Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStraka - tá
20. 10. 2010
25
31
4042
Autor
Oldjerry
slepenými víčky
(navíc mhouřenými před sluncem
které teprve vylezlo z lesa)
házím švenk
co-je-to-za-křik
(co ustřihl mi sen
o plné sklenici)
Hele ! na stole pod jabloní
straky...
mrchy...
ráno se hádají
o naši večeři
31 názorů
to víš, ty máš zahradu na stráni, tam to žije... my jsme ve vsi, tak jen kosí bratři a rehkové, sýkorky leda v zimě na krmítko... jo a vlaštovky, sedají na drátech nejraději přímo nad zaparkovaným autem :-))
Rehek ? i ten pozná, kde se dobře vaří :)
Já mám na chatě taky rehky, mají hnízdo v koutě mezi trámy vazby. Jinak zvonky, několik různých sýkor, kosy a pár ptáků, které neumím pojmenovat. Někteří jsou domácí, jiní občasní...
úplně to vidím... straku tady nemám, ale zrovna včera jsem jednoho zbloudilého rehka vyháněla z kuchyně :-)) */
Esmeralda Zlopočasná
23. 10. 2010Johann Wolfgang Mária Amadovič
23. 10. 2010blboun nejapný
21. 10. 2010
to mi nedocvaklo :-) já to napsal jen proto, že se jen tak nedá chytit...
..Jerry, vsak vidim, ze na stole..len som narazal na Prazsky vyber (Straka v hrsti;)
Rajmunde - já je sem nedal na žraní, ale na čení. Já mám ze straky taky nejraději bůček pečený na kysaném zelí...
MarK - na stole, ne v hrsti. Straka je strašná svině, ale docela chytrý pták.
dádo a varanko - vítejte a dík
Straky jsou fakt mrchy - vyhnali prakticky z naší oblasti většinu ptáků. Jenom rehek, který hnízdí pod střechou naší chaty, neodletěl, jinak krom kosů všecko pryč a kousek od zahrady káně - na ty si holt straky netroufnou :-)
Nore - mýlka. To néni o červech kdekoli...
Všem vám děkuju, že jste si mně kazili oči.
sepotvkorunachstromu
20. 10. 2010
já slyším na chalupě více sojky. Také umí pěkně křičet.
Napsala jsi to moc hezky ... T***
mi se od konce září takhle hádají na krmítku o slunečnici hrdličky, zvonci zelení, sýkory koňadry, sýkory modřinky, brhlíci lesní a dokonce i strakapoud (ten letos prvně za 18 let), takže chystej válenky, ušanku, teplou šálu a palčáky, bude krut! :o)) *t