Nejlepší literární server je ten, který nejvíc platí. Saspi má zdatného mecenáše, který autory náležitě prokrmuje. Písmák je na tom evidentně mnohem hůř a zdejší honoráře mnohdy nestojí ani za řeč.
Jen neusnout na vavřínech...díky všem za diskuzi, přesunuji do kateg.ostatní
Abych nebyl za hloupého, server saspi.cz jsem hned vyzkoušel a zkusmo jsem vložil jednu povídku. Týdenní čekání, až to publikují, je ve světě internetu možná až příliš dlouhé, těšil jsem se však na zhodnocení redaktorem, a tak jsem čekal. Skutečně se mi dostalo hodnocení známkou a obsáhlého komentáře. V první čísti komentáře mi redaktor říká, o čem povídka je, resp. jakou symboliku v ní spatřuje. Z hlediska stylu jsem se nedozvěděl nic více, než zde, a popravdě řečeno nic více, než co se píše ve stylistických příručkách. Konstatování, že v díle nejsou gramatické chyby jsem přešel... Převážná část komentáře se ale zabývá formátováním celé povídky, které jsem tedy odbyl (vložil jsem text z wordu a doufal jsem, že to tamní editor zvládne). Nyní počkám, zdali budou nějaké reakce od čtenářů, zatím ale musím konstatovat, že mi tam nebylo nabídnuto nic víc, než tady, prostředí je tam zmatečné a skoro až nevzhledné, a celkově tak s tezí, že saspi.cz je lepší než písmák, nemohu souhlasit.
Papouchu promiň, že používám tvou písemnou řadu : toto je debata na nic číslo CMLXXVIII... komu se nelíbí tady ať jde do pryč, komu se nelíbí jinde ať přijde sem a zapadne do komunity. Chytráci a mudrci ať zůstanou mimo - máme tu svých dost a jsme už na ně zvyklí. Na co si zvykat na nové a mnohdy ještě moudřejší (:-D a chrliče ptákovin taky nepotřebujem - od toho jsem tu já.
Živit se na něčí stupiditě je ubohost...já z tý stupidity třeba ještě vyrostu, ale ty ve 33 letech už asi ne...smůla!
Zaujímavá debata. Podľa mňa má každé verejné fórum svoju evolúciu a načo horekovať nad vývojom. Som tu len krátko, iste to tu malo svoje "zlaté časy", ktoré nepoznám - môžem len povedať, že som tu teraz spokojná. Ano, mnohé komenty sú krátke ničnehovoriace pochvaly alebo rýpanie, ale aspoň 10% sú zaujímavé kritiky a z tých si beriem koľko viem. Veď tak je to aj v debatách vonku.. Môžem to ovplyvniť len tým, že budem sama písať konkrétne názory k dielam druhých, a že dám najavo vďačnosť keď niekto taký názor (pochvalný či kritický) napíše mne - o to sa aj sanžím. Nie je ťažké sa tu časom zorientovať, koho sa oplatí čítať, čie komentáre stoja za pozornosť a ktoré skupiny si len navzájom chvália a tipujú texty.
Pěkné avízo, jen co je pravda.
obohacující avi. děkuji, saurinko
lidičkové moji........mrkla jsem tam, v tom by se jeden nevyznal.....takže 1. plus pro písmáka.....tady jsem se vyznala hned,, co jsem sem přišla :) a druhé + které jsem vyčetla z ,,úvodníku": jsem ráda, že písmák dáva každému svému autorovi svobodu slova, což znamená, že mám-li potřebu vložit v jeden 5 děl, prostě je vložím :) žádné omezování :) děkuji písmáčtí bratři a sestry a přeji dobrou noc ;)
podle me je saspi.cz s prehledem mnohem vetsi krize nez pismak-))
Hajzlík jeden, všechno prosekne...
Pišta : se nedělej. Tady každý ví, že Delahaye je Pištův alternick, chroust na to už několikrát upozorňoval :-))
Notreal - ok.
