasim, len na basen sa mi to zda rozvlacne bez silnejsich momentov