=D... mravenci jsou skvělý!!!
nie prilis uveritelna infantilnost, tie kapitalky su otrasne
hezky propletená vážná linie s humornou linií (která převažuje:D) T
zakryji si dlanemi voci a tipnu to
moorgaan bez punčocháčů jistě! A co takto punčochy se švem, a baloňák! U tebe bych čekala spíš montgomerák! To by bylo krásné, jenom aby nás nezavřeli pro potulku! :-)))
a co krepsilonove kalhoty moorgi????
..kdyz v nich prijdes na sraz..bez puncochacu samozrejme.-))..tak osma miza.-))
moorgaan to je jistě lepší než viagra :-))) když v nich přijdu na sraz, tak si mě možná i všimneš! :-)))
no pro mne do dneska, pokud zenska nema karovany papucky, neni zenska.-))..absolutni nezajem, ale jakmile vidim papucky- sedma miza.-))
..renegátko..napovím.:.))
..nick začíná na V.::))
A Ty máš podle toho dokonce nick? moor(gaan), to Tě fakt musela nějaká Beruška vzít pořádně za srdce! Jistě měla v galoškách kárované papučky s přezkou a Ty jsi ji okouzloval v košili-švédce! Vidíš - a byli jsme šťastní!
Mohla bys mi to pošeptat?
To že nadávám na takypoezii neznamená, že neveršuju. Bylo by asi divné něco nesnášet a nic o tom nevědět. Já prostě básničky nepíšu.
100ovko..jasně,galošky jak vysity.-))..v nich byly holky sexy.-))..s holyma nohama.-))..to nase mravenci tykadla byla porad nastrazena.-))
...noooo..to nevíííš?????? :-O
..renegátko..brouka pytlíka máme na písmáku..toho by si brack nevzala.:.)))
..juuu..Siggi..odkdy veršuješ??????.:.)))
moorgaan jo a botky se kupovaly taky pro radost! No botky, gumáky s kožešinkou, šedý mor! Pamatuješ?
..žárovko..jsem klidná..na tebe je spoleh.:))
..brack..tak to byl voooon..
..te mě napadlo..že tu máme i toho druhého slavného..něco s pytlem to bylo.::)))
..se mu zas nelíbí diskuse a přitom je na téma.:.))
Plácačka je dobrá věc,
když jde kolem mravenec.
přineseme Raid,
bude z něho prejt.
Určitě to byl Ferda- podnikatel, v jeho firmě jsme čas od času pracovali všichni.Tak ty sis Beruško nakonec vzala brouka Pytlíka?
myslíš na ty legendární brouky?
Von měl puntikovanyho motylka a když sem se ho zeptala co děla rek ze Prej ma firmu na práce všeho druhu.tak fakt asi to byl Von.
Čiň se Nečum... krásná čínština )))))))))
taky jsem takto vysvětlovala trhání nožiček všeho hmyzu :O)))))))
většina z nás jsou pouzí mravenci
100Watovko..no jo tenkrat byla jina doba.. se ukazovalo pro radost, ne pro nohačky.-))
..no to doufám..žárovko..:))))
šepotko ...zase jsem to tolik nepřehnala, myslím si...:-)))
moorgaan Aha! V tomto je! Já jsem ukazovala, když jsem byla malá...no jo musím být zase jak děcko!
Jestli on to nebyl samotnej Ferda.*
..žárovko..to bude tá chyba..seš na mravence hodná příliš..:o)
..moorgu..nebo ňákej Ferda.:.))
a kolik panáků rumu jsi měla v sobě, když se tohle přihodilo?
Čiň Nečum - čínsky stručně, jasně, výstižně :-)
100Watovko..a ukazez, holy nohy aby ho trklo, ze je treba co nejrychleji jednat, abys neumrzla?
Jak Ty to děláš? I já jsem hodná na mravence, koupili mi tak akorát kafe nebo dvojku vína!
hmm.. to byl asi Brabenec...
:o))))) asi jooooo.::))))