Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezávislá
24. 03. 2011
24
70
4396
Autor
8hanka
väčšinou ma nahnevá
len zriedka poláska
som celkom na nej závislá
je to
výplatná páska
70 názorů
u nas je pohanka obilnina, vari sa z nej napriklad kasa...v konecnom dosledku maju nieco spolocne -zadok a kasa:)
Asi ti hani vezmu trochu radosti z Kvetonovy Pohanky. „Po“ znamená v nemcine zadek (telesný). Snad me za tento komentár nekopnes do mého. :-)
jednou z velkých lásek,
byl nekonformní pásek,
konec naší lásky
spusobily pásky
s vyznáními lásky
uším jiné krásky
sorry za češtinu, asi som urobila pravopisne chyby
ak klub zalozis, vezmes ma?
Nezaložíme si klub lásek-pásek? Já sám mám minimálně dvě a dalších několik bych na Písmáku dokázal najít. Nebo dovymyslim. Celkem škoda takhle kvalitní verš nevyužít! Do blbůstek, teda... :-)))
podezdívka
26. 07. 2011
PÁTER, ani ja som nedosiahla priemernu mzdu, inak som celkom priemerna:)
Dakujem za pochvalu:)
Kde sranda končí průser začíná!
Pro mne sranda skončila, když se zveřejnila jaká je "průměrná mzda v ČR".
A i když žiji v duchu- Přej a bude ti dopřáno! nějak se mi nedostává přiblížit se k průměru,jako 2/3 jiných.
Tvá blbůstka je fakt vážně dobrá!
*
Alesku, ono je oboje v poriadku, štátna správa je skutočne statná, potrebovala by zoštíhlieť:)
aleš-novák
28. 03. 2011
..no toto, tak samu seba zanevriet a nechat len tak - ale nevadi - dufam, ze aspon manzelovi, ci detickam do uska i do kroku sem tam zaspievas! :)
a Ty? To by aj mna baviloooo:)
Kedysi som bola s kulturou jedna ruka,pracovala som v nej, aj ochotnicila vo volnom case, no potom svadba, stahovanie a bolo po speve:)
toto fakt nedoporucujem, u nas su len stroskotanci, co nenasli nic lepsie, statna sprava, cisla, cisla, cisla...
nooo, poviem Ti, za tie roky som si zvykla, že mám (skoro) vždy pravdu:)))
Aspon, ked sa hadam sama so sebou:)
ak by bolo u Vas nieco lepsie, daj vediet:))
Vopred dakujem a s pozdravom svetu mier cakam na pozitivnu odpoved:)
uz nie je a to by si aj tak skocil z blata do kaluze...ani sedy priemer by si nedostal:)
Evi, dakujem, skoda, ze nie som stavkova kancelaria, kde by sa dalo za tipovanie vyhravat:)
MarK, od nas jeden Marek pred casom odisiel, prave kvoli vyplatam:)
heheeh, latinikov nepoznam, narodila som sa kusok po nich:)
Stanko, aj Tebe je moja vyplata smiesna?
Květoň Zahájský
24. 03. 2011aleš-novák
24. 03. 2011
Květoni, smekam...to je krásne... pohanko:))))
Mozno aj poHanko:)
Ale to si uz fakt lichotim:))
Květoň Zahájský
24. 03. 2011Květoň Zahájský
24. 03. 2011aleš-novák
24. 03. 2011
nooo, ja spim rada v strede, aby som o nieco neprisla:)
Lenze treba hovorit tak, aby som aj rozumela:)
aleš-novák
24. 03. 2011
no tak, chlapci, toto mi nerobte, uz vobec neviem, vo co go, pospavam tu...:)
Květoň Zahájský
24. 03. 2011
to som teda z toho blba...ked pojdem dnes neskor spat a rano skor vstanem, budem pospavat pocas celeho dna, takze... ?
aleš-novák
24. 03. 2011
Aj Ty, Květoni? Vidim, ze ani Tebe pšenka nepokvete:)) Ci ako sa to tam u Vas:)
Poznam den, ktory ma 25 hodin, bude to tato nedela, skus aspon nieco, kazda hodina dobra:)
Květoň Zahájský
24. 03. 2011
ach, joo...vidim, ze nie som sama:))
A do novej je este dalekooo:)))))
Vitajte u mna, MKbaby, Alegna, koniasi, blbounek, kedze je pred vyplatou, mozem ponuknut len slova:)
blboun nejapný
24. 03. 2011
Alesku, tensi papier snad neexistuje, nez na akom je ta moja ...Ty mas tucny? Sa mas:)
Z nas dvoch je tucna len jedna...paska to nie je:)
aleš-novák
24. 03. 2011
Norsko1,nechces si pasku vymenit so mnou?
Sharik, ja sa (nad nou) pousmejem skutocne zriedkavo
Alesku, keby chodila pravidelne tyzdenne, usmievala by som sa :)