Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSaxana 2
01. 03. 2011
16
30
3906
Autor
8hanka
som tu
Ty tam
ja sama
Ty sám
len pár metrov
a predsa veľká diaľka
už dávno
bez tanierika
šálka
30 názorů
podezdívka
26. 07. 2011
Bez tanierka šalka- krásné! Bohužel, co kdysi patřilo k sobě, je vedle sebe, nebo není vůbec.
Ale život musí jít dál!
Líbí.*
Peťo, fakt sa uz cervenam...vcera ci kedy mi Ales napisal uz ani neviem k comu, ze mi nedava tip, lebo viem pisat aj lepsie...to bola vlastne pre mna pochvala...teraz Ty...nie som basnik, netusim,ani nechcem tusit, ako ma basen vyzerat po formalnej stranke, ako maju ist rymy...su to len moje zversovane myslienky...nerada robim cokolvek podla predpisu...
uz davno nesmutnim...toto som pisala pred par rokmi, ked som sa rozviedla a bolo mi luto, ze nic nevyslo ako malo...do manzelstva predsa clovek vchadza s presvedcenim, ze je to na furt, v dobrom aj zlom...nebolo mi smutno za konkretnym clovekom, ale za zrutenim snov, vsetkeho toho, co som chcela pre nase deti...zo Saxany sa mi najviac paci prave cast s tanierikom a salkou...to bolo pre mna genialne:)
Ty ještě jednou řekni, že neumíš psát... Vždyť je to geniální - naprostým minimem slov je řečeno vše, ani slovo nechybí, ani slovo není navíc! A nejen že to dává smysl, ale i forma je v podstatě dokonalá
Hlavně přestaň smutnit. Život je sice sviňa, ale přesto je krásnej! :)
a niekedy aj par centimetrov, clovek zrazu strati chut dotknut sa druheho...
aleš-novák
22. 03. 2011
...mám taky jednu velmi konkrétní vzpomínku na Saxanu...kupodivu ani nijak moc dávnou :-)
dakujem:)))
ach, malo to byt naopak, smerom na Zapad:)))
...spomienka na Saxanu - vysvetlenie, co je to mat rad - tanierik so salkou:)
až takové....dálněvýchdní.....velmi jemný, velmi lehký.....řeklo by se půvabný :-)
vidno, že som zdeformovaná zjednodušeným písaním bez diakritiky, ďakujem aj aj:)