Kamile, to, co dělám, dělám rád, i na požádání, a tak to považuji za správné. Nemám ale rád, když někdo přijde s kritikou systému, aniž by ten systém chápal a znal. Tohle mi nepřišlo jako oprávněná kritika. Nejde o to, kdo tady je kvůli komu.
StvN, nesmírně by mě mrzelo, kdybys dostal infarkt. Ale stejně se zamysli nad tím, KDO JE TADY KVŮLI KOMU. Ty jsi přece sám usiloval o funkci kritika, nikdo tě k tomu nenutil, tak to dělej s radostí.
A na požádání:)))))))))))))))))
StvN - Jestli je to opravdu tak jak říkáš, tak jsem byl v tomto zdá se naivní.
Kamile, kde jsem napsal, že jsou důležitější?
Jestli mi nechceš přivodit infarkt, tak laskvaě používej mozek, když se mnou mluvíš. Už mi s tebou pomalu dochází trpělivost a začínám se obávat o své zdraví. Pokud si děláš jenom legraci, tak prosím o smajlíky, abych to pochopit.
Já mohu mluvit pouze za mou zkušenost. Z mé vlastní zkušenosti existuje tak jeden případ z deseti, který ve skutečnosti takovou kritiku ocení. Většina autorů vkládá díla do arény, ale zároveň čeká chválu a když se jim té chvály nedostane, tak dostanu ještě vynadáno.
A tohle bohužel funguje i na saspi. To není věc písmáku, to je bohužel obecný znak.
Proto já osobně se soustřeďuji na PM, protože tam mám jistotu, že autoři o kritiku stojí a také mám celkem velkou jistotu v tom, že s kritikou správně naloží a nezačnou mi nadávat, když jim dám pár rad.
Každopáně já osobně zastávám názor, že nováček se musí prosadit sám v rámci obecně nastavených pravidel a že kritik by měl své zkušenosti využít zejména pro rozvoj už nějakým způsobem existujících autorů, u který je jistota, že vynaložené úsilí má nějaký smysl.
Proto já jsem třeba rád, že tu jsou takoví autoři, jako je Saetri, kteří mají zájem na komunikaci autor/čtenář a u nichž vidím, že pro ně psaní znamená něco víc.
Z toho, co jsem viděl na saspi, tak tam nebyl redaktor, který by byl schopen autoriv poskytnou zevrubnější kritiku. Viděl jsem jen takové řeči, jaké tu produkuješ ty, ve stylu lepší/horší nebo líbí/nelíbí, ale konkrétní poznatky, které by mohl autor využít, jsem nikde nezahlédl, takže se domnívám, že není pravda, že by byl Písmák v tomhle horší a proto jsem chtěl po tobě konkrétní údaje. Ne čísla, ale konkrétní kritickou práci, jakou vidíš tady například u Krytka v Ozvěnách arény nebo v PM. To jsou konkrétní kroky. Myslím, že na saspi nic takového není.
StvN, odkdy jsou rozhodčí důležitější, než hráči? Kdo je tady kvůli komu? Není to náhodou otázka, kterou by sis měl sám položit, než zase začneš o důležitosti?
Aréna nefunguje, a to je škoda. Věz, že i někteří z Těch, co nejsou hvězdami by rádi dostali hlubší odezvu.
Kvalitní dílo na které kritici nepohlédli a nezhodnotili je relativní pojem přece, navíc já nepoznám rozdíl mezi kvalitním výběruhodným příspěvkem a kvalitním tipuhodným příspěvkem. Co se mi zdá dobré je pro jiné břečka a naopak. Posoudit tak dobrý text není nic jednoduchého a proto je mi vzácné, když jsem někdy dostal nějaké podobné posouzení.
Notreale, potíž arény je snad jedině v tom, že do ní může vložit kdo chce co chce a podle toho to vypadá. Lidi si za to můžou sami. To je holt realita. Kritik to neovlivní, protože ani když jim to řekneš, tak to nepochopí.
Pojď na to z druhé strany a ukaž mi jediný dobrý text, který nebyl zdejším kritikem komentován.
