Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDve predstavy
23. 11. 2001
7
0
1628
Autor
Sýkorka
Mám dve krásne
predstavy
ešte s nohami mierne nad zemou
kde vrávorám
ako živé dieťa
s nanukovým snom
pred bránom do
vlastného
celkom neurčitéhom túženia
potom
ako vetchá starenka
s vetchým starcom
pod bránou do
vlastného
celkom vlastného domu
kde
už celkom na nič nečakám.
chichi
bude to o Tebe raz v čítanke a deti Ťa budú zato nenávidieť :o))))))
(a my ostatní otvorene zbožňovať)
treba mať svoje črty
pracovať a nevzdávať sa, čoho netreba :o)
Bix: asi sú mojím primárnym vyjadrovcím prostriedkom, ešte vždy ich používam. Po tejto kritike som chcela menej, ale nedá sa :o)))). Nech žijú slovesné podstatné mená!!!!!! :)
Naso: Ale tie moje predstavy o živote nemusia byť až také ružové. Ale tá staroba, to bude určite niećo!!!! Čítam tvoju novú zbierku, paráda určite to síce naštrbuje môj idealizmus, ale aspoň konštatujem, že sa na veľa veciach zhodneme. Po formálnej stránke je to dokonalé!!!!!! Fandím Ti.
Bixi: akurát to túženie... ? Aj tak to nie je celkom báseň, pretože je príliš prvoplánová. Mala som to dať do kategórie "len tak pre radosť". :o))))
Čarodej: Ale to asi bude tou slovenčinou, pretože táto báseň nie je o smútku ani rrošičku!!! :o)))) Ale záleží aj na tom, ako berieš starobu, potom pre teba môže byť smutné už i to, že človek v starobe už celkom na nič nečaká. Mne sa to zdá krásne.
Wopi: :o)))
Mythus: Ale keď človeka niekedy ani nič nenapadne. A písať kritiku len tak... To by nešlo, ale aj tak Ti ďakujem :o)))) MTR! Čítaj správy!!!!!
Dělá to ta slovenština nebo proč na mne z většiny slovenských autorů čiší...... smutek?
to som sem nepísal ešte kritiku? wau..., akože dielko som čítal...a nenapísal kriiku!....tak som si práve uvedomil, že sa mi to stáva v posl. dobe veľmi často...musím sa polepšiť! :)
prvá strofa!*
a koniec...
nanukový sen... paráda!
Sýkorkine predstavy o živote - nech to to vtáčik-letáčik teda vyjde!
:o) dnes budem strohá...hej, slovesné podstatné mená ako prostriedok...hm...potešila, pousmievanie :o))