to je jedině dobře, škoda, že někteří z nás se to už nedozví
Já Jonáš to můžu jen potvrdit.. :D *
to je přece klasika! Takže se postav tak, aby se Ti stálo dobře a pevně! :-))
..veru dopracovali, jen nevim, na ktoru stranu misky vah sa mam postavit, vzhladom na to, ze cim viac viem, zistujem, ze nic neviem!:);)
MarK. díky! To jsme to dopracovali, že? :-)))
..hotova kuca paca (nielen kalamita!:)
..nebudem ti oponovat, bo je to tak:)
.. *
No jo a ve zdravém těle zdravý vzduch, že? :-))
v Himalájích jsou horolezci chudí vzduchem :o)
aleš - asi si pletou genialitu s blahoslaveností! Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské! :-)))
kupodivu to je zpravidla tak, že spousta lidí je tak hloupých, že si myslí, že jsou géniové...
...možná by se našel i jiný,moje žena má 88-60-88
blboun nemusíš mi dávat tip, dokonce mi to nemusíš ani oznamovat! :-))) Pokud je pravda, co říkáš, pak jsi šťastný muž, pokud tedy nemáš jiné představy, které by Tě potěšily! :-))
...tip ti nedám,ale jako blboun jsem si přečetl názory a nevím,co je 90 - 105,
já znám jen 90 - 60 -90
To jistě, ale gympl bez VŠ je na kozu! A jít na vysokou se 110 je tragédie (pro všechny zúčastněné). Když to dotyčný dodělá, tak pro něj někdy ne, ale pro okolí jistě!
..žárovko..taky myslím..i kyž jsou těžší stření než gympl..:)
Jara ...to víš, já stále pochybuju, tak se to snažím precizovat, následně se do toho zamotám a ve výsledku se spokojím s přibližným řešením! :-)))
šepot střední škola by se měla doporučovat od 110 výše, gympl od 120 výše!
berba rozšiř hranici, tak 90 - 105, ale je to kalamita :-(((
se tam mrkni,,já už se ptala..jen si dáš ten odkaz co tam seb dala a máš to..:))
berbo..na střední školu stačí 95?
Jara genius může být roztržitý až potrhlý, ale ne blbý! To by bylo contradictio ad adjecto :-)))
:)))))))))))))))))))))))))))))Jaro..ok..počkám do května..:)))
..anebo si to nechám vyšít a v květnu si daruji..:))
..děkuji má milá..:))
šepot, ale já nevím, zda to budu umět!!!!
..žárovko...to není podstatné..:))
..tak v tom rádiu budu ale v pátek mám noční..tak poslouchej za mně ať můžeš referovat..ju?
šepot hlavně, že jsem nezapomněla kolikáté!!!
:)))))))))))))))))díky..díky..žárovečko..dávám do oblíbených..:))
..sem měla narozky už v květnu ale neva..:))))