Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCorn
Autor
KennyG
Corn
Pár hodin před koncem světa
Na návsi malého města stojí morový sloup. Stmívá se. O studený, nazelenalý kámen je opřený Corn. Kouká se, s hlavou vyvrácenou vzhůru, do tmavnoucí oblohy, a když pozná, že přišel jeho čas, zvedne se a vykročí dlouhou ulicí mezi domy.
Děti usazené kolem chodníků zvedly hlavu. Tmavnoucím vzduchem se nesla zpráva. Přichází ten, co zabíjí děti! A zatímco jejich rodiče sledovali u televize neustále se zhoršující spor Západu a Východu, děti se rozprchly, jako, když do nich střelí.
A Corn jde tou dlouhou ulicí. Krok a další, boty klepou o kočičí hlavy.
Z vedlejší uličky vyjel malý kluk na kole. Dezorientovaný, zmatený, ta slova mu dál bušila v hlavě. Rychle šlapal do pedálů a když spatřil stín toho muže, lekl se, kolo sklouzlo po kočičích hlavách.
Corn zvedne hlavu od točících se kol, otře si zakrvácené ruce o kabát a pokračuje dál.
Rodiče měli svých starostí dost.
Corn kráčí k dětskému hřišti na konci ulice. V potemnělém parčíku se krčí několik dětí.
Schovávaly se, měly pocit, že je snad mine. A některé z nich už útěk vzdaly. Ta jistota, že by je dostal i u nich v pokojíku, zatímco vedle by rodiče kouřili jednu cigaretu za druhou, že by si je našel. Tak se teď skrývaly.
Corn opustil ztichlý parčík a jde teď od jednoho domu k druhému.
Poslední děcko spalo ve svém kočárku na zahradě. Slyšelo ta slova ve větru, ale nerozumělo jim. Tak se rozplakalo. A najednou se nad ním objevil ten černý stín.
Corn vrací polštář zpět pod nyní nehybnou hlavičku dítěte a odchází do tmy.
Prší. Nejdřív jemně.
Pak čím dál víc.
Potom se jednou krátce zableskne.
A zaduní hrom.