Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekřídový monolog
Výběr: Print
26. 11. 2001
13
0
3491
Autor
hermit
křídový monolog
dnes asi nebudu spát
není v tichu někde slyšet
slůvko trápení?
zesílím zvuk
a pak
třeba to bude lepší
cítit cizí bolest
a další den světu odpustit
ano, je, děsivě úskostňoučké a blbé. ;-))
měl sem to už dávno smazat, já línej myšovodič.
moment, ale zase tady nemůžeš mít samý skvělý věci
čtenáři musí vidět, že i ty jsi obyšejný člověk, který čas od času napíše průměrnou věc :)
al ejá smje lčovke z vdězdy!!!!!!!!!!!
nebo pozemsku: ale já nejsem obyčejnej člověk, já jsem člověk z Hvězdy!!!!!!!!
:O)
Matyjustin
12. 12. 2001
zesílím zvuk....zesílím zvuk, aby to ticho bylo hlasitější, bílá byla bělejší a rampouchy visely špicema nahooooru....hezky sepsané pocity...mně se tam ta poslední věta nehodí...ale co, máš jiný kalhoty, jiný triko, Tobě to asi sluší..Tobě se to k tomu určitě hodí :o))))*
Gastarbajtr
26. 11. 2001Astalavista
26. 11. 2001
mňa zaujal najmä ten kontrast medzi osobnou bolesťou (jedinec) a trápením celého sveta (spoločenstvo), čo naznačuje posledná veta. Odpustiť celému svetu totiž logicky znamená odpustiť aj tým, ktorí sa zaslúžili o našu bolesť a pravdaže, odpustiť aj sebe.
Uffff, v takomto svetle to možno ani autor nevnímal...
cizi bolest je dobry citit kdyz ji dokazes vyvolat sam..tohle vypada ze ty snad ani neumis bejt zlej :-)
Ribi, já nevím, tenkrát mě to tak napadlo...... ale jasně, vinit svět ze svých depresí není ideální řešení.....
vidím že jsem tu první a možná i poslední, hehe..
fakt tohle pokládáš za báseň? zajímavý je snad jen poslední verš, ale to předtím je jen čiré bolestínství...zahoď to, jestli ti můžu radit....
Miroslawek
22. 11. 2001
Chápu... takové pocity se objevují... a je dobře se o ně podělit... já jen nevím, do jaké míry se k tomu dá přistupovat jako ke klasické básni... to fakt nevím...
a jsou ještě další odpustit...*....
bacil: 'šak to je klasika! ..... žádné mumlání.......
:-))))))))