Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejvětší skřet na Písmáku
02. 12. 2010
1
110
3460
Autor
.duke.
Virtuální svět má tu výhodu, že skřeti nejsou vidět. Jejich pravá identita zůstává skryta. Zůstává jen nick. Přitom je zřejmé, že na našem Písmáčku je organizovaná skupina skřetů. Tihle zlí skřeti se téměř každý večer schází v Písmáckém chatu a kují pikle. A jisté je, že nad nimi stojí skřet Veliký, který je řídí. Toho je třeba identifikovat, aby mohlo dojít k sanaci celého serveru.
Pokusme se tedy identifikovat největšího skřeta. Vodítkem k jeho identifikaci nám může být především intuice.
Kdo je podle Vás největší skřet Písmáka?
110 názorů
Skřeti nic necítí, Pomerančová. Pouze předstírají, že mají cit. Jsi odhalena, obskurní skřetice! Nevím, jestli největší, ale na to je čas.
Pomerančová
04. 12. 2010Pomerančová
04. 12. 2010
Jinak nazvání někoho skřetem může být zvažováno z různých pohledů. Primárně to pomluva ani napadení není. Pokud by se nějaký uživatel cítil pomluven nebo napaden, má možnost se obrátit na adminy.
Doufám, že se mě příště nebudeš ptát na nějaké jiné slovo, jako třeba ocas, tatar, jantar nebo pipina.
Pomerančová, máme asi každý trochu jinou představu o zvořilosti a vážnosti.
Tak jinak. Omlouvám se, ale teď nebudu úplně slušnej. Tahle diskuse je podle mě píčovina a fakt nechápu proč mě do ní taháte, proč mi přišlo avízo o jejím založení a už vůbec nechápu, proč mě tu nějakej anonymní sráč s přezdívkou Občan_Rýša označuje za skřeta.
Myslel jsem, že lidi co píšou na literární web mají trošku vyšší úroveň a lepší nápady, než řešit takovýhle kraviny...
Skřeti se totiž většinou snaží být zdvořilí, ale nejde jim to, protože jsou skřeti. To je podle mě u Pomerančové poměrně signifikatní.
sepotvkorunachstromu
03. 12. 2010
Už jsem na to káp: Pomerančová je s největší pravděpodobností Největší skřet!
Pomerančová
03. 12. 2010
To nepovažuji za vážně míněnou otázku. Nezlob se na mě, ale jestli se chceš chovat jako puberťačka, tak já se k tobě budu chovat tak, jako bych se choval k puberťačce. Až se jednou se mnou budeš chtít bavit na nějaké rozumné úrovni, tak si buď jista, že ode mě patřičnou pozornost získáš, ale teď se na mě nezlob, ale tohle nemůžu brát vůbec vážně. Když navíc napíšeš, že osočování platí, jen když vychází ze správných předpokladů, tak už vážně nevím, co si tady o tom mám myslet.
Pomerančová
03. 12. 2010
Janino, kdyby sis zažila se skřety to, co já, mluvila bys jinak. Jednou ti to povím, protože tě mám rád. A myslím, že bys měla být zasvěcena.
Nevšiml jsem si, že by ses mě na něco ptala. natož vážně a slušně.
Tohle osočování mi přijde trapné.
sepotvkorunachstromu
03. 12. 2010Pomerančová
03. 12. 2010
No, já se ptala vážně. Vadí mi právě takovéhle zlomyslné neadresné šťourání, jako že někdo tady někomu strašně vadí, ale neřekne se, kdo a hlavně proč.
sepotvkorunachstromu
03. 12. 2010
Marvine, tvé soudy mé osoby mi začínají vadit, takže si je laskavě nech pro sebe. Překračuješ hranici slušnosti.
sestricka.slunicko1
02. 12. 2010
...skret, Janina ? To je takovej nahrblej, slinta a do vseho prska, i do policky, ale ma tu vyhodu, ze se z nej muze stat kraluv sasek - a, jak znamo, saskove se nezabijej, zatimco kralove v 1 kuse:D
Kdyby ses ptal třeba na největšího tlučhubu, to bych měla pár návrhů. Ale skřet? Můžeš definovat skřeta?
obcas rysa: bude ode me nezdvorile, odpovedet ti na to slovem chcipni? :-))
Občan_Rýša
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010
Deros-Skřet, jako slovo, označuje vnitřek psychiatrie. Musíš míti dosti vysoký level, abys ho přepral(toho skřeta, ne slovo).
Jedná se o tohle konrétní avízo:
02.12.2010 12:09:37
kde jsem předpokládal, že někdo volá admina pro posouzení situace.
Admin posoudil situaci tak, že ohlášení nebylo adekvátní, nadto hrubé a nadto nick sepotvkorunachstromu spamuje a nevyjadřuje se k tématu.
Aby si někdo nemyslel, že nemám na všechny stejný metr, tak prosím buď o publikování pouze komentářů k tématu, případně o přeřazení diskuse do jiné kategorie.
Díky všem za pochopení.
sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010Trapný autor
02. 12. 2010Největší skřet
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010Největší skřet
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010
Mně teď třikrát. Víš, na toto je stývn pes, hodně si to hlídá. Všechna avíza, která nepošle sám, k smrti nenávidí
sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010
Prosím uživatele sepotvkorunachstromu, aby se choval v rámci pravidel tohoto serveru.
Děkuji.
sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010
Jistě, ale nezapomeň na pomstychtivost skřetů, je prý nedostižná. Nu což, chceš být bit a nemáš peníze, bys zašel do salónu sado-maso. Tady je to zadarmo, viď, duku.
Být po mém, vůbec bych se s tebou nemazlil a definitivně tě smazal
Je možné, že Pomerančová je vysoce postavená skřetice, Marvine. Ráda používá v internetových diskuzích slovo brokolice. A brokolice je zelená. To by mohla být indicie, svědčící pro její příslušnost ke skřetí skupině. Teď jde o to zjistit, jaké v ní má postavení. Jestli náhodou není i Největším skřetem.
experimentátor
02. 12. 2010
Na tyhle skřetí triky mám čuch. Někdo právě vytvořil nick "Největší skřet" a tím pravého Velkého skřeta ještě více maskoval. Je také možné, že podskřet tak maskoval Největšího skřeta tím, že ho ze sebe virtuálně udělal z protektivní motivace celé skřetí skupiny. Jak jsem říkal: musí se na to intuitivně, nepropadat klamu.
sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010
Tajemství bylo odhaleno a milý duke (čti velitel) by mohl být tak hodný a poslat konečně celý tento blábol,
nehodný podstaty Písmáka, do věčných lovišť. Viď, duku
Největší skřet
02. 12. 2010
Tvá paranoia nabyla nečekaných rozměrů. Předpokládám, že nejsi schopen plně vyhodnotit důsledky svého chování
Bezva, dík za vyjádření. Nevím jestli je největší, ale skřet to s největší pravděpodobností bude!
Tvá paranoia nabyla nečekaných rozměrů. Předpokládám, že nejsi schopen plně vyhodnotit důsledky svého chování
Odhalení skřeti se často začnou bránit tím, že ruminují ohledně pomluv a napadání. Už jsou tady, už jsou tady!
Pomi: Záleží na mnoha faktorech. Například na vzrůstu označovaného. Třeba já být skřetem jistě nemohu - byť nejvyšším. :)
sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010Pomerančová
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010Pomerančová
02. 12. 2010sepotvkorunachstromu
02. 12. 2010
karel_letoun, Zdenda, LOBOCOP, SilverArrow, hovno_z_labutě, print, Vládce_Hoven
Jo. Bytový skřety, ty znám. Vyhnal jsem je pomocí rychlovarné konvice. Ale na písmácký prostě nevím jak...
Nejsem si jistej. Proto mě zajímá názor ostatních. Třeba se pletu. Skřeti se často maskujou.
Podařilo se mi toho skřeta vyfotit: http://nd01.jxs.cz/995/394/8fe12af23e_29582085_o2.jpg