Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JÁ SANITKU NEPOTŘEBUJI

01. 02. 2011
15
58
3614
Autor
brackenridge

Roztáčím prachy V provinčním hotelu

No co Za prachy si prachy nekoupíš

(Záclony strašně smrdí aviváží

Horší než zaschlé sperma)

Do vany se naložím sama a

Ožralá

 

Konečně je mi DOBŘE

 

Objednám si lifboye

Aby se mnou hrál hide-and-seek

Jsem děsně CHYTRÁ

Schovala jsem se tak skvěle

Že mě už NIKDY NIKDO nenajde

 

Tak si tu LEDVINU kurva nakonec vyříznu

Úplně sama


58 názorů

syd: ;-DDDDDDDD T

Sebastiana
04. 02. 2011
Dát tip
brack má originální vyjadřování a styl. Ať si každý píše, jak chce, je to jeho právo se vyjádřit. Když se to někomu nelíbí, tak ať to nečte. Když přijdu na autora, který se mi nelíbí, nečtu ho, nechodím tam, ale nepíšu mu, že má psát podle nějaké šablony.

Douger
04. 02. 2011
Dát tip
Everyday i play hide-and-seek with my stupid ego...!!!=D

sharik
03. 02. 2011
Dát tip
gratuluji autorce, ze rozpoutala hadku a ani se na ni nemusi podilet a preju ji to, ze se urcite hezky bavi pri jejim cteni! :))) I kdyz tim riskuju, ze budu pridan na cernou listinu nekterych tvych obdivovatelu, sam za sebe reknu, ze tenhle kousek se mi nijak nelibi a nic mi nerika - umis psat lepsi veci :)

Ferry
03. 02. 2011
Dát tip
Když už je řeč o Vrchlickým, připomínám úryvkem jeho Baladu o hovně: "...snad byl otcem toho trusu přepychový hodokvas či je dílem proletáře nebo sličné ženy as či mu kmet na lůžku trýzněn znenadání život dal či byl otcem jeho mladík k milence když pospíchal Škoda že mi novin kousek vedle hovna neležel aspoň znal bych politiku k níž jeho pán náležel..." --- Aliččina báseň je smutná až k srdceusedání, pro mě jedinečná. t*

1LindaBé
03. 02. 2011
Dát tip
Tak se koukám, že jsem přišla o solidní mejdan...Brack, kéž já bych dokázala vyvolat toliko emocí:)

hanaka
02. 02. 2011
Dát tip
Já jsem v poslední době dala Brack kvůli málo času párkrát jen Tip bez komentáře, ale tady zareagovat musím. žádnou pózu v jejím psaní nevidím. To, že píše svým způsobem, není póza. Kdyby tomu tak bylo, pak by byl pozér každý, kdo píše jinak, než průměrně, a nakonec bychom se od sebe z obavy z pozérství ani nerozeznali, že...? Brack, piš, jak chceš a hlavně, jak to cítíš. Myslím, že ti hodně lidí rozumí. Asi nejde, aby ti rozuměli všichni. A ani to nikdo (ani ty) určitě po všech nechce... :-)

heartrate
02. 02. 2011
Dát tip
Přicházím tak trochu s křížkem po funuse, ale ještě bych ráda řekla, že pro mne tahle báseň vůbec není slabá... kdyby brack napsala jednu báseň za týden nebo za měsíc, pravděpodobně by její věci nikomu nepřišly laciný... tak prostě dokáže psát rychle, to přece zasluhuje jen a jen obdiv... (víte, kolik toho napsal třeba Vrchlický?)

stivne, snazim se nebyt vztahovacna. proto si z tvych komentu vyberu jen kritiku k dilu teda. a zbytek tvych vejsplechtu zapomenu...TED!!! ;-D

Dave Lister
01. 02. 2011
Dát tip
StvN, jen na okraj, nic ve zlým,neumím díla kritizovat, je to těžké,já jsem jen ráda že nenesu na bedrech těžký úděl kritikův..hlavně kvůli tomu, že je těžký nesklouznout do osobní roviny.Ale mělo by to být pravidlo.nenavážet se při kritice do osoby autora.Když tě to neosloví, proč to pitvat tímto způsobem?

100Wzarovka
01. 02. 2011
Dát tip
:-)) Bodal Hamlet do stěny bodal bodal bodal nůž byl celý kostěný nemám co bych dodal

Metta
01. 02. 2011
Dát tip
100W: ale to není tu na písmáku nic zvláštního :))

100Wzarovka
01. 02. 2011
Dát tip
Jistě, mě jenom přišla celá diskuze jako sourozenecká hádka, která nikam moc nevedla!