Kamile, vždyť jsem to napsal. Ale pro tebe ještě jednou a po lopatě. Viděl jsi někdy nekoho vyčítat autorům, kteří nejsou označeni jako kritici, že čtou málo, že málo kritizují, že jsou jejich kritiky neodborné, že nevěnují dost pozornosti nováčkům? Neviděl. Je to proto, že od kritiků se čeká víc, a také kritik má nějaké možnosti, které normální uživatel nemá, jako je například udělení výběru. To znamená, že pozice kritik je víc, než pozice autor, stejně jako pozice ředitel je víc než pozice technolog. Nezaměňuj to s porovnáváním lidí. Já neporovnávám lidi, ale funkce. To doufám chápeš.
Už vím, proč je Písmák horší! Neumí šésky :)
(viz text v Aréně) "Pro přístup ke starąím dílům vyplňte formulář na zadání poľadovaného měsíce, nebo můľete pouľít..."
:)
stývn to popletl, kamile. myslím, že chtěl napsat, redaktor je víc než člověk. odstup, stývne. tvá nabubřelost dosáhla svého vrcholu
StvN: "Redaktor je samozřejmě víc než autor, od toho to je redaktor."
V čem je víc?
Souhlasím Saetri-Ihn, pokud se Ti poštěstí k povídce svým umem dostát pozornosti člověka, který próze rozumí, může to být velkým přínosem pro další tvorbu. Pokud však ne, je lepší dát dílo i jinam než sem.
StvN - dobře chceš fakta k mému názoru je tedy píšu, a aby to bylo spravedlivější, vybral jsem až měsíc říjen v Aréně.
----------------------------------------------------------------
30 děl v Aréně, místu, kam může dát autor v naději, že se mu dostane pozornosti od kritiků.
19 děl má jednu jedinou vážnou kritiku, a to ani ne od "kritika"
2 díla mají každý po jednom jednu kritiku od "kritika"
1 dílo má pozornost kritiků celkem pěti. z toho dva z nich jen udělili výběr (neříkám, že musím vidět proč, jen je divné, že na jedno dílo se seběhnou všichni a na zbytek skoro nikdo).
2 díla jsou zcela bez kritiky
2 - překlady
1 - citát
Z toho tam máme 3 povídky, ke dvěma z nich jsou dvě vážné kritiky od jiných autorů.
Jediný kdo se věnuje autorům v aréně plošně více pozornosti je jen Krytyk.
----------------------------------------------------------------
Je aréna směrodatná pro zdejší redakci, či nikoliv?
Je prací redaktora hledat jen hvězdy v tvorbě, nebo se věnovat tvorbě plošně, a když už jí je tolik a redaktorů tak málo, tak využít jen arénu?
Povídkáři a jiní prozaici to mají kvůli délce těžší, mají méně čtenářů a méně kritik, než básnící, ale nemyslím si, že by tu na tom byli tak hrozně. Nějaký kritik se povětšinou najde a pokud text stojí alespoň za něco a autor se snaží trošku zlepšovat, kritik se k němu vrací u dalších děl a věnuje mu pozornost. Tak vznikají řekl bych patroni - kritici, kteří mohou poskytnout řekl bych dost dobrý pohled na věc, protože autora znají v jeho vývoji.
Konkrétně u povídek tu dělají opravdu hodně práce StvN, VT Marvin a celá organizace Povídky měsíce, tímto velké díky... Občas se také k povídce jen tak zastaví "zaběhnutí" a zkušení autoři a poradí, třeba Winter. V samotné PM, do níž není takový strašný problém se dostat (v nejhorším se můžeš podhodit organizátorům k posouzení, nebo prostě nominovat sám sebe - úspěchy většinou nic, ale někdy se zadaří), pak hodnotí opravdu hodně lidí a to stojí za to!
Jména prosím brát s nadhledem, beru ty, kteří se tak nějak zastavovali u mě nebo jsem je vídal u jiných a teď si je vybavil...
