Ano, je to ze zivota, od srdce, z duse... proste je to človečina ! a ta pro mne hybe svetem a nemusi se zrovna tesat do kamene. Chapu, citim, libi :))
Ano, je to ze zivota, od srdce, z duse... proste je to človečina ! a ta pro mne hybe svetem a nemusi se zrovna tesat do kamene. Chapu, citim, libi :))
Líbí se mi citová a obrazová vzestupnost jen v závěru to chtělo trochu přitlačit :-) **
Klidně i bez. Nahoře nebo dole?
Poetická blondýna, s vodpuštěním
Protože jsem ženská, ne koza či opice.:D Jinak díky za kritiku, tlachale.:D
Kytici růží-?? Proč ne kapustu nebo svazek banánů?
Ze čtyřech Bylo mi dobře bych ponechal jen to první, tím opakováním báseň nic nezískává, schematizuje se a potlačuje vlastní leitmotiv. Jinak to má gradaci a dobrý závěr
S tipem počkám
Proč bys mě napadal? Já tě přece taky nenapadám. Naopak, snažím se ti, pravda, že poměrně negramotně, vysvětlit, že opravdu, opravdu upřímně stojím o tvůj názor. Pokud tě to ale jakkoli urazilo, omlouvám se.
není co hodnotit. je to ploché, bez poezie, dokonce i bez nápadu. napadat tě nebudu. nestojíš mi za to
Jaro: Děkuji, chtěla jsem ten závěr nějak vystředit prologem, ale možná je spíš na škodu...
:D Talent, který ve mně dřímá... něco ve mně dřímá, ale talent to nebude:D. Ty jsi natolik zdědulovatělý a vystresovaný hádkami s pubertálními neurotiky, že vůbec nevnímáš, oč tě žádám. Smát se, že neumím počítat pod sebou je trapný... radši mi řekni, kde mám chybu.:D A já ti slíbím, že už nikdy na nikoho nebudu ukazovat prostředníček.
Promiň, že jsem hned nepochopil talent, který v tobě jistě dřímá, ale výkřiky mládí už mě neberou. Pochopíš časem, možná
Kritik v úloze učitele. Ráda si přečtu, že je cokoli z mých výblitků paskvil, ale chci vědět proč. Poučím se, mám-li od koho a v zásadě vpravdě mnohdy bývá co. Nechceš-li svou moudrost předat, strč si ji za péro.... ééééééé teda za klobouk:).
musela jsem se na konci pousmát. Je to moc pěkné a ráda si zatipuju.
Páni, to je kritika jak Brno! Teda jak Oslo!