Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrečo je Anča taká...
Výběr: hermit
05. 12. 2001
8
0
2277
Autor
Naso
Dospievajúca Anča sa zobudila a jej sen neutiekol. Všetko bolo zo zlata. Posteľ, bielizeň, periny, bábiky, dokonca aj... aj tie vecičky vedľa na skrini. Očarená celý deň stála pri zlatom okne a pozorovala zlatý svet. Večer sa pohádala s Janom, ktorý jej priniesol k jej osemnástim narodeninám štrnásťkarátovú retiazku. Pffff! Toľké nič...
Kamarátom v krčme povedal, že Anča veľa sníva, a preto aj nasledujúce kolo platí on.
striebro je lepšie :o))
Mne to pripomenulo nešťastného kráľa Midasa :o)
Veď vieš, NASO, tento štýl ja môžem...
Matyjustin
02. 02. 2002
a ja, páni, dokonca zlato nemám rada... nenosím prstene, retiazky ani náušnice... :)
lubi, no ano, máš smysl pro estetiku, většinou (na mě a asi v těcjhto kruzích obecně, že ;-)) působí jako šperk líp stříbro díky barvě i tomu...že zkrátka není tak drahý....:-)
C_Kurtz, ty vážně nebudeš takovej drsńák...;-) a to je dobře...
Naso. dostal jsi me tim koncem.. tomu nemuzu uverit ze se tu nasel chlapek co prirozene toleruje zensky svet..
A čo keď toľko sníva práve preto, že Jano chodí do krčmy, miesto čo by ju zahŕňal realitou?
...Anča...a jej rozmary...oplatí sa jej čakať? a snívať o "nesprávnych" veciach...neviem, pravda v zlatom rúchu....ale nie všetko, čo sa blyští je zlato...