Metta
01. 02. 2011
Dát tip
100W: nejde teď o tom zda má psaní smysl, i nepovedená telenovela si najde své diváky, pro které má smysl. StvN přo sví kritice nedobře sklouzl do osobní roviny, ale styl autorčina psaní k tomu možná svádí. Brack podle mě stojí o kritiku, ale tahle mi jako konstruktivní moc nepřišla...nicméně StvN jí otevřeně naznačil to, co si mnozí čtenáři asi jeno myslí a svýn způsobem je dobře, že je to "venku". Jinak nehodnotím...

100Wzarovka
01. 02. 2011
Dát tip
Brack píš jako brack, StvN jistě bude psát jako StvN, sepotka jako šepotka, já jako já... a když všichni najdeme svoje čtenáře, pak má naše psaní smysl!

100Wzarovka
01. 02. 2011
Dát tip
Nějak mi uniká smysl diskuze. Myslím si, že každý se nějak vyjadřujeme a chceme, aby nás ti druzí četli, protože tím psaním chceme něco říct. Jsme rádi, když se naše dílo líbí a třeba já jsem ráda i za konstruktivní kritiku. Tak buď říkejme, jak formu vylepšit nebo diskutujme o obsahu, co nám řekl atd. Asi jsem naivní...

Metta
01. 02. 2011
Dát tip
brack: neřekla bych že stýnvovi něco na tobě vadí prostě ti napsal svůj názor, možná trochu nešikovně a kus pravdy na tom možná taky bude. StvN: ta věta z prvního komentu "Vnímáš to možná jako svůj deník a myslíš, že píšeš zajímavě jenom proto, že si sama připadáš zajímavá." mi přišla dost neférová. To, že forma se opakováním vyčerpala, je možné. Dle mé zkušenosti jsou i kritici, co umí strhat dílo, styl a zároven se nedotknout autora. Ty asi tento dar nemáš, což je škoda, protože máš zajímavé postřehym které stojí za zamyšlení. Možná byste měli oba pozměnit způsob komunikace, aby byl pro obě strany plodný. Zdá se mi, že se vzájemně podceňujete. Jen můj pocit.

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Nejsi trochu vztahovacna?

tak se divam na diskusi o prestavce na obed (pac ja v pracovni dobe na internet nechodim) pisu proto, ze me to bavi a tribi se tim jazyk a mysleni, mymi prostredky jsou absurdita, uprimnost, ironie, nadsazka, napad, prekvapive zvraty, emoce apod. a nevim, proc sis stvne vybral zrovna me. jsem slusny clovek, poctive pracuji, platim dane, pisu kontroverzni basne...no a co? literarni kritik take nejsi (na to je treba dost dlouhe odborne studium). me nazory ctenaru dost zajimaji. to je prece podstata autorstvi nebo ne? pises si do suplicku a ctes si sva dila sam? ja ne. no a co? co ti na me tak strasne vadi? tak si teda klidne KOPNI DO ME POPELNICE, kdyz si tim ulevis. jsem proti tobe uplne bezbranna. sepot dekuju, ze ses me zastala, tez dekuji renegatce.

..Janino..Stívne.. ..oběma vám rozumím a věřím..že je Stívn dobrý kritik a spoustů toho přečetl(ostaně vím o čem to je..přečíst ty hromady slátanin..teda jako muset..z jiného serveru..a to jsem v tom veeelmi krátce..ne že bych byla kritik..proboha..jen tipař a unést tu vlnu nevole je nad mé síly) ..jenže můj názor je..že brack má brovský potenciál a umí psát! ..píše jinak..než jsme zvyklí.. ..a pak..nu..každý autor chce být čtený..to mi nikdo nevymluví.. ..je fakt..že my nováčci..teda někteří..neznáme míru než se srovnáme..patřím mezi ně..no.:)

Janina6
01. 02. 2011
Dát tip
Mám pocit, že někteří píšou hlavně z nutkavé potřeby být čteni :-) Šepotko, ty to ale znáš, říkalas mi tuhle něco na ten způsob, že se občas musíš vyblbnout... jenže ty kromě blbnutí umíš taky opravdu tvořit. Ne jen plácnout na papír cokoli, co tě zrovna napadne. Protože to "cokoli" bývá opravdu nejzajímavější pro toho, kdo plácá, akorát že si to málokdy uvědomí - a honem s tím do světa. StvN je jen upřímnej kritik. Hodně toho přečetl a má jisté nároky na to, čemu bude ochoten říkat "dílo". Pochopitelně si tím dělá mnohé nepřátele, s tím se holt musí počítat.