Redaktor je samozřejmě víc než autor, od toho to je redaktor. Pokud je redaktor jenom autor, pak je jedno, jestli se k někomu vyjádří nebo nevyjádří. Pochybuju, že bys vyčítal támhle nějakému nicku xyz, že se dost nevěnuje nováčkům:)
Pořád mi ale od tebe chybí nějaká konkrétní informace. Tvoje "není dostačující" stavíš na jakých informacích? Ukaž mi jediný dobrý text, který nebyl zdejším kritikem komentován.
Povídky moc nečtu, ale vím o povídce měsíce, je to kladná věc tady rozhodně.
Díváš-li se na to takhle tak pak chápu proč to je tak jak to je. Redaktor není nic víc než autor, předpokládám, že to je člověk co už má nějaké zkušenosti, o které je schopen se podělit z vlastní vůle a ku prospěchu serveru, na kterém působí. Buď chce autorovi sdělit, že jeho dílo stojí za nic a řekne mu proč, nebo se nevyjádří, protože nemá čas/chuť/náladu ... působit záměrně na atmosféru serveru aby našli podporu, nebo více čtenářů je cesta, kterou jít nechci.
Kvalita reakce může být hodnocena až je reakce vyřčena, problém je v tom, že se ani pokusů o kvalitní reakce nedostává v přímé úměře autorům a jejich tvorbě. Je toho tolik, že pravděpodobně množství redaktorl zde není dostačující.
Všiml sis třeba povídky měsíce? To ti přijde, že nenabízí nic k rozvoji?
Jinak nevidím důvod, proč by se měl někdo z redakce vyjadřovat k nováčkům. Každý si musí svoji cestu probojovat sám. Já nikoho za ručičku vodit nebudu. Autor, který potřebuje pomoc redaktora beztak za nic nestojí a autor, který za něco stojí, pomoc nepotřebuje. Redaktor, tedy posléze kritik, není nějaká asistenkta, která má povinnost utírat začínajícím autorům zadek, naopak by měl mít za cíl působit celkově na atmosféru serveru a zabývat se něčím, co už opravdu stojí za to. Nemusíš se mnou souhlasit, ale argument, že tam dostane každý reakvi od redaktora nemá žádnou váhu. Nikdo mě nikdy nedokáže rozumně přesvědčit o tom, že si každé dílo zaslouží pozornost redaktora/kritika. To totiž vůbec není rozumné a kdo to nevidí je prostě tatar.
Navíc jakákoliv reakce také není zárukou žádné kvality. Copak nevidíš, jaké hlouposti tu říkáš? Vždyť to nemá hlavu ani patu.
mám v tom zcela jasno, aktuálně Písmák nemá nic moc co nabídnout k rozvoji
Věnuje se všem, ne jen oblíbencům, ten systém vstupu a reakce na dílo je prostě pohodlnější než když něco napíšeš tady a doufáš v kritickou odezvu, tam ji dostaneš řekl bych téměř na sto procent aspoň nějakou formou ke všemu.
Pišto, to je stejné jako výroky, které většinou začínají:
Nechci tě soudit
Po pravdě řečeno
Nebudu vám lhát
P.S. Brownova věta "Nelíbí se mi zatracování děl (některá jsou hrozná, to je fakt...." je kandidátem na nejstupidnější výrok roku :))))))
Tak si to ujasni - je to alternativa, nebo je to lepší?
No dobře, jak tedy konkrétně tam lépe redakce přistupuje k rozvoji autorů?
Já mám rád, když se věci říkají na rovinu.
Saspi jsem teď jen tak zběžně zhlédla...každopádně si myslím, že šanci může dostat každý. Myslím, že není tak důležité, co člověk píše. Pokud se tím realizuje a baví, je vše v pořádku. Nelíbí se mi zatracování děl (některá jsou hrozná, to je fakt. To samé by mohl někdo říci i o těch mých). Navíc občas narazím na sbírku, která je naprosto obyčejná a přesto se najde někdo, kdo ji vydá a kdo ji následně čte.
