Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seaktuální úvaha nad básníkovým deníkem
16. 11. 2010
14
18
3485
Autor
aleš-novák
Mácho,
ty jsi ale
macho !
18 názorů
Do smrti nepochopím, jak mohl JEDEN člověk napsat obě věci - geniální nesmrtelný a nedostižný Máj a - tohle.
Dobrá slovní hříčka! ***
Když čtu Tvou aktuální úvahu nad básníkovým deníkem, nedá mi nevložit sem úryvek:
22.října 1835
Ráno jsem psal v posteli až přes dvanáctou hodinu na Cikáních. Odpoledne měla být próba v divadle. Koupil jsem dole pro Lori nähpolster za půl zlatého. Pak jsem byl dole až do půl deváté a pomahal jsem jí rantlovat. Mezitím (jsem ji několikráte fikal, dvakráte to vyšlo pozadu, několikráte jsem to zadržel; až jsem ráno ztropil onanii. Hrál jsem si s její nohou, sundal punčochu, sedla na kanapé, zvedla nohy a já jsem se jí díval atd. Když jsem ji fikal, musila se přehnout přes stůl a stěžovala si, že ji to tuze bolí.) Zdola jsem šel zrovna domu.
Vidíš? Pomáhal jí rantlovat. Žádnej macho.
P.S. Román Cikáni, můj oblíbený.
Mácha byl literární velikán a nejzáhadnější bytost české literatury, na toho bychom slovně nedosáhli ani kdybychom ho vymáchali v moři podobných slovních hříček. Zkus si vzít na paškál někoho jiného nebo něco jiného (deja vu se Ti povedlo :-) )
aleš-novák
16. 11. 2010sepotvkorunachstromu
16. 11. 2010aleš-novák
16. 11. 2010sepotvkorunachstromu
16. 11. 2010Květoň Zahájský
16. 11. 2010aleš-novák
16. 11. 2010
Aleši, aby sis tímto dílem nestavěl šibenici. Znáš to, někoho se to může dotknout. :D