Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepo prvý raz
17. 03. 2011
15
35
4574
Autor
8hanka
za oknom prší
vietor búši do okna
sedím tu opustená
samotná
chlad z kútov vanie
hoc´ pec je horúca
mám iba jedno veľké prianie
aby sa náš vzťah nerúcal
to pekné skončilo
Ty nové cesty hľadáš
kiežby sa všetko vrátilo
ešte stále mám ťa rada
prší tu často
dnes je to iné
po prvý raz
každý inde spíme
35 názorů
Déšť miluji, uklidňuje.
Hoúca pec také,zvláště když se topí dřevem.
Ale závěr básně brrr, tak studí.
Bohužel, někdy spolu, ale jen vedle sebe. a to není ono.
Líbí.Moc.
*
to este neovladam, zlakla som sa, ze na Spicaku, tam by som len sipala, chytala posledny dych:)
Nesmíš to zpívat tak procítěně, u špičáku vlevo nahoře se dá stáhnout volume.
to je ono:)
Ja si obcas tiez vymyslam texty na zname pesnicky, len ked si ich spievam, tak ma bolia usi:)
Já to dávám do textů, rychle uklizený stůl.Ostatní mi to bud schválí a nebo mi vynadají, ale už se k danému tématu nemusím vracet.
ano, niekedy cloveku staci, ze sa zo starosti vyrozprava a je mu lahsie, pozera sa vpred optimistickejsie:)
Tak to moc ráda čtu, přijdou nové naděje, jen už člověk trochu jinak přemýšlí.
Alesku, dnes si sa obetoval a citas ma zaradom?
Dakujem TI:)
Som len obycajny clovek s obycajnym slovnikom:)
aleš-novák
22. 03. 2011Sebastiana
20. 03. 2011
Koniasi...co Ti mam povedat? DAKUJEM, DAKUJEM, DAKUJEM!
Pisem o tom, co zazivam...proste len rozpravam o prezitom, o tom, co ma trapi...dakujem, ze citas...
...zvláštní...jak to děláš, že ty tvý věci vždycky přímo dejchaj upřímností? Maj takovej velmi těžko definovatelnej náboj...a hrozně těžko se mi chválí, protože se mi moc líbí, ale nejsem moc schopnej říct přesně proč...
no, Alešiiii:)))DIKY:-*
Netajim, ze tu vytahujem "dennickove zapisy", musim uz zacat aj nieco sucasne...
Pred chvilou som Ta objavila na Pismaku, este sa tu len obzeram,dakujem za smiech a pohodicku, ktoru si u mna vyvolal Tvojou tvorbou:)
A to este len zacinam (u Teba) s citanim...ako je u mna typicke, od konca:)
aleš-novák
18. 03. 2011
dakujem, Kuku, nemusi Ta mrziet...je to basen spred par rokov, "zo suflika", uz vsetko prebolelo...
vtedy desilo prazdno, ktore zrazu nastalo, chybala tepla pokozka vedla mna, rameno, na ktorom lezala moja hlava...