Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa mrtvou naději
29. 11. 2001
22
0
3708
Autor
gASK
Zraněné nebe smutně krvácí
přívaly drtí mrtvou zem
naděje v hrobě svém se obrací
a vítr poslední je sten.
Snažím se hladit avšak zraňuji
polibkem rdousím tento svět
svou vírou já jsem ubil naději
sám nevrátím ji život zpět.
Sedmero černých ptáků přelétá
zmrtvělým krajem temno zní
na holém hrobě bodlák rozkvétá
naděje sen svůj věčně sní...
nevrátím ji - další chyba?
přijde mi to strašně depresivní...ale tip za umění psát...ikdyž bych se teď mnohem raději smála...:(
navzdory_čtenářům
07. 01. 2004
To bych ti akorát vynadal, že toho tam je zbytečně moc;)
A jinak díky za kritiky.
Davam tip, protoze verse, ktere plynou, jsou verse, ktere plynou, ber jak ber, a protoze to ma myslenku a evokuje to ve mne tmava platna. No a pouzil jsi krasne obraty (sedmero černých ptáků a bodlák je velice moc dobre!).
Jen ma miniaturizovana vytka: vis, co si myslim o beznadejnych basnich (ackoliv tohohle se to tyka jen tak trosku, co by se za nehet veslo)...
Tip
Tom
Vím co si myslíš o beznaději, sdílím tvůj názor, ale v době vzniku této básně se beznaděj jevila jako celkem dobrý nápad:)))
rozhněvaný_malý_muž
11. 11. 2003
Ani jsem nechtěl..tohle prostě JE pesimistické......je to hodně velká chyba?;)
rozhněvaný_malý_muž
11. 11. 2003
Tak to přeju hodně štěstí při hledání, něco takovýho bude asi těžký....stejně těžký, jako psát krásně a pozitivně...:)......ale ta odměna vždycky stojí za to...
Je to překrásný, tak nádherně ztemnělý a ta pravda v tom zamotaná..Jednoznačně tip!*
Ty obrazy... už zase... ty obrazy... Ty obrazy dýchají... Možná jim trochu ubírají rozpačitý rýmy, ale přesto vidím to nebe, vidím ty ptáky a... *tip(uju)
Playwithfire
21. 05. 2003cekanka_ucekana
18. 05. 2003
Je to hezky zpracovaný, ale tak nějak mě neokouzluje rýmovaná lyrika. Ale hezky to plyne, to se musí nechat :o)
Gastarbajtr
01. 12. 2001
smrt je prý koncem, tak proč máme naději v lepší životy!....moc se mi to...líbí.....