Proč bych měl být tak radikální a mazat tu účet? Alternativa neznamená pohlcení.
Vše lze překopírovat, ne?
A pokud se toho na Saspi naučíš víc, nechápu, proč setrváváš.
Mám to tu rád z nostalgie (abych to upřesnil) v určitých věcech jsem sentimentální.
Mám to tu rád, navíc tu mám všechno co jsem napsal, nemám to vše zálohované, jen mě mrzí, že už se tu mnoho nenaučím, to je vše
Notreále, měl bych takový dotaz - proč setrváváš na serveru, který ti připadá horší, než onen výše zmiňovaný?
Souhlasím s experimentátorem v tom, že kvalita příspěvků tam a tady je rozdílná, top jsou tam trošku jiná díla, která tady vcelku rychle zanikají. Když se zohlední počty kolik je děl a autorů tady a tam, tak je to logické.
Navíc má pravdu v tom, že máme to co si zasloužíme, ale píše o tom obecně. Mně jde hlavně o to upozornit na rozdílnost redakce tady a tam ve vztahu k rozvoji autorů.
baaba má pravdu, lidé jsou tam i tady a úroveň komunikace je tedy relativní v tom kde se vede. Tohle tu bude vždy, dokud se znás nestanou konečně nadlidé. Rozsah je přímo úměrný velikosti obou serverů.
Souhlasím s experimentátorem v tom, že kvalita příspěvků tam a tady je rozdílná, top jsou tam trošku jiná díla, která tady vcelku rychle zanikají. Když se zohlední počty kolik je děl a autorů tady a tam, tak je to logické.
Navíc má pravdu v tom, že máme to co si zasloužíme, ale píše o tom obecně. Mně jde hlavně o to upozornit na rozdílnost redakce tady a tam ve vztahu k rozvoji autorů.
baaba má pravdu, lidé jsou tam i tady a úroveň komunikace je tedy relativní v tom kde se vede. Tohle tu bude vždy, dokud se znás nestanou konečně nadlidé. Rozsah je přímo úměrný velikosti obou serverů.
Aaliz: Tys právě byla v Americe? :)
Tragicus: Čajíčkáři.
Del: Souhlas s Pištou??? Kdo jsi a cos udělal Delahayemu?
Právě jsem tam byla... Trochu nepřehledné, ale zdá se, že přátelské prostředí. :)
souhlas s Pištou, Plzeň je pro snoby a Američany (nejvhodnější pro snobské Američany)
Což je samozřejmě blbost, s tou Plzní.
Zajímaly by mě reakce na tyhle dva komenty:
28.11.2010 10:42:22 baaba
28.11.2010 12:30:02 experimentátor
U toho druhého jsi se zmohl jen na "souhlasím". S čím souhlasíš? V čem je ten přínost pro autora konkrétně lepší? Když říkám fakta, nemám na mysli čísla samozřejmě, ale prostě fakta. Ne říkat, že je lepší v přínosu pro autora. To je takové tvrzené do větru, asi jako když se řekne, že plzeň je lepší než budvar.
A to nemluvím o tom, že mi saspi přijde tak trochu implicitně směřované na fantasy.
Kamil Sikora - úderně řečno, ale nemluvil jsem o prosazení se, ale o kritice a rozvoji autora tady a tam.
StvN - jak v čem, saspi je pro mě aktuálně lepší co se týká přínosu pro autora a větším klidem - v čem popírám realitu? Fakta čeho? čísel, která nejsou k dispozici?
Odpověděl jsem na co se jen dalo, jestli jsem něco přehlédl, nebylo to úmyslem. Ještě si je projdu, díky za upozornění.
