tohle měl spíš číst on a ne já
krásná koníčkovská romantika, dokonce i v květnu... */ a náramně jsem si početla i v diskusi :-))
první dvě sloky paráda a závěr se mi taky moc líbí.
"já a ty.. prazvláštní jsme tvor
jsme dva a přitom jeden.." *
no jistě.. to já su poctivka stará :o)
No, ale musela bys mi ho vrátit, ...
díky Starče
a tobě Sebastiano obzvlášť - manžela mi snad ještě nikdo nikdy půjčit nechtěl :o)
Koníku, krása. Škoda, že nebydlíš blízko, půjčila bych ti manžela. Je totiž masér- a umí od migrény pomoci. Když masáží uvolní krk a ramena, ...to je bájo.
Juno,
1/ věnovals tak aby bylo jasno?
2/ a co se mělo přesně stát?
:o)
Miroslawku, zajimavý citát, ten jsem neznala, díky - ač jsem nejspíš nedohlédla..
a jinak díky všem :o)
Člověk je schopen být v nejistotách, tajemstvích a pochybách a nijak ho to nedráždí, aby hledal fakta a důvody.
John Keats
chudák leden, ale báseň mě hezky naladila *
jejda.. Vilda.. po letech :o)
Marku, ty první dvě tam málem ani nebyly.. ale nějak sem pak musela začít jinak :o)
Juno - klidně někomu báseň věnuj, je to bezva :o)
První dvě sloky mě velmi oslovily...
Marek
jen at je pere z chalupy*
mně se líbila moc
a máš někde "galerii"? :o)
ááá, to je skvělá kniha, ta se mi taky líbila :-)
No, já už sem (na písmák) chodím míň, ale stavuji se, to jo. Momentálně se víc zabývám kreslením a malováním, tak proto.
čučenko.. tebe sem nezahlídla ani nepamatuju - onehdá sem si na tebe vzpomněla při četbě (Pratchett - Zloděj času)
díky ti :o)
díky Eddie.. to je fajn že sis na mne vzpomněl :o)
to jako Eddie? místo pohledu?
jejda, Víťánku.. to sem tak hulákala žes to zaslech? já nechtěla... pšš. . pšš
tak třeba obden? šlo by to? nebude to na tebe moc nečinnosti?
a mohla bych teda nedostat pohled aj od tebe?
tak to byl spešl dvojnásob - proto mi ho někdo ukrad!
nějakej pohled najdu.. ale od Víti je ztracenej.. poslal mi nějakej spešl do café práh a nedostala sem ho :o(
..já vím že nekradeš.:))
..noo..je na první pohled k nerozeznání!..:o))
no nicky nekradu teda - jen sem něco napsala stylem někoho jinýho.. :o)
a celej nick ti nikdo neukradne - ale udělat si hodně podobnej pro zmatení, to je tu běžný :o)
..hm..až tak?
..představ si..že někdo padělal můj nick a klidně psal v poslední diskusi mým jménem..to je ale holota!!!!!!
až zatraceně? většina lidí dyž bude chtít bude umět napodobit něčí (tak) výraznej styl - já už taky takový věci podnikla :o)
..noo..píše úplně jako brack..takže..pokud to není brack..je to někdo zatraceně chytrej..že ano.:.))
škoda - já myslela esi tu mezi čtenářema nevíš o nějakým expertovi..
..jen řečnická..se dobře bavím.:)))
;-DDDDDDDDDDDDDDD
super diskuse.
TIP
to je otázka řečnická nebo cílená? páč já přes altery žádný extra přehled nemám :o)
a plachých a zmatených znám hromady :o)
...čí je asi alter.. plachého ..zmateného?.:))
díky, moorgaane :o)
a díky i vám, plachý a zmatený pisateli.. a děkuju za hvězdičku :o)
leden je práč...ma na to!
prvni je páč.-))
srandu? copak migréna někdy sranduje?!? hromy a blesky na hlavu to je proti mojí migréně něžné vískání vlídnou mateřskou rukou!
a zlobit se s migrénou taky nejde.. to by bylo přilévání oleje do ohně - já se jen a pouze snažím přežít!
:o)
:o))))))))))))))))))..to je junda.:.)))
já se stydím a omlouvám.. ale mívám opravdu úporné záchvaty migrény a to pak nevím co dělám.. kradu názvy a kdo ví esi ne aj celý básně.. nebo nicky třeba.. možná su aj pisatelka braku.. to by tý migréně odpovídalo :o)
ale děkuju za upozornění - snad už to teď ohlídám trochu
ale Merxanta si asi spíš všimlA :o)
ob rok dělám pokrok a bez rozkroku ani na krok.. co mlok to šok - a kdo je tu cvok?! :o)
(možná to není poznat.. páč to umně maskuju ale mám děsnou migrénu zas a nevím co blábolím :o)
díky - a klikni si nahoře na liště na Soutěže :o)
Nevím proč se tu tolik básniček jmenuje stejně, ale tahle se mi líbí.
no ale tos mi včil úplně změnil pohled na svět!
tak to bude omyl ňákej - to sem právě myslela že horší už to být nemože..
ÍÁ.. ÍÁ
to nešlo, já musela :o)
To mi připomnělo..
rabi Nachman of Breslov:
כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר לא לפחד כלל
„Celý svět je úzký most – ale hlavní je nebát se“