Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev umělé záři
22. 11. 2001
12
0
2990
Autor
Climaster
v síti
a poprášen
popelem z plic
trhám si obočí
potopen v líc
pod krutou oponou
černou a páchnoucí
prsty mé roztrhnou
světlo se klanící
v umělé záři
pravidelných rytmů
okem dna,
se chytnu
rozbiji předsudky
sklo s drátem v duši
pustím se
z podruky
a zacpu si uši
vrátím se do klece
z bělostných kostí
a pak se omlátím
o mříže
zlostí
Matyjustin
12. 12. 2001
Cava:..od jisté doby se nesnažím psát rýmovaně, tato báseň též není rýmovaná....akorát jsou v ní slova, která se rýmují..:o))..někdy lépe..někdy hůře..:o))))..
....kdybych jí chtěl dát mezi rýmované dozajisat bych jí doladil..neboj..:o)
Hmmm zajimave ale moc se mi nejak ctive nespojuje prvni sloka s druhou, ta mi prijde takova uz docela nasilna...
Clime, nechci působit jako šťoural, ale světel se snad za normálních podmínek ohýbat, ted klanět. Ale jinak na atmosféru dobrý. Já jsem holt pocitovej :-)))
Gastarbajtr
23. 11. 2001
báseň se mi líbí, rozhodně TIP a do klubu :-))
( to páchnucí / klanící fakt trochu tahá :-))) )
Až na začátek druhé sloky, který mým (!) uším zní trošílinku kostrbatě, bezvadný. Ale třeba jsem nahluchlej!
*!
:-)
Clime, je skvělý tě číst! Čím dál, tím víc...
Mně se zase hejblo ucho při "páchnoucí" vs "klanící", asi pudem s Printem na kliniku :)))
super, TIP
(miluju tenhle styl a Ty to víš :)
Zajímavá báseň, příjemně znící :))
Ale souhlasím s Kidem, volil bych jiný rým
třeba černou a páchnoucí
prsty mé roztrhnou
světlo vně matoucí
ale jinak tip
celkom dobré rýmovanie (hoci je tam niekoľko gramatických rýmov), zaujímavý dejový spád a na konci pointa. OK.
T.
páchnoucí/klanící ... druhá sloka taky drhne ... když už tak klanící (klenoucí??)) ..... je to pěkný, ale co mi vadí, že na básničku která je očividně rýmovaná napíšu nerýmovaná, protože jsem hold nedokázal doladit některý řádky .... ono to totiž pak stejně nesedí, ikdyž je to nerýmovaný ....