Ale jo, četl :o) Mám radost, když se někdo odhodlá ztratit čas tím, že mi napíše něco konstruktivního - tady na Písmáku se ti to stává velmi zřídka ...
Díky za co? Vždyť jsi to snad ani nečetl :-)
Děkuji - to je přesně to, co jsem chtěl slyšet - nesouhlasím totiž s názorem, že na miniatury a hříčky není možné napsat konstruktivní kritiku. Jinak "čas suchý" mi evokoval hříčku "je to v suchu", ale pravda je, že s tím rýmem na "v poli" jsem se trápil, ale nakonec se mi do toho, doufám, podařilo dostat ten motiv začínající psychózy... Každopádně díky :o)
omlouvám se, ještě jednou, tentokrát bez překlepů:
no nevím, vážně tušil, že se zastřelí?
suchý čas bych bez dodatečného vysvětlení nejspíš nepochopila. suchý čas mi spíše asociuje nedobrý čas než klidný. být na suchu je být bez prostředků, námořník a loď na suchu si taky moc asi nelibují, alkoholik jakbysmet a Sahara možná je klidné místo, ale dobře bych se na ni taky necítila. jistě, lze dávat slovním spojením nové významy nebo pracovat s vedlejšími, ale z takhle stručného vyjádření to prostě čtenář nemusí pochopit, co jsi tím vlastně chtěl říct.
mimochodem, opravdu tušil že si uřízne ucho a že po sobě střelí v poli?
na mě to totiž celé působí spíše jako hříčka, kde je obsah podřízen formě. jako že jsi potřeboval rým na poli, tak jsi vymyslel točí v hlavě koly (dost kostrbatá a pro mě nepříjemně znějící formulace tedy) a stejně tak na mě působí i čas suchý - jako nutnost rýmu k: s uchem
pravda, u hříček se dá přimhouřit oko - ale pokud trváš na vážné kritice, tak nedá.
hezký den :-)
no nevím, vážně tušil, že se zastřelí?
suchý čas bych bez dodatečného vysvětlení nejspíš nepochopila. suchý čas mi spíše asociuje nedorbý čas než klidný. být na suchu je být bez prostředků, námořník a loď na suchu si taky moc asi nelibují, alkoholik jakbysmet a Sahara možná je klidné místo, ale dobře bych se na ni taky necítila. jistě, lze dávat slovním psojením nové významy nebo pracovat s vedlejšími, ale z takhel stručného vyjádření to prostě čtenář nemusí pochopit, co jsi tím vlastně chtěl říct.
mimochodem, opravdu tušil že si uřízne ucho a že po sobě střelí v poli?
na mě to toiž celé působí spíše jako kříčka, dke je obsah podřízen formě. jako že jsi potřeboval rým na poli, tak jsi vymyslel točí v hlavě koly (dost kostrbatá a pro mě nepříjemně znějící formualce tedy) a stejně tak na mě působí i čas suchý - jako nutnost rýmu k: s uchem
pravda, u hříček se dá přimhouřit oko - ale pokud trváš na vážné kritice, tak nedá.
hezký den :-)
jen otazku : co mi tydle versiky, doboha, maj dat ?:))
neumím najít správný výraz, vtipné, chytré? prostě T*
povedená miniatura*
ale vážnou kritiku nesplácám :-D
Ty máš jinou wiki, hade, v mojí wiki todleto není!
A kdo to má vědět, žejo. Takový těžký hádanky, krucihad :(
suchý čas je klidný čas - podle: Cesta byla suchá, a Van Gogh rozmaloval svůj poslední obraz uprostřed polí v plenéru a pak si vpálil kulku, neumřel ale přímo na poli, neboť se střelil blbě, nicméně tím polem to končilo...
bílý rum kolkolem
rozlévá se polem
Havrani nad obilným polem - leda tak - jinak už nevim.
já teda nevím esi si to ucho ufik na podzim, ale suchý čas je pro mne léto :o)
dnes sem viděla slunečnice.. ty jeho.. ty mám moc ráda :o)
Tam není nic ani o poli ani o suchém čase.
Co třeba heslo: Vivent van Gogh? :o)
Ale co mám zadat? Milá wiki, vysvětli mi, jak to snake myslí? :)
Otázka zní, proč v poli. A proč suchý čas - pak přišel čas mokrý? Nějaká nápověda pro nás výtvarně nevzdělané?
http://www.youtube.com/watch?v=0fULIXHH0Qs
koly předtucha. kam se hrabe warhol