Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska
Autor
Ejinka
Jak mě bolí, co dnes znamená slovo láska! Na každém rohu vidíme dvojice, jejichž těla se do sebe téměř vpíjí. Často to jsou ještě děti. Přepadá mě smutek, když vím, že se tam ta slečna bude za týden bez výčitek svědomí "vpíjet" zase do jiného člověka. Přepadá mě smutek, když mě ovládne pocit, že tato dvojice k sobě má tak daleko... Neznají se, co hůř, nemají zájem znát toho druhého, to čím žije, co ho trápí, čeho se bojí, z čeho se raduje, co ho naplňuje... Znají jen tělo toho druhého. Může jim to stačit?
Náš svět je nemocný. Zraněný. A většina zraněných nevědomě zraňuje dál. Je to efekt domina, s tím rozdílem, že nikdo není poslední. Nikdy to neskončí. Nekonečné domino ubližování.. Lidé, kteří trpí nedostatkem lásky a přijetí si to kompenzují jinde. Někteří nejsou schopni přijmout sebe sama Jiní zase nedokážou milovat nikoho jiného než sebe.
Existuje lék? Něco, co zastaví tuto epidemii? Myslím, že ano. Odpuštění. Musíme se vydat na dlouhou cestu, začít u sebe, nevzdávat to hned po prvních pádech, nepochopení.. Rozhodnout se pro lásku. Lásku k sobě, druhým.. A láska si vyžaduje oběti, sebedarování. Stojí za to!!
Nejkrásnější definice lásky, kterou jsem kdy slyšela je:
"Milovat znamená navždy v někoho doufat." ♥
Poskytovat mu stálý úvěr. Dávat mu vždy novou šanci, neodsuzovat ho. Věřit, že je v něm něco dobrého, jiskra, která zazáří. Doufat v jeho neustálý růst, i když se zdá, že na něm nic moc dobrého není. Vždy tam totiž něco je, jen je potřeba dívat se těma správnýma očima. :) Když totiž máme u sebe někoho, kdo nás takto miluje, máme sílu se měnit, odpouštět, milovat také. Spustit domino Lásky!!!