jsem ráda, že to vnímáš! Ale to se musí jen zažít
Jar ...no právě! Všechno zlé k něčemu dobré! Díky!!
Svatá pravda, někdy je moc fajn, když prší...***
máš co dát a dáváš to veršům *
:)))))))))))))))))))))))))))))hustý
šepot vím!!! Ale řekla jsi ach! A já jsem si vybavila vtip (možná ho znáš a asi sem nepatří) Matfyzák s matfyzačkou v posteli! On ach! Ona ach! On myslíš na to, co já? Ona ano! On a jak Ti to vyšlo?
:)))))))))))))))))))))))..seš nemožná!
šepot pak to beru, ale to víš, moje šílená fantazie se hned začne ubírat nepatřičným směrem! :-)))
..to byl povzdech smutku...žárovečko..jakýpak dareba..:))
snot to je pravda a jak říká klasik (W.Shakespeare):..."už s chmurným mírem vstává chmurný den" - tak to je potom taky ticho...
snot, Jara Múza je přinejmenším vrtošivá, proto jich muselo být víc, pokud vím 9, aby aspoň jedna z nich mohla v míru propmluvit! Za války prý mlčí všechny (inter arma silent Musae). Jenže se nikde neříká, zda se do toho počítá i válka v našich srdcích!
snot, Jara děkuju Vám za důvěru, ale Múza je, jak jistě víte, přinejmenším vrtošivá! Proto jich asi muselo být více (9 pokud vím), aby v míru mluvila aspoň jedna z nich! Za války prý mlčí všechny (inter arma silent Musae)
snotečku, je němá, to jsem napsala už dřív! To je zajímavé - nenapadlo mi to, ale štípeme se přece do hřbetu ruky, abychom se ujistili, že nespíme a nezdá se nám to, co právě prožíváme!
Jara děkuju, se šotkem se vyrovnám! :-)))
báseň?
/snad je to mnoho
jenže - co z toho :D/
díky, jenže co z toho, že?