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Ja mam asi o bolesti a zoufalstvi trochu jine predstavy. Lide pisi z ruznych duvodu. Tady vidim spise potrebu komunikace se ctenari, nez nutkani psat. Clovek se tesi na ty zlute napisy (15 novych kritik) a tesi ho hodne tipu, protoze mu to pripada, ze ho maji lidi radi. Autor je rad, kdyz mu ctenari fandi a chvili si pripada uspesny. Ja jsem mel take takove obdobi, kdy jsem psal pro Pismak. Je to prijemna vec, ale clovek ztraci soudnost.

..hm..a proč myslíš..že to tak Honzyk napsal? ..nemyslíš..že tam ta bolest a zoufalství je? ..ostatně..proč lidé píšou..mimo tu nutkavou potřebu psát?

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Tobe to prijde totozne? V jistem smyslu to tak muzes intepretovat, ale kdyz si spojis mou reakci s tim, na co jsem reagoval, tak tam se nikde o materialnim zajisteni nemluvilo. Naopak predmetem byla spise nematerialni existence (viz ono vykoreneni a stres v prostedi, kde mas omezene moznosti komunikace v rodnem jazyce). Ja se omlouvam, jestli moje komentare vyznivaji nejak hnusne, ja jsem se snazil komentovat pouze text, ale pak prisel Honzyk a zacal do toho tahat bolest a zoufalstvi a uz to jelo. Priznavam, ze jsem se nemel do takove diskuse zatahnout.

..neumím zvýrazňovat..bohužel.. Navic vzhledem k tomu, ze autorka ma more casu vysedavat na netu, tak si nemyslim, ze by na tom byla existecne nejak spatne ..není tototéž?????? ..mimo to..nechápu..proč jsi tuto větu napsal..

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
sepotvkorunachstromu - mohla bys mi tam prosim zvyraznit to misto, kde pisi, ze se ma autorka materialne dobre? Diky.

Metta - Amerika je zeme moznosti, tak jakypak stres. Tam utikaji lide, kteri jsou ve stresu tady doma. Navic vzhledem k tomu, ze autorka ma more casu vysedavat na netu, tak si nemyslim, ze by na tom byla existecne nejak spatne. Clovek muze byt ostatne vykoreneny i doma. ..pochopila jsem to snad špatně???????

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Muzes mi ukazat misto, kde jsem napsal, ze se ma autorka materialne dobre?

renegátka
01. 02. 2011
Dát tip
Milá brack, piš pro mne, ráda tě čtu.

..Stvn..teď jsi ulítl A TO HODNĚ!!!! ..člověk by si myslel..že vidíš trochu víc pod povrch..nejen z pozice kritika..ale i člověka..který má světu co říct.. ..jak můžeš napsat takovou kravinu..že autorka se má materiálně dobře..když má čas vysedávat na netu???? ..domnívala jsem se..že jsi chytřejší! ..já taky vysedávám na netu.. ..o čem, to svědčí? ..že jsem materiálně zabezpečená a nudím se? ..mimo to..spoustů autorů netrpělivě čeká na tvou kritiku..proč ses zaměřil na brack? ..dělá ti to dobře někoho deptat? ..nerada..ovšem mám z toho takový pocit! ..mimo to..se mýlíš..to ti odpouštím..člověk je tvor omylný..kritik jakbysmet..ne li víc.. ..to dílo je výborné!!

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
brackenridge - myslim, ze to byla metta, kdo zacal hovorit o autorce a o tom, ze pricinou je nejspis stress z toho, ze si autorka nemuze pokecat cesky. Tak jsem na to reagoval. Nemusis se hned rozcilovat. Mas sklony se ve svych dilech textech zviditelnovat, exhibovat, a budes mi rikat, ze nemam kritizovat autorku?:) To bys musela umet psat taky trochu jinak. Vzdyt to vubec nemyslis vazne. Vzdyt bys normalni basen nebo povidku ani neumela napsat. Ze vseho musi byt videt, ze to jsi ty. Tak moc touzis po pozornosti. Tak se hned nerozciluj.

Siggi
01. 02. 2011
Dát tip
StvN: Pozici kritika ti vůbec nezávidím. Je to velká fuška být objektivní a nekritizovat dle osobního pohledu. Já nevím, jestli bych to dokázal.

tak stivne, za prve gratuluji k pouziti ciziho slova. za druhe, kritizuj dilo a ne autorku. za treti, do toho, jak se ma autorka materialne, ti nic neni.

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Siggi - mas pravdu. Nicmene ja, jakozto tak trochu kritik, reflektuji i tvorbu, ktera se mi nelibi, abych tak rikajic ukazal ctenarum treba i jiny pohled na vec. Neboj, nebudu tu otravovat dlouho. Metta - Amerika je zeme moznosti, tak jakypak stres. Tam utikaji lide, kteri jsou ve stresu tady doma. Navic vzhledem k tomu, ze autorka ma more casu vysedavat na netu, tak si nemyslim, ze by na tom byla existecne nejak spatne. Clovek muze byt ostatne vykoreneny i doma. Norberte - kdyby sis precetl neco z me tvorby a kdybys pozorne sledoval me "nazory", tak bys zjistil, ze zahorkly nejsem. Prave opak je pravdou. Ja jsem naivni snilek. heartrate - rekneme, ze ja psani nepouzivam jako intelektualni onanii, na rozdil od autoru tohoto typu. brackenridge - az jednou napises basen, rad si ji prectu.

