Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo čase, barvách a melodiích
Výběr: Print
20. 11. 2010
38
55
2098
Autor
martinez
některé dny mají oblíbenou barvu
a melodii
někdy jsou to alespoň chvíle
a pak jsou včerejšky
pomalované válečnými barvami
za rytmu válečných bubnů
ale nejhorší ze všeho bývá
mazlavé šedo a neprůhledno
bez čtyřrozměrného konce
které ze všech sil objímá
za odporného nemelodického pobublávání
to už je lepší
v letu se rozbít
na tisíc barevných střepů
reinkarnace nebyla vědecky vyvrácena
a vždycky se najde někdo
koho kaleidoskop udělá šťastným
.
55 názorů
Že já blbec nedokážu odolat a čtu i komentáře, které mi zkazí dojem. Nemůžu teď říct, co jsem chtěla... tak jen tip a jdu zas dál */
Honzyku, s tím parfémem EGO mám kapku problém - parfém by totiž měl nejen pěkně vonět (a o samochvále se říká cosi jiného), ale i dlouho tzv. "držet"... No a na mně prostě nedrží.. :o)))
Víťo - s tím "vaši" to možná vidím stejně, to možná smáznu, o tom už sem dumala ale do válek si kecat nenechám :o)
jinak děkuju :o)
Květoň Zahájský
21. 11. 2010rozdupanésrdce
21. 11. 2010
...a světu (Bohu, universu....atd.) je naštěstí prd do toho, co chceme my (ty nebo oni)-aspoň dokud nepoprosíš :-)
...dílko je bez diskuzí skvělý...já bych ho rozhodně nerozcuchával....t*
díky za kulinářskou vložku, Honzyku a hezký zbytek neděle :o)
Viťo, neválečný bubny zní jinak a neválečný barvy sou taky jiný - nejde to vypustit prostě :o)
Janino, já tam happyend necpala.. spíš to vypadá že na to ty koukáš moc optimisticky :o)
a já kupříkladu bych z toho správnýho kaleidoskopu byla rozhodně hodně happy :o)
a ostatním díky taky za návštěvu :o)
mám ráda barevné vzpomínky, do kterých si chodím za těch neprůhledných mazlavých dnů pro úsměv. *t
Honzyku, tvůj recept je hodně zajímavý, ale mám pocit, že pro většinu z nás nepřijatelný právě pro ten šílený odér, který to musí vyrobit v celém člověku (hele, nesmrdí ti česnekem i kůže??) :o)))
Mazlavé šedo a neprůhledno je přesné!! Ten závěrečný happyend ti nežeru.
sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010
jo, s bramborovou kasi super, este lepsi stouchany k tomu a opect je trosku...))
sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010
... no, cibule taky dost lidi ode me, kdyz chci teda, odezene...)))...
----cibule je v kucvhyni zaklad, ja delam treba i cibuli v testicku...koupim velky cibule, nakrajim je na silnejsi platky, udelam testiCko z vajicka, zaklysany smetany A LZICKY HLADKY (!!!) MOUKY, , nasypu do toho tymian, petrzelku, vymacham v tom ty platky a prsknu na jeste vice prskajici olivovy olej . LAHUDKA!!!.)))
sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010
...chce to česnek, česnek a zase česnek, řikám vám.
Např: celozrnnej chleba (u nás prodávaj malej za dvacku) večer celej rozříznu po celý dýlce, namažu Florou, nešetřim, pak vyloupu celou hlavu česneku, rozkrájim stroužky, rozpůlím papriku a do každý půlky nasypu česnek.
Tyhle půlky vložím do chleba, přiklopím a přes noc
nechám , nejlíp v alobalu, v lednici.
Ráno česnek a chleba : provoněný, paprika pustí šťávu a vy pak smrdíte celej den, ale jste najedený, a hlavně krásný jako já (sepot ví, kde mám fotku) - a pořád bez rýmy, navíc se s váma nikdo nebaví, nikdo nvás nevobtěžuje, protože smrdíte, jaksepatří.
- Co na tom že máte akutní leukémii a maniodepresivní psychózu(těžkou) jako já - je vám do skoku asi jako, ano, jako velmi., velmi nemocnému dítěti, které se již těší, jak bude své matce umírat před očima a pomalu ji tak trestat za to, že mu předevčírem zakázala sežrat celýho tvarohovýho Míšu / zásadně jen čokoládovýho/ na posezení.
sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010
já vám tu tak globálně děkuju za nákuky a cokoli dalšího :o)
a Honzyku, omáčky vlastně ani moc ne.. já spíš minutky a pokaždý to dopadne jinak, podle toho co je po ruce :o)
dnes máme steak s hranolkama :o)
ty máš ,???--
----- Já ne - po delší době se raduju - a já, věř mi, to dokážu vocenit...mně je blíž fakt snad spíš ten Satan, esis četla některý ty mý věci z webu...((
kdyby bylo "koho kaleidoskop udělá ušatým", super - takhle nuda, až moc učesnej text...ale budeš asi hodná ženská, která umí super vomáčky DDD