Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVliv
Výběr: kafka, Wopi, dablik008, Lyryk, Print, Pepo
29. 11. 2001
18
0
4181
Autor
hermit
Vliv
Jistě by se dal žít život jinak.
Třeba bych nemusel být neomylný
egomaniak a občas si pamatovat,
nemusel jsem se oženit s hysterkou,
protože je nesnáším, a vzít si jinou
hysterku, protože je miluju.
Taky jsem mohl mít větší ruce a penis.
Už jsem ale přestal věřit v existenci
někoho, kdo by k této věci měl
přesnější instrukce. I tak mám pocit,
že na lásce malé Berni je něco
nadživotně smutného...
stařec1979
01. 09. 2003stařec1979
25. 08. 2003
Ach jo, jsem tu znova... Je to pastva!
A tak snad ještě jedno avízko...
|||-_-|||
Nevím, jestli mi to víc připomíná hermita nebo M.Holuba, ale je to velmi dobré a výstižné, ten penis se mi tam zdá dost násilný, ale budiž... je moc pozdě, někdy se sem vrátím a zkusím přemýšlet, proč jen se to celé jmenuje "Vliv"... Má to kouzlo nikoliv bezprostřednosti, přemýšlení, ze kterého zbyl jen obal, obtisk, stopa...
*
Ježišiiii...to je snad to nejlepší, co jsem kdy od Tebe četla!!! Hermi, uaaaaaah...tip a výběr!***
Hermite!!!
Pro pána Jána!!!
Jak se chceš "polepšit"???
Podle jakých regulí, rad a připomínek???
Diamant se nedá "polepšit" podle kaolínu...
Moc nás neposlouchej... ;o) [A mě už vůbec ne...]
Znovu jsem četla a znovu se musím sklonit a poděkovat Ti...
(Škoda, že nemohu též znovu TiPovat...)
P.S. ŽÁDNÉ SLOVO SE MI VE TVÉ BÁSNI NEZDÁ NÁSILNÉ!!!
Petulo, díky za tvá vynášivá slova..:-)... ale já se přesto pokusím polepšit....život by se dal přece žít jinak... ale o tom to vlastně je...;-)))
all, mám vás moc rád, pokusím se to někdy dát i najevo...:-)
Mohol by som napísať niečo ako:"Cítim, že tieto veci už zariadil osud." Alebo:"Mohlo to byť inak, ale je to takto, iba takto." No keď čítam niečo, v čom postrehnem kúzlo, zvláštne a efemérne (v tom zmysle, že realita ho tak či onak o chvíľu nemilosrdne prevalcuje), cítim sa šťastný, tak šťastný, že si tú hlúpu fádnosť odpustím a nechávam sa unášať.
Možno nerozumiem každému slovu a prečo je tam, kde si ho dal. Výsledný dojem je však kladný, možno vďaka malej Berni, ktorú si umiestnil úplne perfektne; a hysterky - tie mnou otriasli... óóó, tie mnou otriasli! Silno a živelne. (Ostatne, iba tuším, prečo.)
No jo... já bych taky někdy chtěl větší penis, a z toho mám pocit, že bych udělal nejlépe, kdybych se nechal vykastrovat a vztahy muž - žena prostě nemusel řešit, protože je chronicky a tragicky těžce nezvládám, asi od při... totiž od narození. Hermítku, jsi mi blízký a mám Tě rád. (Snad to není hlubší kritika, co jsem vytvořil - doufám.)
Zajímalo by mě, jestli jde o tok myšlenek rvaných na papír za každou cenu (v jednu chvíli mě napadlo, jak je možné onanovat a ještě během toho psát - možná proto ta touha po větších rukou a pak teda i penisu, když člověk má jedno přání ...), anebo, jestli je to věc několikrát přepisovaná, rovnaná, rytmizovaná atd.
Hohóó, horáku, tvá úvaha o onanii je docela veselá...;-))))
...ano, je to několikrát rovnané, přepisované, rytmizované a možná ještě i bude.... pravda je, že tady pro mě rytmus určitě nebyl prvotní....
díky všem
V obraze této básně bych mnohým musel napsat, že se to jejich nedá číst... :-)))
Naštěstí nejsem takový a tak si to tady nenápadně a beze slova užívám
Miroslawek
29. 11. 2001
*
a vlastně :-)))....
....je akorát ...................................krásná básnička :-)
(a jsou)
asi nechci z toho nic,protože ještě nic nevím :o)
ale líbí se mi to moc a chtěl bych tu Berni znát :o)
Člověče, Hermite, Ty vobčas napíšeš něco, čemu porozumím i já!!! A když pak porozumím, tak sedím na zadku a čučím!!!
Prostě je to tak krásně a kompaktně vyjádřená myšlenka (kterou dále nehodlám rozebírat, je totiž vyřčena až příliš geniálně... ... a poeticky). Děkuju!
Prostě je to tak krásně a kompaktně vyjádřená myšlenka (kterou dále nehodlám rozebírat, je totiž vyřčena až příliš geniálně... ... a poeticky). Děkuju!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Pino: ad Berni...to je právě krutá tragikomedie lidských osudů...
ď všem!