Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMý nemožnosti
Výběr: Print
18. 01. 2011
33
31
2756
Autor
Honzyk
...vyjet na letiště a pak kdesi u cizáků lyžovat
vykasat plachtu po kolena člunu
Mít svůj pult a říkat dobrýtro
(uklízí mi záchody a spol. má kámoška Mumu)
----
Budu mít děcko - dobrej člověk bude
půdorys diamantovej : NE...! - řeknu hraběnce, která čtyři patra ke mně klopýtat se bude
***
A v centru Prahy chodit od krámu ke krámu já budu křičet :
Ne, ne !
Z tohoto křišťálu se příliš zvedá sklo.
31 názorů
Nezapomínat, ale odpouštět - to by mělo být...
Kouknu i na Pacičky, dík za odkazy,
Marek
no, já vo tom svým vztahu s otcem napsal knížku "Paci, paci, pacičky", ještě v samizdatu vyšla v vRevolver revue (Václav Bauman), pak i ofic., je toho plnečj net, ale už jsem mu odpustil...no ale nezapomněl....čau!
Hmm, tyhle negativní zkušenosti dost člověka formujou... Paganiniho otec málem odradil od jeho záliby, naštěstí se mu to nepovedlo a hudba byla silnější...
jo, to je přesný: měl jsem otce, kterej mě chtěl mít spartánsky vychovanýho, mlítil mě za oslí rohy v sešitě třeba, a dost, věci jsem musel mít do komínků(přitom otšcd byl učitel na gymplu)...no, stal se z něj muj antivzor...tak...nějak:)
Myslíš jako, že nikdy sis nic nenalajnoval - neplánoval - hezky do přihrádek, nebo slovo lajnování?
Píšu proto, že ten konec mi příjde právě jako varování před lajnováním, přesným zařazením a ani o píďu vedle...
Marek
hele, já jo, mně tro klidně řekni - já už tady na svou adresu slyšel horší osloveníP
a jak prach na sklo napadá, je po kryštáli .... ja ja a ideme od začiatku ... hmmmmmmmm
vindal drámo
18. 01. 2011vindal drámo
18. 01. 2011
jo, daddiku, tzo bis ze jo, ja jsem zase dneska nejakej cyautovanej. todle pocasi jaro-nejaro je hrob.Navic jsem v lednici nasel zapadlou placku ferneta, vysral jsem se na prasky a lup, taklze se nemuzu divit, ze se tu motam jak sovetskej tank na Vaclavaku....ale vzpomenu.li ma babicku, je hura..))
Díky, zlatej chlapče, to jsem vskutku já ve dnech, kdy vypiju víc, než do sebe násilím dostanu...
:)
Sebastiana
18. 01. 2011
..jo..jo..zvedni ho a chod bliz, (a vic do sebe - spoznej sve moznosti, spoznej sve limiti na prachazce:)
..supr!*