Siggi
01. 02. 2011
Dát tip
No, já si myslím, že Alicia prostě jinak psát asi nebude. Kdo si to bude chtít přečíst, tan to udělá a kdo ne, tak ne. Komu se její tvorba líbí, tak se sem bude vracet. Ostatně, není přece povinnost číst věci, které se nelíbí. Já mám Alicii rád, a tak si přečtu co napíše. Jsou věci, které mám raději, jiné méně, ale to je o osobním vkusu. Rozhodně ale nezatracuji žádného autora, byť třeba píše to, co to není moje parketa.

Metta
01. 02. 2011
Dát tip
StvN: možná...nevím, proč autorka takto píše. Z osobní zkušenosti mohu jen říct, že spíš než nuda je asi příčinou trvalý život ve stresu někde, kde se můžeš ve své mateřštině od plic vykecat jenom na internetu a vzácně přes telefon. Sálá mi z toho pocit vykořeněnosti, který mám taky. Toť vše. Kvalitu proto hodnotit s odstupem neumím.

heartrate
01. 02. 2011
Dát tip
Docela ráda bych věděla, z jakých ušlechtilých pohnutek píše StvN.. zřejmě chce obohatit svět..

POZERKA Z NUDY SABLONA DENICEK to se mi DOST libi!!! asi o tom napisu basen .... dilo je opravdu o zoufalstvi (diky,Honzyku) vsem dekuji za precteni a komentare.

Háber
01. 02. 2011
Dát tip
ajajaj * až ma to bolíííííííí*

Honzyk
01. 02. 2011
Dát tip
o oběti ode mě nepadlo ani slovo - jen o r e a k c i na ten svět okolo, a to je sakra rozdíl. ad Alicia: nemyslím..."nutnost" vyměnil bych, když už, spíš za "potřebu" - a takových autorů tady jako šafránu. I proto bych se připojil k lakonickýmu Norbertovu : nechajte aliciu na pokoji.

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Honzyku - já nemám moc rád ten názor, že člověk je oběť, naopak si myslím, že to je každý sám, kdo ten svět tvoří a zároveň interpretuje. Nakonec ty největší oběti jsou většinou ti, kteří chtějí nejvíce ovlivňovat. Alicia je pozérka a píše z nudy, ne z nutnosti. Nemyslíš?

Honzyk
01. 02. 2011
Dát tip
...no ok....já jen, že svět neni zrovna laskavý místo a že na něj někdo může (a má plný právo) reagovat jako Alicia... ....a já ji chápu.

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Bolest a zoufalství je fajn, ale pro mě až moc laciný předpoklad, ale přít se s tebou nebudu.

Honzyk
01. 02. 2011
Dát tip
... myslím nadhled autorky....samozřejmě : a zapomněls na bolest , zoufalství, chceš-li a ironii (v tý už nadhled btw je)....ale přít se s tebou, s váma, nebudu.

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Honzyku, nadhled není zárukou dobrého textu, nadhled je předpoklad k tomu, aby se to vůbec dalo číst.

Tisovyluk
01. 02. 2011
Dát tip
záclony strašně smrdí aviváží, horší než zaschlé sperma... další, co si musím zapamatovat.

Siggi
01. 02. 2011
Dát tip
To jsi prostě ty.

Bosora
01. 02. 2011
Dát tip
Já souhlasím se Stevenem a Proseckým.

Prosecký
01. 02. 2011
Dát tip
Musím se přidat ke Stevenovi: forma se opakováním vyčerpala. Čím si budeš vyřezávat ledvinu? A půjdeš na to zepředu nebo zezadu?

Honzyk
01. 02. 2011
Dát tip
....ironie, zoufalství, a přece nadhled, jakejs "boj" s tim nelaskavým světem : tak to vnímám já...*

heartrate
01. 02. 2011
Dát tip
.. ale hlavní věc je, že píšeš zajímavě!!

StvN
01. 02. 2011
Dát tip
Máš šablonku a podle šablonky napíšeš jednu takovou báseň denně. Na tom už nic zajímavého není. Vnímáš to možná jako svůj deník a myslíš, že píšeš zajímavě jenom proto, že si sama připadáš zajímavá.

IVO
01. 02. 2011
Dát tip
DĚSNĚ chytrá? To nic, jen se ptám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru