Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRoztaj mi v ústech!
03. 12. 2001
24
2
4355
Autor
Bhati
Roztaj mi v ústech!
Jen Éros
s kukátkem
na okně...VADÍ?
Kámen na kameni,
vykřesám
ohňo-stroj...{ attenzione- láva pálí! }
Ah, podívej!
Holčička na pouti...
"Slaaaaaadkýý špalíček za dvacetnííííííík!"
Už líže
a slintá
a přivírá očka
Jůůů, stánek s bonbóny!
"Dva, prosím!"
"Do ruky?"
"Ne, do pusinky..."
Rozpusť se
jak zmrzlinoví
chlapci
v létě,
Lásko...
Pojď ! { ke mně }
Sssssténavě
leskle
se roztéká/aaaaaaaaaach/š...
Hltavě
zpýjím se
do němoty...
Jsme jedna
tepající
kaňka...
VÝDECH
.
.
.
Repetitio?
.
.
.
Roztaj mi v ústech!
2 názory
Jarmila Moosová Kuřitková
27. 04. 2008aleš-novák
23. 04. 2008
určite ťa začínam mať rád
a v podstate vôbec nezáleží na tom,
že neviem prečo*
Těch řečí kolem ... Je to strašně hezký, je to o TOM, šikovná holka! A navíc to má roztomilej nápad, holčička na sladké, vždyť je to to nejhezčí, jak TO může být... TIP velikánskej
Petulkooo...diky,divko mila...taky me to docela zarazilo...:-}}} NO ale co s tim nadelame.....
hermit,Aerotik...vy dva hlupacci, vzdyt ja sem ty upravy jeste nedala!!! HIhihihihi......tedy vy jstee......:-}}}}}}}}}}}}}}}}}
A dnes je ani vlozit nemuzu,protoze sedim u pc s anglickou klavesnici a nejde to prepnout,fnuk. A taky jsem chtela vlozit dalsi basnicku a nevlozim....fnuk.
Radost...krasna prezdivka...:-}
Danny...:-*
Bhati, no tak vidíš! :-))))))))))))
Pěkně jsi mě napálila.......ale já ti oplatím oplatkem!!!! :-)))))
no ten tip samozřejmě nechám....a ehm... co bych tomu řekl......no....no tak jsem se přehlídl, no......:-))).....fakt, hezká básnička, šak jsem to říkal hned, že mě to úplně dostalo.....
;-)))))
Já jsem ten výtisk u tiskárny nenašel a myslel proto, že už je to změněné, anžto jsem to neměl s čím porovnat.
Aspoň se můžu těšit, že to bude JEŠTĚ lepší.
zajímavé provedení...velice vzrušivé...a radostné...příjemně...vzbuzuje nejen představy,ale chuť...asi už budu muset jít snad ještěstihnudáttip
*
djPes: Není řeč o poesii...
Já neříkám, zda to JE či NENÍ poesie, já jen říkám, že se mi "to" pod Bhati nehodí...
Básničky Bhati by se asi zase divně vyjímaly na pisoárech, že... ;o)
░▒▓-_-▓▒░
Petulo, az to, co napsala Bahti, uvidim na pisoarech, zacnu chodit bez paruky a bryli. Jenze zatim jsem nic podobneho ve svem zivote na zachodcich nenasel. Asi chodime kazdy na jine pisoary :o) Ale pokud chces, vezmu te nekdy na exkurzi, abys mela prehled, co tam byva napsano :o)
Matyjustin
04. 12. 2001
Zajímavý styl....skorem peříčko,ale vzbuzuje to představy u nás nymfomanek... S pochopením :))))
Astalavista
03. 12. 2001Gastarbajtr
03. 12. 2001
tip mi po těch úpravách tak nějak...ne ztuhl, ale....:-))...zjistěl...;-)
můžu říct, že...že...ano, teď už fakt líbí!
(((:-)
Já blbec jsem to včera neodnesl z tiskárny a dneska už to u ní nebylo. Takže mám vytištěnou jen tu upravenou verzi a moje skleróza mi nedovolí obě porovnat. Ale líbí se mi moc.
:o) Jojo, já žu TiPovala... ░▒▓-_-▓▒░
Gastarbajtr... Hmmm, nic proti, také občas píšu "prasnárničky", ale dovolím si říci, že se to sem – pod Bhati – moc nehodí...
Co takhle zkusit zeď na nádražních pisoárech?
Neřekl bych že to něco ztrácí v druhé půlce....:-))Je to velice velice...velice.... velice...velice velmi....velice moc velmi...vzrušivé?;-)A taky tipové...:-)
Bhati, rád bych posoudil ty úpravy, takže si to teď vytisknu a pak znovu. Děkuji za svolení k zařazení do Klubu, málokteré dílo zařazuji tak rád.
Tip nedávám, protože to jsem udělal už pod jiným nickem.
Petula, hermit: Poslyšte, vy dva, co si budeme vykládat....když ehm...někdo feluje, myslíte, že nemění "rytmus" a že jede jako stroj? Určitě je tam nějaké to ¨"pozastavení", a pak zase zrychlení atp....:-) Nebo ne? :-)
Btw. udělala jsem drobné úpravy....mám to upravit?
Asi to nechám až to přečtou pondělní, a pak popřípadě zařadím, co vy na to?
Maty: Nooo....Ty vlnky kolem tipu mají nějaký konkrétní význam?:-)
Šivánku...hihihii....:-)
Kastel: Zabřednout! Zabřednout!:-)))
Matyjustin
28. 11. 2001
Hmmm! Pěkné, ale...
Vzácná to shoda čtenářů (kritiků)! Musím napsat, i když to zní, jako bych se opičila, že, ačkoliv jsem kritiky četla až po básničce, jsem si prožila ty samé pocity, které jsou zde popsány výše... Občas na mne text působí trochu nevyrovnaně – chvíli to pálí, pak trochu váhá... Pak se zase trochu zableskne!
Ale celkový dojem je pro mne stejně TiPový!
Nevím, jak to má rád hermit,
ale myslím, že to s jeho kritikou až tak nesouvisí... ;o)
Vzácná to shoda čtenářů (kritiků)! Musím napsat, i když to zní, jako bych se opičila, že, ačkoliv jsem kritiky četla až po básničce, jsem si prožila ty samé pocity, které jsou zde popsány výše... Občas na mne text působí trochu nevyrovnaně – chvíli to pálí, pak trochu váhá... Pak se zase trochu zableskne!
Ale celkový dojem je pro mne stejně TiPový!
Nevím, jak to má rád hermit,
ale myslím, že to s jeho kritikou až tak nesouvisí... ;o)
░▒▓~_~▓▒░
«*»
líbí se mi první půlka, ale pak se ztrácí energie, a začíná to být skoro nudné - na rozdíl od sépiáře...;-))..mám pocit, jako by to bylo moc dlouhé - úplně by mi vlastně ta první půle stačila... ale když má být repetitio, tak to asi musí být dlouhý, no...;-)))
tip, ale nejistý
Já za to nemůžu, hermite, že to máš rád divoce...:-)))
clima: Ne...:-)
Sala...chutnají, že?:-)*
Wopička...:-))))
Mně se to líbí moc, i když Hermítek má trochu pravdu, že ke konci to malinko ztrácí na gradaci. Ale líbí se mi to moc, včetně využití barev a písem. Budeš mít něco proti tomu, když to zařadím do klubu "Erotika v poezii, poezie v erotice"?
Nepoučeně čtu znova a znova..:))) hnedle jsem si zakuckla výdech na dva roztávající bonbóny.. *