som si to "re anime" úplne ináč vykladala, akože je to od "anima" (ženský archetyp), asi aj preto že sú takmer všetky o ženách, až teraz mi došlo, že pád animE vlastne neni.. no nič.
oceňujem v tom tie hravé nápady typické pre tvoje písanie, tu napr. kočko kobroočko.. tvůj lev a moje mřížka.. potok se tiskne k potoku..
rýmy napriek jednoduchosti ma nerušili, poväčšine sú celkom zaujímavo zakoponované, a príjemný odkaz na Steinbecka. len záver mi až tak nesadol (spící hadi blízko amoku - ?? - no ale ok, iste nejaký skrytý význam.)
na prvý pohľad sa páčilo, ešte prídem
...jsme na tom stejně snot :o)))
d o b r á
Jestli se někdo STYDÍ veřejně, tak ať mi pošle názor zprávou. ...a jestli na mě kálíte - i to je názor :)))
...tímto se omlouvám Hadovi, že mu tu plkám pod básničkou.
...pěkně poskládaný slova, ale to je snad první Tvůj text kterej mi uniká :/
Jsem vzděláním dřevorubec a o poezii vím prd ...mohl by mi někdo serióóózně vysvětlit tu averzi na gramatický rýmy??? Proč jsou jako špatný??? Mně připadají fajn...
Pokud někoho otravuju avízem HLUBOCE se omlouvám :)
Líbí, i když umíš i líp - ale to ty asi víš sám nejlíp. *t
Snot, díky :-) častěji mi tu píšou, že neumím psát ani za mák (jak si mám tak ostře polarizované názory vysvětlit?), nebo že píšu jak Žena a život.
Tahle je označená "re anime", tedy znovu oživeno - tak značím básničky, které jsou již starší, ale nechci, aby zapadly. To jen na dovysvětlenou.
Ale mě vůbec nevadí, že mě kritizuješ, žádnou univerzální moudrost jsem opravdu nespolkl.
Fenomén rýmů je ale prostě mnohem širší téma, která se nedá na pár řádcích osvětlit. Ani jejich mistři v rámci každé básničky nevymýšlejí stále nové a nové, jen se je pokouší seskládat tak, aby měly smysl a opodstatnění. Díky za názor.
díky lilie. zní to jako obhajoba celé živočišné říše. možná že právě ty jsi stvořena, zařídit pořádek v biologii
Tahle slátanina neobstojí ani jako karikatura poezie.
Naprosto souhlasím s Grizzlym ...
I ty gramatické rýmy: mrazíš - srazíš
Trošku mě překvapuje, jak přísný až zesměšňující jsi vůči rýmům ostatních a pak vypustíš toto.
Navíc, když vím, že umíš i sakra jinak ...
vzláštní, hadí, myslím, že se mi líbí nejvíc *
ad UCHO, takže už jsme si kvit a přestaneme se otravovat, souhlasíš?
amoku rozkroku potoku, fakt jo?