Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChladvent
05. 12. 2001
21
0
4274
Autor
Bacil
Vzduch voní cukrovím
zkřehlými kočkami
závanem ledovým
Vločáci s vločkami
tiše se mrouskají
cinkají v adventu
a scherzo potají
přichází po lentu
Vzduch voní temnotou
má barvu povidel
snesených sem notou
ztichlou a bez křídel
adventní jehličí
za trámem schované
námrazou zakřičí
škvírenkou provane
Vzduch voní Ježíšem
schoval se za plentu
pod kůrem leží šém
tajemství adventu
už vrzly veřeje
do dechů prosince
ten kdo zná dveře je
připraven na prince
Slůůůníčko
20. 06. 2005
Já teda napoprvý četla "cicmají v adventu", ale to se jednak nevylučuje se záměrem autorovým a druhak stačí vyndat vospalky a vidim. :-)*
Blbjí, máš kousek pravdy, ale Petrita možná taky... já jsem to tam napsal možná scvhálně, nebo ne? snad ne já, snad něco ve mně...
Petritko, nesmutni, i Tvé Vánoce můžou být příjemné, když si je takové uděláš. Je přece důležité, abys věděla, že jsou lidi, kteří Tě mají rádi. A takoví jsou... tak proč bys měla mít smutné Vánoce?
Tak se letos prvně cejtim aspoň trochu vánočně, díky !
-scherzo potají přichází po lentu - jó, to je moje.
T!
ježhiš, to je hezounký ..... ☼
( mužhu trošku šťournout ? kočkami/ vločkami zdá se mi býti poněkud přihlouplé. temnotou/ sem notou je prapodivná transakcentace. všechno ostatní je úplně bezvadný )
Krásně jemné - ani to vločkácké mrouskání - kdopak Tě asi inspiroval? :-))) - náladu báseňky neruší.
Kdybych za tohle nedal tip, nemohl bych ho dát už za nic.
Vzduch s barvou povidel přímo hladí do ouška... krásné Baci, mám chuť si to pověsit pod stromeček...
*!
Vzduch s barvou povidel přímo hladí do ouška... krásné Baci, mám chuť si to pověsit pod stromeček...
*!
No ano, dopisování se ZOO se nemohlo neprojevit :-)) však já to tušil, že mě odhalíte...
Yeziii, jsi na tu básenku až příliš milá, nezasloži si to.
A díky - všem.
Monty_Python
05. 12. 2001
Děkuju za milá slova, hvězdičky a vykřičníky. :-)
Popeluško, třeba nás sobotní povídání na srazu naladilo na stejnou notu ;-)