Dane, to je krásný, vidíš, to mě nenapadlo
V bezejmenném vidím někoho, kdo položil život svůj za život druhých a přesto dál zůstal bezejmenný. Jeho bezejmennost je ovšem tím více odrazem velikosti jeho činu... O tomhle sním rád zase já. :-) Objevit pro sebe hrdinu, který by mne svým příkladem inspiroval...
Skláním se teď k tobě
a zalévám, kvítí ve váze.
Beze slov uzavřen v sobě
přemýšlím o lidské odvaze.
Skláním se teď k tobě
a pokládám, svíci na kámen.
V slzách na Tvém hrobě
modlím se tiše... Amen.
Erbena mám ráda, i ten styl
gingebread, jajavia, Allissa, Honzyk Edí, díky.
Já mám ráda i starý styl, i drobné příběhy, i Tvá díla. Děkuji za příjemné počtení :-) Jen mi tam místy hapruje rytmus, ale což. Tip
hrozně sentimentální, romantizující... víš, být zapomenutým nebožtíkem není žádná selanka, mrtvácci jsou drsní řízkové a tohle by se jim nelíbilo.
a forma se moc nepovedla
Tak mne napadá, že by se Ti mohla zamlouvat moje povídka Vilka v Zahradní ulici číslo pět. Budeš-li mít chuť si to přečíst.
Ed
...to psal Casanova, "sadim se".)))
...to psal Casanova, "sadim se".)))
V tom případě je všecko v pořádku. Záměr se zdařil.
Tvou myšlenku nezapomenu a někde ji někdy využiju. Díky za svolení.
Ed
pěkný nápad, jistě nikomu neublíží, a zpracování...záleží hlavně na tom, co je do básně vloženo.
Edvine- správně jsi poznal, že je to psané ve starém stylu. Četla jsem prastaré básně a líbilo se mi to. Mělo to tak vyznít.
Povídku napiš, ráda si ji přečtu.
Robinio- dík
Balada, fajn, ale jaksi z předminulého století. Sebastiano, si myslím, že kdybys více četla modernější poezii, vyznělo by to lépe. Talent k tomu nepochybně máš.
Nápad se mi zdá moc dobrý. I povídku bych si z toho dovedl představit (prodáš mi ten nápad? :-) )
A nežádej ode mne, abych to nabásnil sám - neumím to. Ale k tomu, abych poznal dobré jídlo, nemusím sám být kuchařem. Stačí pozorně jíst. Tedy číst.
Držím Ti palce.
Ed :-)
P.S. Tip za nápad.
to si jenom myslíš, že nikomu neublíží
slova v básni
vítr odnese
hraju si s nimi
nikomu neublíží
balada o lásce
zrazené
Vymyslet na téma a zkusit říkáš... to bych jistě mohl, kdybych nevěděl, že není radno vypouštět slova jen tak do větru, když nechceš, aby je okamžitě odnesl. Přeju ti, abys dokázala ta slova více vážit.
Miroslawku- Tak zkus něco vymyslet na toto téma, píšeš dobře, jsem zvědavá, ...
škoda, o pracující fantazii mám jinou představu