;-DDDDDD
a moderni efeminitni zpusob znas?
salu prelozis a do vznikle smycly prostrcis druhy konec.
jak se nosi salicka na exuperyho? vlajici?
ka ji taky tak chci nosit.
ja salicku nosim vylozene prakticky, aby mi v tech minus dvacitkach nenamrzlo.
;-DDD
ano, chlupy take nesnasim....
neee kdepak, ja pisu zase ve tme, tak se mi pripletl do smajliku knirek! ;-D smeju se te salicce, ja to totiz delam taky...
a ty se neprohlizis ve vykladnich skrinich?
:D... Opět jsem se zasmála. Děkuji.
Kravský střik: Když se ti to nelíbí, tak to nečti. Já také nečtu a nekomentuju věci, které mi nejdou pod nos.
Nezbývá než gratulovat, gratulovat, gratulovat...
A že někdo závidí? Neklamná známka, že je co!
priste to urcite zadrzim. -)
brack...jsem pomalej,rychlovky nemám rád :)
pfrrrrrrr
POZDE BLBLOUNE
;-DDDD
bracken...a ty se neposer :)
kravský střik...přiléhavé, a to tě nechcu urazit, neb mi to pod jinám nickem několikrát vrátíš
a neboj, ty před myšlenkou nikdy neklekneš, nemáš na to kolena
JEZISMARJA JA JSEM DOSTALA VYBER!!!!!! DEKUJI PACERE!!!! Dekuji vam vsem za tipy a komenty, mam takovou radost!!!
:_) ...něco na tom je..proč to tak bejvá..
třebas se v tom paceloser poznal:))
..brackouškuuuu..gratuluju k výběruuuu..:)))
..předpokládám...že kravský střik je naše milá Martina!
..jak příhodný nick si vybrala a rychle se smazala..chuděrka ukřivděná.:))
..GRATULUJUUUUUUUU.::)))))
Sorry, ale já si na své kecy ndělám každý den nový nick. Ale jsme v čechách, že áno...
...ještě se naučím plivat a říkat krávo**
Ja to dobré. Je to velmi dobré. Nemám rád beatníky a přesto se mi to líbí. Nesnáším změť různorodých písmenek, přesto se mi to líbí. Nejspíš je to velmi dobré, J.
brackino, když už máš nahoře v baráku toho manžela, kterej se vo Tebe stará, tak si to můžeš dovolit tydlencty sbírat a házet do sklepa. Jak já Ti závidím...
Vždyť koho oni by měli
Kdyby nebylo mě... :O) *
vsichni chlapi jsou krasni, chytri a vtipni !....
..nechapu tvuj nahled, ze by to mohlo byt jinak...
...jakypak LOSER????..no to me POSER !
Takovýhle beat můžu. S nadsázkou a bez sebemasáže.
celý text mě velmi bavil číst.. a konec pobavil, hezky vystavěné. Tip
V Kobylisích mi patřej všichni...milujou mě do jednoho.
A co květinových darů se týče?...kdo mě zná, ví. Řezané kytky nikdy! Řezané nesnáším.
Do kytek si leda na louce lehám.
Všeobsažná Brack!
:-)
z přehršle tvých loserů
já se vážně poseru*
máme stejnej fkus.)eště žes tak daleko, vyškrábala bych ti tento.)
t !!!
..pekne si zabrechala, cupko!:);)
..zozral som to i s manzelom (cize dalsi narci/loser ti naletel:);)
.. *
...mne to pripada ako poezia tvrdej zenskej pisana muzom...ale mozno je to len naky stereotyp...ale celkom ma to pobavilo...
a jéje * záver trafil ****:) *
Slohové cvičení na téma: "Uber to mu volovi, co s tebou sdílí domácnost trochu sebevědomí".
Život máš krásně přečtenej.Jak si vysvětluješ manželův neklid?*
Brack no vidíš, zkušenosti mohou být různé a Ty to máš vlastně jednoduché! Já mám tu smůlu, že potkávám genetický odpad: na pohled (výzorom aj chováním)krásné chlapy, zevnitř losery. Naučila jsem se tomu i rozumět! Pokud se někdo líbí mně, je to zcela jistě hajzl. Pokud se někomu líbím já, pak pravděpodobně nemá zrovna peníze, pokud se mu líbí i moje prdel, nemá ani práci a pokud mě má dokonce rád - to by se potřeboval rovnou nastěhovat. Až potkám normálního chlapa, se kterým si budeme vzájemně sedět a nic v tom nebude, tak to asi neunesu.
ale jó, páč to vede k jakýmusi pointóznímu závěru
*
Tak to bys mě nechtěla.:-) A manžel může zůstat klidný. Ale ty kytky ze zásady kradu. Proč? Protože kytku umí koupit každej blbec.
neuvěřitelný, to jsme dvě, loseři jsou moje hobby :)))
:o)))..to mě tak rozesmál ten konec..))))