Kdo má pochybnost o Písmáku vyvěrající z tohoto příspěvku skoč si na saspi. Je to lepší, než kdybych to tu popisoval... pokud můžeš plýtvat časem. Já můžu...
nejlepší je publikovat na nějakém německém literárním serveru.
jójó, zábavný, to vono je:o)
olde, podle mě jsi v ničem neujel, i když jsi tu tývý viděl až dnes, buď klidný
Tak sorry - já se na to holt! koukám moc střízlivejma očima, sedmnáctiletý nadějema nacpaný bulvy jsem už někde zapomněl. Takže jsem ujel, ale ne zas až tak, že by se to nedalo strávit. Zapl.P.B. Dík, deviane
ale von to v podstatě nábor byl, během pár dní po odvysílání se tu registrovalo tolik nováčků jako jindy za několik let
Skouknul - aspoň mi to přiblížilo pět lidí, pět známých nicků. Ovšem nezdá se mi to jako nábor - je to jen stylizovaná zpráva o maličkém úseku života komunity účastníků jednoho známého literárního serveru. O zdejších bouřích ve sklenici vody zmínka, kterou divák ani nezaznamená, jen kusá poznámka o osobních a skupinových střetech, která rovněž nezasvěcenému snadno unikne. V podstatě je to selankovité... a nábor? ani náhodou.
na to hoď voko, jerry, to fakt stojí za to.. z 1/8 větrová si vodí kachničku po střeláku, pozouše spolkne grafická příšera a vinďák se vožírá v nádražce
http://archiv.nova.cz/multimedia/vikend-11-5-basnici.html
Marvine - Neviděl - nejsem Tv typ...jde to pár slovy přiblížit? Ujel jsem?
Heh... tak tohle je fakt sranda diskuse.
Zvážíme, změříme... kdo, co je lepší...
Všem zúčastněným bych ráda připomněla, že subjektivní zůstane subjektivním i kdyby se posrali.
Nic nepřehlížím, namyšlený nejsem. Jen nemám tendenci popírat realitu. Saspi je pro tebe lepší jen ze subjektivního pohledu. Proto jsi polointeligentní. Kdybys byl inteligentní, srovnával bys fakta. Ostatně na řadu komentářů v této diskusi jsi vůbec neodpověděl. Soudím tedy, že příspěvky jsou pravdivé a jen jsi je vytěsnil, aby nekazily tvou představu o skvělém saspi serveru. Taková diskuse nemá absolutně žádnou váhu.
Kdo se nedokáže prosadit na Písmáku, nedokáže se prosadit nikde!
Notreal: Ano, jisté konkrétní změny jsou v plánu.
Octopus_Syd - nemixuješ ale svobodu projevu a literární tvorbu do jednoho? I když jsem měl některé příspěvky na hraně, vždy vyšly.
StvN - zohledni prosím počet autorů a příspěvků tam a tady
Na SASPI.cz je právě 24697 příspěvků, 3881 autorů --- kdysi tu bývala statistika jak je na tom Písmák (myslím), už jsem ji nenašel, ale vím, že číslo je daleko vyšší. Pointa je v tom že alespoň kritiku dostanou, tady zatrhneš vážná kritika, hodíš jedno dílo měsíčně do Arény a NIC se nestane ve velkém množství případů.
Označení polointeligentní čtenáři je důkazem namyšlenosti a přehlížení faktu, že oba dva servery jsou určeny amatérské tvorbě.
Prozaický redaktor příklad ze saspi Šíma.
Oldjerry - nedělám nábor, Písmák má prim v kvantitě, ale pro uživatele co tu netráví celý den přebíráním blábolů od něčeho co má cenu, je to slabá výhoda.
Občan_Rýša - nebyl to jediný výběr co jsem dal, nicméně máš pravdu, nadšeně jsem vstoupil do redakce jako zástupce temnějších žánrů. Načasování s realitou bylo ale špatné, proto jsem také nakonec odešel, protože jsem byl kničemu.
experimentátor - souhlasím
Fouraix - ano, taky tomu nevěnuju moc času, ale není to vzhledem, jen náplní
Octopus_Syd - proč ne? každý má asi trochu jiné důvody proč píše, ale předpokládám, že amatérský server jde cestou učení
chroustjazz - známky se mi tam líbí víc než tipy, máš ale pravdu, tohle není moc domyšlené, i když se to na někoho dá použít docela oprávněně :))
Dero - něco nového je v plánu?
