Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž jablko...
Výběr: Print
21. 11. 2001
20
0
4624
Autor
Vio
Když jablko spadne
ztratí svůj půvab
však zrodí se život
takových zvonů už znělo
a do daleka
jenom nebýt slepý
cesty se klikatí
s každou zatáčkou
tak otevři
oči mysl srdce
ústa
nastav dlaně
padá Ti do nich
jablko
nový den
a pak večer
když jablko spadne
je podzim
a máš co jíst
máš za co děkovat
tam nad kopcem
se vznáší kouř
tak běž si zahřát ruce
než odezní Tvé kroky
i za touhle zatáčkou
Swedish_Nigg
05. 12. 2003Miroslawek
07. 11. 2002
No tady někdo nechápe nadsázku (viz snědené jablko)... ovšem zařazení do klubu mi jasné není.
Míwo, mimo záchodovou ne... jsem přece fekalista ;-)
Hezoučká spojení, příjemně to plyne, věřím - nevěřím, ale můžu si představovat a to je podstatné!
Miroslawek
27. 11. 2001
jsi z těch, co dokáží vidět krásu v každodennostech, připodobnit ji k jablku a ještě nám to sdělit :-)
(hledala jsem něco před spaním a našla jsem tohle, dík)
Vio, já snad začnu mít kvůli Tobě rád pomologii.
Jo, jo, je to krásné díky duši jenž tvořila toto klidně vyrovnané dílo.
Můj soukromí dík Tvé osobě Vio.
Heleďse brášo...nejseš náhodou do rodiny s tím frackem Ňůtnovic???? tan taky šílel s jabkama :-))))))
Jinak básnička je moc hezká.Taková prostá, čistá.......jako jablko....
tipík bro prášu...
***!***
Drakkane, máš pravdu. Ono to je "takové normální", ale někdy to opravdu chce udělat si čas a zamyslet se. Jinak jsou veškeré soudy k ničemu.
Zajimave... moc se mi libi ( nejenom ) posledni dvoj-versi. A jinak se tu mejte... jdu si nachytat par jablicek... do zasoby : )
Půvab padlých jablek? Tuhle gravitaci miluju... Tak prosté a právě proto...
Takových znovů už znělo!!!!
A přece...
*!
Miroslawek
21. 11. 2001
kde je moje otázka...?
psala jsem:
pečená jablka na podzim...?
hmmm....... *!
3/5
takové... normální... možná by to chtělo hlubší zamyšlení, ale na to mi bohužel nezbývá čas :-( jinak nemám co bych vytknul... zvláštně jarně-podzimní...