Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
nemáš zač, já děkuju za príma počtení. Taky jsem kolikrát přemejšlela, co všechno bych dělala, kdyby mi byl nadělen penis, ovšem takhle hezky bych to nenapsala:)
Adame Axle, thumb up!!! :-D :-D :-D
Brackenridge, náhodou jsem tu vybrala tohle dílo jako první na začátek a hned taková perla! Líbí se mi ten malinkej penis na tom opravdovým :)
Populární ženský časopis Vlasta uveřejnil v roce 1950 návrh zvláštních čtyř cviků k dosažení orgasmu:
Cvičíme ve větrané místnosti, ve starších trenýrkách a na čistě vytřené podlaze:
1. Ležíme břichem na podlaze. Hlavu zvedáme co nejvýše a dlaněmi si lehce přejíždíme po prsních bradavkách. Přitom opakujeme otázku: „Kde jsou? Ach bože, kde jsou?“
2. Klečíme a klátíme trupem ze strany na stranu. Volnou paži přitom přehazujeme přes hlavu, jako bychom někomu mávaly. Zároveň voláme: „Tady jsem! Lásko, tady jsem!“
3. Spočíváme na všech čtyřech. Pravidelně skláníme a zvedáme hlavu. Vzdycháme a říkáme si: „Už jedou! Už tady budou!“
4. Klečíme zvráceny nazad. Hlavou se dotýkáme podlahy a paže natahujeme co nejdále. Dlaně přitom leží plnou plochou na zemi a prsty směřují k čelu. Představujeme si, že jsme železniční most a přejíždějí po nás nákladní vagóny plné nahatých, chlupatých chlapů.
Dosažení orgasmu je zaručeno.
Jung se odklonil od Freudovy sexuality a zduraznil podvedomi jako zdroj kreativity. S tim souhlasim.
S tim, ze jsem zavisla na Pismaku ROZHODNE souhlasim.
Se zoufalym pokusem o upoutani pozornosti ;-DDDDDD souhlasim jen CASTECNE!
Nemam ve zvyku Freudovsky reflektovat sve chovani skrze sexualni potreby. Ja jsem zalozenim spise Jungovske skoly.
Kazdopadne ja se mylim jen zridka a tady se mylit ani nemohu.