Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJAK USKUTEČNIT SNY
06. 01. 2011
17
40
2760
Autor
macecha
Ještě tma, noc již ne,ráno se probouzí do šedi dne.Probírám se ze snů,které asi zabloudily.Novou touhu začít jinak,probudily.
Ve snu je můj život plný radosti,
štěstí, lásky, lesku.
Jak přizpůsobit realitu,
aby také zářila,
jak zbavit se stesku?
Zdravý rozum napovídá, že realita je taková, jakou si ji sama udělám. Nezbývá, než zvyky změnit. Netesknit, nad životem neplakat.
Začít se s ním prát, smát se všemu, hlavně sama sobě i v té době, kdy do smíchu mi není.
Potom mohu doufat,
že ten krásný sen,
opět ke mně najde cestu.
40 názorů
já čím jsem starší, otázky si přestávám klást, protože jsem zjistila, že je to marné a odpovědi na určité věci neexistují .....
čím jsem starší, tím více otázek si kladu... a odpovědi často marně hledám :-)
avox,u Tebe bych nečekala, že se nad něčím musíš zamýšlet. Nabyla jsem dojmu,že jsi jedna z mála, která má ve všem jasno. Aspoň tak na mne působíš ... :)
neřekla bych to líp, než Jiří, tak jen dodám - sny jsou krásné právě tím, že zůstanou sny. člověk se pokusí některý uskutečnit, realita je pak jiná a najednou zjistí, že tím ztratil i ten sen... Dík, že jsi mne přiměla zamyslet se */
Jarmilko Maršálová, přijeď kdykoli ke mně a můžeme vypít i láhve, která mám doma já :)
Jarmila_Maršálová
08. 01. 2011
Také bych to chtěla umět,
sama sobě porozumět,
najít v mysli sílu skrytou
k boji s všední realitou.T*
jejdavilda
07. 01. 2011
... radovat se i z nejmenších úspěchů, které se zdají být samozřejmostí, být vděčný za každý den, který byl prožit v relativním zdraví, ráno se těšit na večer a večer na příští ráno... a vždy s úsměvem
jejdavildo, jak jsi uhodl, že právě k tomu se chystám? Nejdříve mi ji zubařka za 400,-Kč léčila, přestože to nebylo nutné, potom mi ji za 400,-Kč zaplombovala a teď mi říká, že ji za 400,-vytrhneme. A to vše během půl roku :)Tedy, kdyby to vytržení pomohlo k tomu, že nebudu mít blbou náladu, tak bych možná oželela i ty peníze, které jsem vydala úplně zbytečně.
jejdavilda
06. 01. 2011
Nezbývá, než zvyky změnit. Netesknit, nad životem neplakat...dobře napsané, moudré
Honzyku, u mne je v poslední době kostrbaté vše. Nezbývá, než doufat, že mě Múza navštíví a já budu moci psát alespoň obstojně.
Květoni, radši se asi mít nebudu, ale začnu brát vše tak, jak to je a nebudu to rozebírat. Musím,jinak bych se brzy zbláznila.
Prosecký,blbá úplně nejsem, bystrá, snad ano, ale vyčuraná asi nebudu nikdy. Nebo se to fakt budu muset naučit. Jenže, starého koně novým kouskům nenaučíš. Tak, jak teď z toho ven?
...dobre odhodlani, to jiste (jda po smyslu), ale text je po mem podany velmi kostrbate...
... kdyz jsme byli maly, rikali jsme, jako kdyz zbrojnos pada ze schodu a brzdi rohlikem:))
sepotvkorunachstromu
06. 01. 2011Květoň Zahájský
06. 01. 2011
Vzala jsi to za správný konec.Budu držet palečky, vím jak je to těžké.
Diano, já se musím změnit. Musím přestat obtěžovat svými žalostnými výjevy a začít žít normálně! Zkusím to. Snad se to podaří. Děkuji za povzbuzení.