Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProšlapáno
03. 11. 2010
11
20
2209
Autor
snake_01
Prošlapáno
Od nikde do nikam
A Kolumbovo vejce
Amerika po stoprvé jsou
Papily prstu na ohmatané čáře
rovníku
Začínáš číst
a šestsetjedna strana
je malá sibiř v kapse
kabátu
i útlá kolej
pro tvé kareniny
A ty si říkáš,
Kde bys JI nejraději potkal
Ustlal jsem postel
Svítá.
Listopad.
20 názorů
sepotvkorunachstromu
11. 11. 2010
Říkal jsem tady posledně o tom, žře by mi měli v Zeleném peří vysílat verše, tak jsem se ptal pana Kováříka a oficiálně by to mělo zaznít 25.11. 2010 v 20:33, ČRo2 Praha.
Ahoj Zboro, mrzí mě, že si musím o kritiku přímo napsat, ale poslední dobou mi přijde, že potkat se v aréně s kritikem je skoro nadlidský úkon. Napiš mi názor, delší dobu jsem teď pořádně nepsal, tak ať vím, na čem jsem... :o) Díky.
sepotvkorunachstromu
04. 11. 2010
To znám, poslední dobou dopoledne hlídám dcerku, odpoledne učím na plný úvazek, od osmi do jedenácti dělám přípravy na hodiny a pak se učím na státnice, paráda :o)
sepotvkorunachstromu
04. 11. 2010
Za půl hodiny by mi na ČRO2Praha měly běžet verře v zeleném peří (doufám, že to bude dneska), tak si to poslechněte, když budete chtít. Doufám, že to nebude propadák :o)
VTM: Myslíš, jakože už moc nečteš písmákoviny, nebo že teď pálíš knihy a knihovničky odklízíš z obýváku na půdu? :o)
Ahoj Marve, ještě nedávno jsi chtěl, abych zas začal psát něco pořádného, člověk se chvíli odmlčí, a hned aby si tě k přečtení svých textů zval sám...
na začátku jsem si nebyla jistá, ale pak se to rozjelo a zakončení mě dorazilo, povedla se ti *
sepotvkorunachstromu
03. 11. 2010
Těší mě pochopení, přišlo mi, že možná ty poslední verše budou dost složité. Díky
Začínáš číst
a šestsetjedna strana
je malá sibiř v kapse
kabátu
!!!
a vůbec, celý zajímavý *