Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpověď je na čtenáři
03. 01. 2011
13
25
3963
Autor
LadyLoba
Kdybyste si měli vybrat mezi „pokoj, mír a klid“ a „láskou“,
co byste si vybrali?
A co jste si vybrali?
25 názorů
Ještěrčí král
01. 06. 2016Když člověk objeví lásku, tak se rozhostí klid a mír. :))
redscorpion
15. 01. 2011
1=1, takže si nevybereš, ať je láska jakákoliv, má to v sobě obsažené, osobně dávám přednost vínu
... LÁSKU!
Ta žila i ve zmatku a hrůze válečných událostí, jak víme my, pamětníci.
Klid a pokoj bez lásky je jen příjemné přežívání...
na jednu stranu jsem rad, ze si vybirat nemusim. Na druhou mi to vsechno schazi :D. Ale otaza se mi libi, T
takže v podstatě bud nemír, nepokoj neklid s láskou,nebo mír pokoj a klid s neláskou - to druhé má asi většina lidí doma a asi nic moc. Já osobně jsem zažila i to první a taky to není to pravé ořechové. člověk si nevybere :-)
sepotvkorunachstromu
03. 01. 2011
..ja chcem len toľko, koľko môžem stratiť a všetko nad rámec prenechám tým, čo sa ešte nenašli..nechcem vela, no ani malu, chcem lasku s kludom a trochu mieru namiereneho s laskou k ludom!;)
...............ovšem pokud bych se měla vzdát své lásky ve prospěch lidstva a míru, pak bych to asi udělala. Pak bych žila sice v míru, ale smutná bez lásky. Ale bylo by to tak lepší, nechtěla bych být sobcem. Možná bych hledala tajnou cetičku, jestli se můžu přeci jen k lásce vrátit.
brackenridge
03. 01. 2011
Nééé Lady, myslím jako že se já miluju s někým - samozřejmě jedním mužem. A ostatní by válčili, to by mi bylo líto. Když je válka, umírají a trpí bohužel i zvířata, přestože ji rozpoutají lidé... Opravdu je tvá otázka těžká, stále neznám odpověď........................?
Nééé Lady, myslím jako že se já miluju s někým - samozřejmě jedním mužem. A ostatní by válčili, to by mi bylo líto. Když je válka, umírají a trpí bohužel i zvířata, přestože ji rozpoutají lidé... Opravdu je tvá otázka těžká, stále neznám odpověď........................?
aleš-novák
03. 01. 2011
nikdo neříká o lásce jen pro sebe - to přece není láska - nicméně milovat jiné a nemilovat sebe - tak to je taky průšvih
válka je pokud vím zatím jen lidská záležitost
imho - jedného se v mé položené otázce vzdát musíš - (to však neznamená, že to pak nezískáš taky) - ale myslím, že pak lehčeji přijmeš i tu druhou stranu mince, když přijmeš tíhu své volby
To je tedy opravdu těžké. Přiznám se, že nevím odpověď. Chtíl lásku jen pro sebe a aby okolo lidé i zvířata umírali ve válce je sobecké a mír bez lásky by byl velmi smutným až neživým životem.... Tedy opravdu záludné a neumím odpovědět. Nechtěla bych se zdát ani lásky ani míru.....
Taubla - dobrá - kvůli tobe otázku ještě poupravím - chtěla bys raději mír bez lásky, nebo lásku bez míru?
Já mír a lásku... To jsem ale odpověděla nesprávně vím, ale mír je taky důležitý a láska jakbysmet. ;)