Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední vajgl na refýži
Výběr: Print
17. 11. 2010
10
23
2229
Autor
Astalavista
Poslední vajgl na refýži
hluboký pochopení
konečnost – tak to tě tíží?
tady a teď nikdo není
co když se prolnem
v nekonečno
vezmu tě pod svrchník
moje tečno
až dorýsujem naše chtění
dostanem milost
rozednění.
23 názorů
Manuamanua
18. 11. 2010Astalavista
18. 11. 2010Astalavista
18. 11. 2010
...eh, vy blbjenky, vy nám dáváte - nejhorší je, že tak často to nebejvá jen nick...P
...proč? Máš tu snad rozjednanej šejkspírovskej dialog, nebo sedíš zadkem v drozdím hnízdě ? Vylizuješ zbytky ze dna krajáče ? )))
chlapci se uklidní a půjdou si porovnávat zásluhy a délku kladélka někam jinam, ano? děkujeme
p.s asi třikrát jsem se tu smáznul, začal jsem "sem" psát před devíti(?) lety, tak nějak, myslím : ne že by ti do toho něco bylo, ale mám ještě chvíli času, než se začtu do Junga, kterýho střídám s jmenovaným Voltairem, občas, ale jen občas, aby mi nezlenivěl mozek, si střihnu něco od Yeatse, Nietzseho...(píše se jinak, já vim, je to jen chyták!!DDD)...P......no srandy kopec, ti povim.
...jo, myslim si, že jsem nadprůměrnej - ale že by mi "ostatní" (koho myslíš, Agony?D) zobali z ruky, vo tom nevim.
Sebevědomí, a doufám, že akorát, mi nechybí, jinak bych nemoh dělat to, co dělám (ne tady, mazlíku)...a bylo by
dost smutný hrát si tady na skromňoučkýho kluka.
/ Jinak těch 17 je prdel, voe:DDD /
pa.
No, hlavně, že ty jsi nadprůměrnej... sedmnáctiletej egoista, že? To přejde, teď je to fajn. Hlavně, že ti ostatní zobou z ruky, Voltaire:)))). Když sem Astalavista psával, možná si se ještě sem tam večer počůrával... A každej máme svoji poetiku, že?
refýž je z frániny - refuge - útočiště....(blbjenko).
----..a jen že "to" hezky plyne a má smysl, nemusí se mi to ještě líbit, pane(slečno), nevim....mně to, co jsem sem napsal, přišlo jako průměrná sranda , kterou píšu pod podprůměrnej text:D....muj názor, "onen" text, nic víc, nic míň...podobný říkajdy mě prostě neberou...)
Astalavista
17. 11. 2010
Radši bych nepsal nic, než hodnotil takhle hloupě, pánové. Skvěle to plyne, má to smysl, což se o mnoha dílech tady říct nedá. Tip.
refýž je hezký slovo. rovněž prolnout se je hezký eufemismus pro... no prostě je to hezký eufemismus. matematické analogie, ok, ne že bych to už párkrát nečetla, ale jo, je to hezké, a hlavně tedy asi nostalgie, ano, takhle se tu kdysi psávalo, včetně barviček, žejo, když to tu ještě nestálo za starou belu a byli jsme mladší a tráva zelenější a tak vůbec :))
Edmunde, mohl bys prosím přestat za každou větu psát, že je to jen tvůj názor a ostatní nemusí souhlasit? je to otravné a hlavně je to samozřejmé. kdo asi očekává, že tu do komentářů píšeš výsledky průzkumů veřejného mínění na celym slovensku??
no, nějak to přefrčelo kolem mě...třeba mám jen moc dobrou náladu, ostatní to můžou vidět jinak .))