Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJaro je tady
Autor
Desnuda Belleza
Ano, příroda se probouzí ze zimního spánku, sněhovou příkrývku vystřídala její zelená, voňavá kolegyně, zvířátka na čas opouštějí své all inclusive zimní příbytky, ptáčci, jenž se právě vrátili z dovolené na Havaji, nás už zase probouzí svými starými, známymi songy, a děti, které přezimovali s myší od počítače v ruce, taky opouštějí své "nory" a už skotačí na hřiští, před paneláky, kde svým rámusem přivádějí místní obyvatele k šílenství. Ne nadarmo se říká, komu se nelení tomu se zelení, i když v tomto případě je to spíš obráceně.
Jaro je symbolem čistoty, klidu, znovuzrození a zelená barva ho dokonale vystihuje. A to ani nemluvím o té nádherné vůni, která se šíří okolím. Ani flakónek toho nejdražšího parfému neobsahuje tolik rozličných, krásných a specifických vůni, jako v sobě skrývá právě jarní aroma. A to není všechno. Když k tomu všemu přičteme ještě fakt, že rtuť teploměru se vyšplhala na optimální, člověku příjemnou teplotu, vyplývá z toho, že jaro je tím nejlepším obdobím v roce. Potvrdit to mohou pánové, protože s narustajícími stupni Celsia ubývá oblečení u slečen, které nestydatě vytahují sukýnky co nejvíc nahoru, i když zase z toho samého důvodu přibývá i dopravních nehod. Ale tak těch je i v zimě, kvůli náledí požehnaně...