Je jediná oblast, kde by toto povídaní mělo být téměř samozřejmostí a tou je partnerský vztah. Často správné slovo může odstranit nepropustnou zeď, která hrozí jinak fungující vztah zahubit....
A když není správné slovo, mohou Vám pomoci vlhké sny.
Co k tomu potřebujete?
Nic....
Tedy skoro nic...jen takovou maličkost :
Vaši fantazii a temperament. Jedno je s druhým velmi úzce provázané.
Zdá se Vám Váš sexuální život nudný?
Ne na dlouho...
Stačí když zapojíte fantazii a můžete v této oblasti provozovat cokoliv.
Můžete být lolitkou nebo dominou, šmahem ruky vyměnit hebké bílé prádelko za vysoké čižmičky a latexový obleček, můžete se zúčastnit swingers párty nebo zkusit sladká muka v podobě subtilní otrokyně.... Prostě cokoliv....
Pokud máte opravdu vyvinutou fantazii, budete mít téměř autentický zážitek, a co víc : některý
z nich se může v malé podobě promítnout i do reálného sexuálního života, minimálně tak,
že se začnete trošku jinak chovat, protože budete spokojenější.
Oproti střídání partnerů za účelem osvěžení prožitků, má vlhké snění jednu obrovskou výhodu: NIC NERISKUJETE.
A kdo ví, možná po čase, až nastane vhodná chvíle, najdete správné slovo a zapojíte do svých snů i partnera.
Oproti střídání partnerů za účelem osvěžení prožitků, má vlhké snění jednu obrovskou výhodu: NIC NERISKUJETE.
A kdo ví, možná po čase, až nastane vhodná chvíle, najdete správné slovo a zapojíte do svých snů i partnera.
Tak co?
Zkusíte to?
Můžete začít právě teď... než zavřete oči a uložíte se ke spánku...
Přeji krásné sny :-)
Přeji krásné sny :-)