..nikdy nerikej nikdy;)
.. *
..děkuji ti ..můj milý..moc jsi mi chyběl..:)
..děkujii..Bášo..:)
..a zdravím tě..:)
jo jo, sdyť já skoro nic neříkám:-))
..returne..možná máš pravdu ale tak jsem to cítila a napsala..no...)
..nezlobím se ani náhodou...)
Promiň, chválit nebudu jako ostatní. Je to amatérské, bez atmosféry, s náctiletou myšlenkou, bez nápadu. Je to někde u kotníků toho co umíš. Tohle není Tvá laťka.
:o)))))))..axlík..seš nemožnej...)))
..ani snotík...)
:))))))))))))))) axlík..ty jsi tu přece včera byl..:o))))
..ne ne..ani ty ani smíšek...))
..aha..dík..si to opravím...)
"rozhodl", kdyz uz...herdekDDD
..snotíku..DĚKUJI MOC..:O)))))
..ne..nechci začít brát...)))
čau...)
newim, možná někdy, a nechceš radši zkusit prášky? začít brát? nebo vysadit?
si divná. čau :)
..nj..nj..jak já to udělám..když se furt řehtám?????
..nechceš mě občas zaskáknout a DOROVNAT?
..bych ti dala žvžýkačku sem tam..jj..dala...))
ok, tak to leda, ale aspoň je využívej rovnoměrně, levý přebejvaj. pak nemá bejt po světě tolik blbý nálady, když lidi musej po tobě dorovnávat smajly :(((((((((((((((((((((((((((
:)
..jeeeeeeeeeee..blbjenkooo..já si ale platím speciální závorkovou daň!!!
..nooo..jsem se kvůli tomu pěkně zadlužila ale nemůžu si pomoct..no...))
právě že mám, šepotko, bo všude kam kliknu vidim tři miliony závorek. a kdopak je tam asi fláká, co myslíš? jestlipak víš, že světové zásoby závorek NEJSOU NEVYČERPATELNÉ?? a že až definitivně dojdou, bude dozjištěno, kdo s nima nejvíc plýtval a tento bude pak pro výstrahu za úsvitu popraven? tak bacha!!
:)
..kiwe..jeřiš..tos mi taky říkat nemusel..:o))))))
..smíšku..spočetla jsem si to..:jako hrob..neboj...))))
..blbjenko..no co..aspoň toho nemáš tolik na čtení..:O)))))
..Petře..hydrone..děkuji...))
..brack..jooo?..tak faajn..:)))
mne se tenhle tvuj novej styl DESNE libi.
T.
:) řádky (bez nadpisu): 2,3,4, 7(druhá půle), 10, 14 (otázka), mohla by ses to dozvědět ... :D ;)
semizdá, že tady byl někdo línej napsat povídku (nebo dopis), tak to rozsekal do veršů a vydává to za báseň. už mě zéérete, děcka, místo abyste pořádně psali, tak akorát drobíte do klávesnice.
:o)
Těžko by ses to dozvěděla. Jeho alfa romeo byla zaparkovaná u Biřičky. Po několika dnech celostátního hledání ho našli nedaleko v lese.Visel na větvi.Už toho bylo na něj moc.
..tak trochu čaruju..:o))))))))))))
njn... :)))) jak jsi na to přišla? ;) řekl bych, že dokážeš tak trochu věštit ... ;)
..no..mslela jsem..že je řeč o Vsetíně..vyjadřuješ se ale doost nejasně..:))
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=370995
...neco jako ve Vsetine.-))
..děkuji ti moorgu..:)
..k čemu by mi to bylo?
..noo..k čemu..:))
..ukazkova ukazka, jak premysleji zeny a jak muzi...jakoby na tom zalezelo, jestli se to dozvis a nebo ne...
..a k cemu by ti to bylo?..
...ale to byla jen odfrknuti - samozrejme dilo jako tkaove je fakt dobre sestavene a s citem rozlozene-tohle ty umis, davas duraz na dokonceni a pritom uz v zacatku se vi jak poplynou verse..fakt dobry!!!
...****
..gabi..:o))))))))))
..hanako..děkuji..:)
já to vím, ale neprezradím :-)))) *
"Srdce stokrát pošlapané..." Dobré :-)
*T
..baabo...))))
..děkuji..:)
ále dozvíš ...je to tady jeden velkej prdelákov a VŠECHNO se nakonec proflákne :)
...pěkná věc*
odejde ten, za kým zabouchneš dveře, myslím že tyhle dveře nejsou zavřené
:o))))))))))))))se taky směješ každé červené niti..:))))
a hele :))) :-DDDD :-)))) ;)
..nikdo přece úplně neodejde..
koukám, že neodešel docela, malým kouskem se stále vrací
..neznám..
..možná je všechno úplně jinak..
..a možná..
..jj..na něco příjdu...))
..já to tu m,ám vloženmo 2x?
..díky..jaro..:))
..už mám ten překlad..jen pátrám po zvonkohře..nemůžu si vzpomenout a ve slovníku to není..:))
..ale jdi ty s bílou kopretinou..:))))
Nikdy se to nedozvíš
ani žádná jiná
Pravdě bude nejblíže
bílá kopretina