Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCitát II.
06. 12. 2001
9
2
2950
Autor
Pepo
"MILUJEM ŤA."
Zbytočnosť slova nikdy nebola tak trefne
vyjadrená.
2 názory
Ejejejej Bixi, ty by si sa v USA vôbec neuživila... Tam to tuším hovoria už aj jogurtu! (a preto tak citovo-vzťahovo aj dopadli)
Pepo: čo ti na to povedať? Každá (citová) prehra vraj zoceľuje náš charakter. Vitaj v klube zoceľujúcich sa - vlastne pardón, v mojom prípade (ženatý) by to už malo byť oceľových, xixi...
V tom s tebou musím súhlasiť. Úplne. A preto ak to človek už niekomu hovorí, malo by to byť tak zriedkavé, aby ten druhý(á) nemal ani náznak pochybnosti o tom, že to je hlboká - hlboká pravda. (... a aby ani on sám nepochyboval...)
To je fajn :o) Presne tak som to myslela. ( Aj keď nie práve v zmysle pochybností :o) )
V osobnom zivote ano, ale nie ako literarne diela. Milujem Ta je vobec podla mna velmi silne vyhlasenie, pre mna je velmi vazne a uprimne povedane, este som sa neopovazila ho niekomu v tejto forme povedat...casto sa pouziva kliseovito a potom nie je vobec hlboke, preto ma to zo zaciatku tak polozilo :o)))
Bixi, hádam by ťa to nezdrvilo (aj bez vysvetlenia). Také veci predsa musia človeka tešiť.