..tzo neva...dik, potesilo, to vis, ze yo:))
...treba jsme tam vsichni...))
HC, vis co rikas, Jensi :D
Já tě prostě miluju:-) A navíc jseš léčivý pramen!*
ach Boze ! Ja vedel, ze Buh me odmeni ! V pul pate rano, vis, mam po babicce tzv. tchynin jazyk, roste do sirky, je obrovsky a uzasne zeleny, a odlomil se, jak to rici, jeden stvol. Siůlena rana, ja ti kytku mam moc rad, mam ji na velkem kulatem stole hned za pocitacem, tak v 5 rano vybehl jsem nahrabat zeminu s kyblickem, zqasadil znova, svazal a rano se divil, protoze v zahradbictvi prece nedelam : rucky i nehtiky zqasrane az beda...a ted toto! Diky, to potesi!)))
Můj Honzyku! Stáváš se, promiň, mým básníkem.
...to me nenapadlo.)).....ja si vzpomnel na pakarnu ke Karlovu (Praha 2).,kontejnery zizkovsky a vsechny ty zakouti tady...a zizkovsky typky, ktery stradaj na placku rumu (treba)....
jezis, dik...ja uz myslel, ze Krytykovu "antipodu" vody nepodajDDD.................
...kde jsem nafouklej , doboha ?)))
náfuko jeden, co to provádíš...
no, básně se rodí z toho, že byť tu nejošklivější věc, člověk vidí nějak jinak a umí, nebo se alespoň snaží popsat, jak...
....to neni vo basnicich u kontysu, jak, myslim, dobre vis, Fouraix : dost prvoplanobvy rejpnuti...
tyhle básníky jsem u kontyšů viděl vždy jen hrabat se v nich. nikdo z nich nikdy nečet verše. smutné :)
....chtelo by to doladit.)))
jo ? Tys nejaka chytra !:D
To říká i Francois Villon, je to furt stejný zjištění napříč staletíma...
t*
krasny....houmlesaky, nativce, slapoty etc. miluju. opravdova krasa je az na dne. Super novorocenka, Honzyku. T
cau, Old.))....a romco..)))
Jako horká tequilla - člověk to musí vypít a pak má držku spálenou. Pětkrát oko... jen jeden *
Letos jsem si už myslela, že se tam poprvé podívám, ale zatím dobrý...pokud mě to nedožene příští rok.
***
ja vaniklovou a nevim, jak se to pise, ale "STRACCIATINO"?--))
zkrátka psané po tvém, dobré*
a ha, to asi čťu špatný článek
počké, tak rýchlo nečítam, zatiaľ som len u „Buržujům dáme na prdel.“
hele, je to prdel, fakt ze jo..)))
pominúc, že to dneska ešte bude celé na posranie, idem mrknúť ... keď už, tak už :)
hele, P., to je lepsi, koukni na nas web, se poseres.)))...hlavne Honzak!DDDDD
to sa dám radšej na prózu ...
vone, az tak ? Mas rad zmrzku?)))
..ctenar rozumi...))D.!--,.