"(...) vyhořelý uhel, kde autoři diskutují o nesmyslech, uráží se a vedou svoje egorozpravy agresivním stylem, plným slepých nábojů a jen tak tráví čas nad nesmysly, (...)"
Oceňte Marvina! Jinak to tu zdemoluje, případně dál bude uživatele mučit svými nudnými řečmi! Oceňte Marvina!
Začínám mít podezření, Márvine, že jsi inkarnací jistého FBCH... :)
No jistě, Márvine! Tím, že jsem tě označil za nejlepšího, jsem tě nevybíravě napadl, já lump. Tak tu nežvaň, a upaluj si stěžovat na lampárnu.
za současný písmák může hlavně zavedení kancelářského vzhledu. vizuální stránka působí na psychiku víc, než se může zdát. i MS Word 2000 je proti tomuto přátelské prostředí. minulý kabátek byl dokonalý a proto musel být zničen a vellino kukaččí dítě si hřejeme na hrudi dodnes. vella musí být celá hotová, když vidí, že "je to tady ještě". aspoň někdy, když už má eklxichtního chotě. takže vlastně taková charita pro jednu osobu :)
já osobně tu vydržím absorbovat to co na mě monitor vyzařuje po r. 2005 tak max. nějakou tu desítku minut denně
Márvin je nejlepší, to dá rozum.
tak jsem si to našel, expe. zaujal mě senior, cituji:
Chybí tomu úplně vše kromě písmen.
Chtěl jsem být konstruktivní, ale nakonec napíšu, že Písmák je přece krásně modrej a to mi přidává v partaji body navíc. :-D
Saspi je nepřehledné. Když budeme opěvovat "kvalitu", tak jako příklad uvedu dílo od autorky amazonit s názvem Smutek. Za krátké verše s rýmováním ve stylu tichem/smíchem, plíží/mříží...má na Písmáku 1 tip (ok, autorka nebyla zde dlouho), ale na Saspi je na 4.místě v TOP poezii (33x hodnocen, 1.00). A tato autorka je v TOP 20 poezie celkem 6x včetně prvního místa...
Kritiku na Písmáku (v poezii) sice dostane autor asi jenom když někoho naštve, ale upřímně řečeno - kolik konstruktivních kritik sami píšeme? Takže zde máme to, co si sami zasloužíme - to je nakonec pěkně spravedlivý, ne? :-)
Oceňte už někdo Marvina! Jinak to tu zdemoluje, případně dál bude uživatele mučit svými nudnými řečmi! Oceňte Marvina!
Jinak Saspi je sračka, které se Písmák více méně postupně blížil a svým způsobem ji i překonal.
A nevíš náhodou, jestli mají na Saspi v redakci rasisty?
egorozpravy agresivním stylem
...pokud jsem si všiml od nicků JAB a Karam Boll, by se spousta místních prudičů a těžkejch dělostřelců mohla učit. Hlavně JAB ...malý příklad:
Řekni kryplovi, že je krypl, a stejně se zeptá: co?
nebo:
Bože, ty jsi fakt kus dementního exkrementu
případně:
Nejsem nacionalista ani xenofob, ale prostě nemám rád Slováky.
Proč? Na kolejích nám v Praze zabírali místo, na vejšce taky a stejně tak s prací, ať si táhnou dom, když jsou vtý jůrozoně.
a tohle:
Coby profesionální muzikant a textař písní s letitými zkušenostmi a skvělými referencemi z českého showbyzu dokáži bezpečně poznat dobrý text.
Tenhle to rozhodně není.
