Javavia - tak jest... Díky,
Marek
Velmi dobrá, pravdivá báseň...Tip
kde vládne humor, nenávist nemá šanci..
Miroslawek: Dík za nádhernej citát i hříčku s nádorem a klepetnatcem...:-))
Měj se,
Marek
Čekal jsem v prologu avizovanou srandu, ale mělo mě trknout užití slova humor - to je kříženec humra a tumoru, který ve svém okolí hubí vtip docela účinně.
"Když studení začnou žhnouti, pak běda těm, kdo je milují."
(J.Wassermann)
Tangens - beru, že na Tebe působí takhle...
Přesto věřím, že jsou ti, kteří si v tom najdou nefádnost a náboj, který tam je...
Tobě sedne snad zase něco později...
Alegna, Nevím - díky,
mějte se,
Marek
:-) našla pro sebe o lidskosti
Mám hlavně radost, Alegno, našla-li sis to sdělení, díky,
Marek
klaním se - výpravné, sdělující, pravdivé ***
White:
Nerozuměli jsme si - já myslel, že tím opakováním myslíš opakování slov - a to mě nadzvedlo... Jinak Tvou kritiku beru (a jsem za ni rád), tohle vyvolalo mou reakci... Přišlo mi to podpásové.
Pokud to rozepíšeš takhle, tam nemám, co dodat, to beru, tak to neber osobně. Tvé básně mám rád.
Marek
Ježíši, myslel jsem opakování metrického obrazce a koncovek - což jsem bral jako plus. Které má však mnoho úskalí - třeba tehdy, kdy z hlediska vyčerpání zásoby jsou rýmy v tomto případě víceméně fádní.
Muamarku, druhou větu jsi prostě nemohl myslet vážně, tohle je neuvěřitelná podpásovka. Bral jsem tě jako autora, ke kterému mám, proto - že akcentuje formu vázaného verše - docela blízko. Pokud jsem se vyjadřoval pochvalně, tak ok, pokud něco zkritizuji, jsi jak na jehlách.
Slovo "závist" nepoužili v svém případě ani autoři, se kterými tu jsem na kordy. Svou kvalitu ohledně vázaných veršů znám a v této kategorii te´d strčím do kapsy, kdy se mi zachce. Tahle báseň se mi nelíbí, připadá mi směšná a křečovitá. Mauramku, jsou dva autoři, ke kterým vzhlížím, ale o závisti nemůže být ani řeči - jsou to jsou Karel Kryl a Martin Walkyier.
Ztratil jsi soudnost. To je to trapné.
...........vzacna vlastnost, nedej ji a kdyby neco, volej 158!D
Jsem prostě hravej, Františku, baví mě to, to je celý :-)) Dík
....je uzasny, jakou ty si davas se slovy praci: neumim.
---*
White: Jistě, líbit se Ti to nemusí. Tady mě však mrzí jedno, cítím z toho až závist.
Ano, mám to poskládáno z vnitřních rýmů, které se neopakují. Napiš mi, co se Ti kde opakuje...
Když bys to četl důkladněji, zjistíš, že to nejsou slova pro slova. Sdělení tam máš, najdeš - nenajdeš, to je na Tobě...
Forma je evidentně nad mé síly? V čem, prosím Tě. Buď buď konkrétní, nebo takové věci nepiš...
Klišé, že když se něco rýmuje, je to kolovrátek, bych zrovna od mistra takových "kolovrátků" nečekal...
Marek
Mám jsem PARODII jako tuto formy, která je dovedena ad absurdum. Vnitřní rýmy a navíc opakující se, jistě nejsou nic jednoduchého, ale v tomto případě jsi byl bezradný. Tato forma je evidentně nad tvé síly a ve výsledku působí až kolovrátkově směšně.
Sepot, Hrušková, Sebastiana, Maceška - díky.
Maceška - O to mi šlo, dát to textu určité sdělení - a mám velkou radost, že sis ho našla.
Aleš - co je to vykalkulované? Jestli je kalkulem určitá forma a sdělení zakomponované do ní, které není náhodné, pak ano...
White: O parodii opravdu nejde. To, co je ve slovech ukryto, je myšleno naprosto vážně...
Mějte se,
Marek
působí trochu vykalkulovaně, ovšem forma je dodržena důsledně.
Jiným zas kane slza do prostoru,
zášti se báli, nevedeni zlostí
odpouští králi i těm, co jsou prostí,
že žár se stane jiskrou rozhovorů
Dětský smích skály může přítomností
usmířit. Amen. Plynout po obzoru…
Velmi těžká báseň, ale když se nad tím člověk zamyslí, má to v sobě obrovskou pravdu a smysl.... T***
..teeeda..to je monumentální!
To je již za hranicí parodie :-(