Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSVĚT JE DĚSNĚ NESPRAVEDLIVEJ
16. 12. 2010
15
105
4571
Autor
brackenridge
Tři šlápoty na rohu Páté
Ta zrzavá mu strhla klobouk
Do něj se vymočila
Do moči ponořila lakmusový papírek
A vykřikla:
Jsem v tom!
Profesor Friesen
Se z klobouku napil
Dle pé há určil, že ON je na 99.9% otcem
Padl k zemi mrtev
Během několika minut jej zakryla
Sprška holubího trusu
Děvky Friesena hbitě okradly
Hodinky, peněženku, játra
VŠECHNO
**********
Za devět měsíců
Zrzavá šlápota ve velkých křečích
Vyprdla
Vánoční stromeček maďarské národnosti
105 názorů
brackenridge
18. 12. 2010
Brack, jsem tu abych se tě po diskusi plné nedorozumnění a otezníku nad hlavami (hlavně u VT marvina) zastal...
Myslím, že hodně lidí, kteří čtou brack jsou inteligentní. Je to autorka, která má osobitý styl psaní. Ale pod spoustou sprostýv slov, které pouze oživují text a vkládají do něj šmrnc je vždy nějaká důležitější myšlenka... Možná to Marvine poznáš právě tehdy, když si přečteš víc děl od ní=) Vřele doporučuju
(A tobě brack dávám tip)
sepotvkorunachstromu
18. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010brackenridge
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010brackenridge
17. 12. 2010sepotvkorunachstromu
17. 12. 2010brackenridge
17. 12. 2010
nuž, jestli je akademik ten, co má několik titulů - pak máš i na písmáku nejméně jedného akademika
Ne, trubko, proč oni se zasmáli. Je to problém? Nebo jsme v Novácké estrádě, kde se chlámeme už proto, že Petr Novotný přijde ve strakatém saku, aniž by to znamenalo - cokoli, prostě proto, že očekáváme, že to zábavné být má? Otázka zní - jak snadná je cesta k úspěchu? Stačí známé jméno, nebo je potřeba také vytvořit něco, co má hlavu a patu? Hledají čtenáři hlavu a patu, nebo je jim to JEDNO?
..kurvadrat uz, co ty kecy "dole"?.....treba ten chytrej ", a to i pred vylohou s umelyma kozkama", VT, to me poser!
At nam teda ukazou, jak se na lopatu seda!))
Mýlíš se, milá sveřep, Marvin nepíše, že ho to nezajímá, ale naopak, že ho zajímá, zdali autor ví, co píše, a zdali čtenáři přemýšlejí o tom, co ´čtou. Což je na "literárním serveru" požadavek zcela logický a legitimní, nemyslíš? Minimálně už jsme dva, co si myslíme, že by bylo prima občas myslet.
Adamova Eva
17. 12. 2010
brack, ale tušíš aspoň že já VT Marvin nejsu? :o)
záhadně u mne končí avíza pro něj..
brackenridge
17. 12. 2010Dave Lister
16. 12. 2010brackenridge
16. 12. 2010
he he, nevím teda proč sem byla vylosovaná právě já, ale díky za kompliment, pekelný Andy :o)
sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010
Ajo, nechal jsem se strhnout tou akademickou debatou tady :) A ano, ta představa je lákavá :))
sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010
Milá šepot, vy jste naivní - kdyby všichni lidé, kteří jsou k hovnu, náhle zemřeli, nemusel bych každé ráno cestou do práce v autobuse STÁT! :))
sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010
Tak ano, takové připady se stávají, ovšem proč by ho pak kleplo? Podvědomá motivace? To se mi zdá překombinované, byť nikoli nemožné.
Spíše si ovšem myslím, že profesorova fascinace lascivními špinavými courami měla pohnutky psychologické, nikoli genetické. Ono když se člověk neustále pohybuje v akademickém prostředí, stále se musí chovat seriózně, mluvit sofistikovaně a působit velevzdělaně, má pak FREUDOVSKOU potřebu si to vykompenzovat stykem s tím nejnižším a nejprimitivnějším, co lze v ulicích najít. Tak proto!
..paneboze, proc tu tolik lidi bere ten svet, at je, jakej je, tak silene vazne ? Nechapu!:)
sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010
Ne, ne, trvám na tom, že děvky zůstanou děvkami, primitivními a duševně zmrzačenými. Autorka se s nimi neempatizuje, pouze zaznamenává jejich existenci a popisuje drsnou, hnusnou realitu života ... kde? v New Yorku? to je fuk. Zkrátka jste mimo, milá šepot, ústřední postavou není zrzavá šlápota, ale onen profesor, který neunesl tíhu zodpovědnosti ani fakt, že jeho ctěné profesorské geny mají být znečištěny nízkými geny oné dámy, že, a seklo to s ním. Tak je to!
Aneb poučení zní - s prostitutkou jen a pouze s kondomem !
sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010
Aha, že mě to nenapadlo. To, že autorka považuje prostitutky za lidi se přece jasně pozná podle toho čůrání do klobouku. Co už taky osobu víc zlidští, než... čůrání do klobouku. A krádež orgánů :)))
sepotvkorunachstromu
16. 12. 2010
Ach tak. V tom případě bych se zeptal především martinez, ta je z nich nejchytřejší.
Definici zaujatého čtenáře, pls. Já se tu namáhám a ti to neni dost dobrý? Tsss.
já bych byla zvědavá - jak s eto bude číst - ty části tučně a kurzívou
možná to budou číst tři lidi - normálny hlas - hrubý hlas a tenkej
Báseň pojednává o tom, milý Marvine, že i madarští profesoři chodějí za kurvama, načež pak ovšem nejsou schopni nést důsledky svých činů, neboliže mezi vzděláním a charakterem člověka neexistuje žádná pozitivní korelace. Přes tuto hlubokou v sobě obsaženou pravdu je to báseň podprůměrná a zbytečná, hlavní motivací k jejímu sepsání byla zjevně touha uplatnit někde tučně zvýrazněný holubí trus.
Tak je to!
:)
brackenridge
16. 12. 2010brackenridge
16. 12. 2010brackenridge
16. 12. 2010brackenridge
16. 12. 2010
Přiznávám...proč byl ten stromeček maďarské národnosti mi uniká. A právě možná v tom bude ten fígl.
Ale!...věřili byte, že podobný příběh se udál i v Praze?
brackenridge
16. 12. 2010brackenridge
16. 12. 2010brackenridge
16. 12. 2010Adamova Eva
16. 12. 2010100Wzarovka
16. 12. 2010
Brack, první (kata)strofa vchází právě do mých dějin. Jsou verše, které člověk nezapomíná...