...doufám že je to dostatečně vypovídající
K Tvé otázce ...sčítáš pomeranče a banány. :)
milej notreale, ne každej ztratil paměť
když jsi měl možnost s tím něco dělat, jako člen armandovy redakce, napsal jsi jednu dvouslovnou kritiku za několik měsíců.. jediná tvoje aktivita - udělení výběru prohlášení majitelky serveru, ve kterém zoufale obhajovala blokování autorů - je spíš na přesdržku.. pro mě jsi jeden z těch, kteří za současný stav můžou
Děláš nábor do saspi? nakonec proč ne... do Písmáka se nábor nedělá (aspoň o něm nevím) - protože to nepotřebuje. Ten pocit degenerace Písmáka je totéž, jako povzdech seniora - Jó když jsme byli my mladí, byl sníh bělejší, buřty uzenější a údy tvrdší. Většinou to poslední bývá jediná pravda. Tady nevím, co je poslední. Zkoušel jsem za pět let jiné servery a vždy jsem byl rád, že jsem odtud neodešel. Chybičky jsou, to je fakt, ale server s takovým počtem aktivních uživatelů vždycky přináší nějaký problém. To je o životě svobodném, podle tvých slov saspi spíš připomíná výchovný ústav. Co se týče návrhu Zbory - je vidět, že se smyslem pro humor a nadsázku jsi na tom ještě hůř, než já - to přece nejde brát vážně :-)... měl sis přečíst i to, co je pod tím Zborovým srandizmem.
Něco podobného se tu nedávno řešilo. Viz
tohle dílo,kde jsem napsal:
Lognul jsem se na saspi, protože nemám rád argumenty postavené na neznalosti.
Je tam 10 redaktorů.
Z toho 3 dočasně neaktivní.
Tedy 7 aktivních.
Jedna je zástupkyně a nemá žádný status.
4 mají status publikace poezie, próza
1x status poesie
1x status próza
Na stránce každého redaktora existuje jakási statistika. Ne zrovna přehledná, takže se z ní stejně nedá nic vyčíst. Součtem všech napsaných komentářů všech deseti členů redakce je číslo 18666, přičemž pro zajímavost já mám napsaných komentářů 19371 plus tento.
Nikde jsem nenašel nějaký souborný důkaz jejich práce a když jsem si namátou přečetl pár komentářů, tak se hodnocení odehrává v rovině - je to lepší než minule, což není známka kritické práce.
Takže já se znovu ptám.
1. Co ti tady chybí.
2. Co bys zlepšil.
Děkuji za konkrétní odpovědi.
Takže i tebe se zeptám, co tam je konkrétně lepšího. Já jsem si pročítal práci redatkrorů a z mého pohledu to jsou normální polointeligentní čtenáři jakých je i na Písmáku mnoho, kterým dal někdo funkci a oni se snaží zalíbit ostatním tak, aby byli populární. Něco jako kdyby tady redaktory dělala mosovka s bíšou. To je o ničem podle mě.
Takže doufám, že budeš schopen doložit nějaké konkrétní argumenty. Vem si za příklad třeba mě a nějaké prozaického redaktora na saspi, můžeme uspořádat souboj:)
Doufám hlavně, že se už nebudu muset na saspi vracet a dohledávat nějaké důkazy.
...v podstatě...s podobnými zkušenostmi a s tebou souhlasím Notreale... fakt... a děkuji Derovi za jeho slova.. ..nejsem tu ani krátce ani dlouho...a spíš v pozadí...ale něco málo o písmákovi, jako takovém, snad vím...
shledávám, že jest tam zmatečno a nepřehledno, v úrovni příspěvků takhle na první pohled neshledávám valného rozdílu, taky všude samej smajlík. a pokud se tam nahrne větší množství lidí, veme to brzy stejnej směr jako tady.
co se týče konstruktivní kritiky zde, je to otázka akce a reakce. opravdu je tu dost těch, co si radši vzájemně vyměňují hvězdičky a smajlíky, nebo i takoví, kteří jsou ochotni se do krve hádat, že maj ve všem pravdu, včetně pravopisných chyb, zkus si ty kritiky nějakou dobu sám psát a uvidíš, za jak dlouho tě to přestane bavit.
konstruktivní kritiku abys tu hledal v poledne s lucernou, ale autory, kteří by vůči ní byli otevření, taky. holt bordel :)
Víceméně se kloním k tvému pohledu na věc. Řekněme, že Písmák nezůstane navždy takový, jaký je dnes.