* ! Papoušek má osobité charisma, jaké nemá pes ani kočka. Je velmi dobrým společníkem, kterému nechybí věrnost ani výlučnost nezaměnitelné osobnosti. Duše ptačích patronů povznášejí život silou andělů i samotného jejich tvůrce.
:o))))))..dík za radu.:.)))
..Arny..děkuji..to je taková volovinka..no..:))))
Mně se to moc líbí:) Je to zase trochu něco jiného, ale obrazné a živé... tak, jak to mám ráda:).Děkuji.
..nový saténovýýýýý????? :-O
..tak to máš naději.::)))
saténovej župánek měl taky už otřepaný rukávy a vytahaný nitky ))) tak jsem ho vyměnila za nový
..nooo..zpívá..říkala neználka..ten zbytek jsem si ale vymyslela..víš?..)
Chudák papoušek, ještě že si zazpívá.T*
..Evi..ahaaa..:o))))
..ani ten župánek?..)
..nonabest..děkuji pěkně..:)
nová paní s puncem dámy
je to krásné:)
tip
nemám, všechno už bylo tak nějak staré, opelichané, tak jsem se toho zbavila ))))))))))))
proto taky naši andulku nerozmazluju přepychem *
:o)))..taky myslím..Evi..a pak..máš ty atalsové pantoflíčky a brokátové kanapíčko????
u nás by to z papouškem dopadlo jako u Sebastian, pejsci by si chvilku, ale jen chvilku pohráááááli :O)))))))))) jedině že by uměl mluvit a dával příkazy: sedni, lehni, fuj ))))))))))) a než mi bude 95 tak papoušek nebude, přenechám ho jiné dámě )))
..brack..:)))..jsem si mohla myslet..to je ti podobné..:)))
..díky..agente..:))
ja mam taky jednoho takovyho debila doma T
..samo..dám..:))
..a šupuj na kutě..))
..já píšu pokračování výprodeji duší a fakt nevím kam to zařadím..jsem bezradná..:))
:o))))..jj..píšu si a dám slevu..anebo na výměnu..uvidíme.:.)))
..noo..musím přetrpět ještě jeden almanach..ovšem bude to smyslná česká poezie a vyjde v létě..))
..tak pokud budeš mít zájem.:)))
..a pak už snad ta sbírka bude.::))
..nooo..jsem je tam posílala před půl rokem..tak už ani nevím..a co mají ostatní uvidím..nemám tucha...))
..ale říkal mi nakladatel..že má se mnou velké plány..tak to jsem fakt děsně zvědavá jaké.:))
..ty překlepy mě jednou zabijou..:))
:o))))..za chvíli budem oba takové trosky..až z toho budem slavní.:.)))
..joo..4.února vychází almanach kde mám pár básní..tak jsem uř celá zvědavá..:)))
:o))
..tak jsem to nemyslela..mám pocit..že tě moc nevídám na písmáku..anebo prostě jen nestíhám.::)
..čauky..Juno..kde se potuluješ?
...někdy mě to sere,jdu hají
..aaale..nejsi..nejsi baba.:.))
..no právě.:.)
...nevím,znám úplně jiné chlapy,někdy si myslím jestli nejsem baba :) ale zas nechci být zbaboš jako oni(chlapi)
:o))..seš správnej chlap..:)
...mám rád.když rodí se mnou :))
:o))) a pak nestačí zírat..co?..)))
...jako baby,rodí a někdy to člověk ani neví :)))
nejlepší papoušek je ten od Teda Hughese
..to věřím..:))
..kámoška měla taky Pepíka a on snesl vajíčka..ti papoušci jsou ale zvláštní.:.))
:o)))))..no..vona ta vajíčka asi nebyla oplodněná..měl sis udělat vaječinku.:.))
...a co můj Leonardo co snesl vajíčka,nejsem babička*
..he he..seb..nooo..to by měly radost.:))))
..hydronku..myslíš papouchovi..chachachacha..ten by se asi nasral.:.))))
to jako Papouch ? to si mohla venovať heh funny :)
miluju papoušky, ale nemůžu je mít, kočky by si myslely, že jsem jim koupila večeři.
no ne
pokud je A. E. ta dáma s papučema s labutěnkou a přeje si ka narozeninám papouška, pak ať ho dostane. Ode mě ovšem ne, se omlouvám, jsem chuďas, málem.....:))))
..Eviiiii..:o)))))))
..holky..tak se nějak dohodněte..)))
a nemohla bych to být já?
...no dobře , asi ne
......
:(
teď už to všichni ví (vytiskla jsem a odnesla na klec papouškovi do zverimexu) tak určitě dostane nějaká starší dáma s papučema s labutěnkou dárek k 95tým narozeninám :O))))))) *
..nj..Evi..))
..moorgu..joooo:))))
..jednou prijde nova pani s punčem.-))
..misty..dík..))
..Iv..rádo se stalo..))
básnička pro mě?
no jo.....
papoušek jeden
:Dík
:))))
:))..dadi.--nemám tušení..ale chtěla jsem potěšit..Iv..
..byla moc smutná...kvůli takovému zpívajícímu papoškovi ze zverimexu..
..možná mi vynadá..že nezpívál odrhovčky..))
líbí se mi, jak jsi komunikativní. jak hned pochopíš
v čem vězí zakopanej pes
vůbec ti nevím, jak to takovej papoušek má
že by si nezvykl jako člověk??
na nějakou ouplně jinou tetku?
:)
..Norsko..jsem se hned pollepšila..ovšem..)))
já bych vybrala nějakej normální font ne??
mučí-li něco dadíka, dadík to myslí vážně, autore. trochu pokory před čtenáři by vám neuškodilo
i když moc chci přečíst, to písmo mě mučí
..papoušci žijou dlouho..))